Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies arvostelee painoa jo ensimmäisillä treffeillä niin..

Vierailija
15.02.2008 |

Voikohan tuollainen olla siis jatkuvaa. Siis saankohan tuollaisesta itselleni henkisesti pahoinpitelevän miehen. Olen siis 168 ja 68 kg, en siis mikään keijukainen mutten mielestäni mikään kamalan lihavakaan. Olen kuitenkin jo kolmen lapsen äiti...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole mitään syyt tavata häntä toista kertaa!

Arvostakaa itseänne sen verran arvon siskot! Tuhoon tuollaiset mulkut!

Vierailija
2/20 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo ensimmäisillä treffeillä ei hyväksy sinua sellaisena kuin olet, anti olla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi että kannattaisi vielä yrittää laihduttaa kun olen vielä niin nuori, vanhempana kuulemma on niin vaikeaa!

ap

Vierailija
4/20 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käytöstapoja nähnytkään, jos lähtee ekoilla treffeillä painosta huomauttelemaan.

Vierailija
5/20 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä tosi moukkamaista siitä huomauttaa. En lähtisi enää.

Vierailija
6/20 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa miehellä otsaa! Jos ekoilla treffeillä esittää jo tuollaisia kommentteja, niin jatkossa vaan pahenee...

Vierailija
7/20 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sanoi että kannattaisi vielä yrittää laihduttaa kun olen vielä niin nuori, vanhempana kuulemma on niin vaikeaa!

Vierailija
8/20 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi oikeasti ihastunut suhun, olisi pitänyt suunsa kiinni. Kysyikö se ihan totta vielä tuollaisen kommentin jälkeen että milloin näette uudestaan?

Vierailija
9/20 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan jo nyt pohtivani että olenko lihava oikeasti ja pitäisikö laihduttaa just se 10 kg pois, terve itsetunto siis nähtävästi kun heti pieni kritiikki iskee kovasti.

Yritän mielummin löytää jonkun joka rakastaa minua kaikkine näine kiloinenikin, eikä valita, ainakaa heti kättelyssä

ap

Vierailija
10/20 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei mikä tahansa asia ekoilla treffeillä miellytä, niin toiset treffit voi jättää väliin vedoten siihen, ettei tuntunut oikealta. Möläyttelemään ei pidä ryhtyä.

Ap ei edes mittojen puolesta kuulosta kovin ylipainoiselta.

Minä saisin varmaan vastaavassa tilanteessa huomautuksia liikalaihuudesta. Ei tulisi toisia treffejä silloinkaan...

Vierailija
11/20 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihmettelin kun vähän loukkaannuin, mutta annoin sitten olla, enhän halunnut olla nipottava ämmä:)

Ja kyllä jotenkin hämmennyin kun tuli niin odottamattomasti.

Sanoihan hän vielä että kun on vähän ylimääräistä niin se niin helposti lisääntyy, huoli on hällä kova siis....

ap

Vierailija
12/20 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin vielä yhteyttä mieheen jonkun aikaa, koska muuten oli mukava, mutta arvostelu jatkui. En ymmärrä miksi mies olisi halunnut tavata minut uudestaan, vaikka oli hirveesti korjausehdotuksia?

Vierailija
13/20 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittaa selvästi, että ulkonäöllä on väliä, ja paljon. Jos " tuntemattomalle" puhuu tuollaista, eikä pidä sitä ihmeellisenä, mitä juttelee kotona vaimolle?

Parisuhteeseen ei minusta kuulu toisen ulkonäöstä ikävästi huomautteleminen. Sen toisenhan olisi tarkoitus olla " sinun puolellasi maailmaa vastaan" , eikä aiheuttamassa lisäpaineita. Tuollaiset kommentit kertovat, että toisen pitäisi muokkautua kommentoijan mielen mukaiseksi. Kertoo todella sydämen sivistyksen, empatian ja käytöstapojen puutteesta ottaa toisen paino puheeksi ensitreffeillä - tai treffeillä ylipäätään!

Ap, et ole ylipainoinen. Nauti itsestäsi ja kehostasi. Olisin äärimmäisen onnellinen, jos painaisin saman verran kuin sinä. Äläkä mene tuon tyypin kanssa toisille treffeille. Arvosta itseäsi!

Terveisin, 168 cm, 82 kg (ja olen painanut pahimmillaan 30 kg enemmänkin! siihen verrattuna tunnen jo nyt oloni ja ulkonäköni ihan hyväksi. KOSKAAN ei mieheni ole loukannut minua liittyen painooni)

Vierailija
14/20 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosta itseäsi ja unohda tuollainen nilkki.

Vierailija
15/20 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmat ja heikon itsetunnon omaavat ihmiset arvostelee toisia. Yök, älä sovi toisia treffejä tuommoisen kontrolloivan mulkun kanssa.

Vierailija
16/20 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, laihduta mieliksi 10kg, niin johan alkaa tukan väri ärsyttää. Värjää tukka, niin MINKÄ MERKKISIÄ vaatteita sä oikein käytät? Jos ihan todella tahdot loppuun asti ihmistä miellyttää, niin ei muuta kuin onnea ja menestystä, mutta kuinka paljon olet valmis suhteen eteen tekemään? Kuinka paljon toinen tekee sinun vuoksesi. Onko ne ulkoiset seikat todella tärkeimpiä? *Hmmm...*

Vierailija
17/20 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni maku nyt ihan todellisesti koko otukseen,kun vähän ajattelin asiaa ja luin viestejänne, ne todella avasi silmäni:)

Onhan se vähän niin että kun vähän ihastuu johonkin niin sitä on hieman kuuro näille asioille,mutta on se hyvä että minulla on tämä av-palsta ja suoraan sanovat ihmiset.

Nyt vaan sitten uutta metsastämään, kyllähän noita riittää:)

ap

Vierailija
18/20 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että mites se painohomma menikään ja jätä koko hampuusi.

Vierailija
19/20 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain, olisit täydellinen, jos... Myöhemmin tuli sit suorempaa kritiikkiä, välillä ylistystä, sitten taas en ollut paskankaan arvoinen. En tajunnut niitä narsismin merkkejä, ennenkuin olin jo aika syvällä suossa, petetty, alistettu, nöyryytetty. Onneksi mulla oli selväjärkisiä luottoystäviä, jotka sanoivat rehellisen mielipiteensä kohtelusta. Muuten en ehkä olis tajunnut lähteä.

Vierailija
20/20 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuinen nainen on paremman näköinen kun sillä on muotoja, eikä mikään 58kg kuikka koponen. sitä paitsi säilyt paljon hehkeempänä kuin kukkiset, joilla ei ole yhtään rasvaa ihonsa alla. :) Anna palaa ja uuttaa putkeen, nauti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi