Tein lettuja, hinta pyöreesti 60e
Maito n. 1e
Munat n. 3e
Jauhot n. 1e
Paistinpannu n50e
Hillo n. 5e
Ja sähkönkulutusta en osaa sanoa.
Kommentit (13)
Halvalla pääsit. Mun piti ensin ostaa talo 380 000e, rempata siihen keittiö n. 40 000e. Ja kalliimmalla pörssi sähköllä esilämmitin lieden 24h ja tilasin 600e maksaneet pannut. Sit ostin halvan Rainbown jauhopussin ja tein lettuja. Hywwää oli.
Kai sinä ostit myös astian, jossa sekoitit lettutaikinan? Sekä vispilän, jolla ainekset sekoitit, kauhan, jola laitoit taikinaa pannulle, ja lastan, jolla käänsit sen letun. Entä lautanen, jolta söit letun, ruokailuvälineet, sekä lusikka, jolla otit hilloa purkista letun päälle?
Olisit nyt kaikki luetellut, kun kerta aloitit. Varmasti tuli maksamaan enemmän kuin 60 euroa.
Tein lettuja, hinta sähköineen alle 3 euroa.
Siis öö letut on kyllä niin junttiruoka..
Mäkin tein lettuja. Ei maksanut mitään. Kaikki ainekset olivat jo valmiina edellisestä kerrasta.
Mä tein lettuja lapsilleni. Yksi lapsi maksaa pyöreesti sen 130 000e ja mulla on kolme! Hemmetin kalliit letut!
Vierailija kirjoitti:
Tein lettuja, hinta sähköineen alle 3 euroa.
Tai no jos laskee isäni itse keräämistään lakoista tekemälle lakkahillolle hinnan, niin menee yli.
Mun piti ostaa talo ja auto että pääsin kauppaan, sitten vasta pystyin tekemään lettuja, halpaa pikku evästä.
Vierailija kirjoitti:
Siis öö letut on kyllä niin junttiruoka..
Siis öö kun sun mielipide ei oo totuus. Letut on hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Halvalla pääsit. Mun piti ensin ostaa talo 380 000e, rempata siihen keittiö n. 40 000e. Ja kalliimmalla pörssi sähköllä esilämmitin lieden 24h ja tilasin 600e maksaneet pannut. Sit ostin halvan Rainbown jauhopussin ja tein lettuja. Hywwää oli.
Ei hitto, kaveri pääsi halvalla. Mun piti hankkia tuon lisäksi vaimo joka tekee ne letut ja se vasta loputon rahareikä onkin!
Olet varmaan sama, joka toisaalla kertoi tekevänsä pizzaa, johon meni mm. pullo ketsuppia ja kilo suolaa. Eli kannattaisi ehkä useammin kokata, niin samasta määrästä riittäisi useampaan kertaan.
+suolaakin meni taikinaan tl
Ap