Miten nainen isketään?
Kommentit (31)
yrittää saada lesboista vähän jännitystä elämään, ei todellakaan mitenkään varmasti tiedä, että naisen perään ovat. Ei lesbot sen kummempia ajatuksenlukijoita ole kuin muutkaan ihmiset.
Ap, kun kerran olet noin epävarma, tuskin olet monenkaan lesbon mielestä kovin kiinnostava. Ei vaan jaksa nähdä vaivaa ollakseen korkeintaan yhden illan jännitys jollekin hetskumimmille.
joillakin ihmisllä on hyvä ihmistuntemus, joillakin ei. Jos sattuu omaaman hyvän ihmistuntemuksen ja on esim. ollut itse miehen kanssa avoliitossa ja lähtenyt siitä kokeilemaan rajoja, saattaa nähdä jostain muka-heteronaisesta, että tuohan käyttäytyy levottomasti, ihan kuin minä itse silloin ennen vanhaan.
Mutta ei sekään ole sanottua: ihmiset käyttäytyy samoissa tilanteissa eri tavoin.
Ja joo, niin heteroissa, homoissa kuin lesboissa on niitä, jotka flirttailee vaikka lyhtypylväälle ja niitä, jotka flirttailee vain umpirakastuneina yhdelle ja ainoalle.
Vierailija:
Ap, kun kerran olet noin epävarma, tuskin olet monenkaan lesbon mielestä kovin kiinnostava. Ei vaan jaksa nähdä vaivaa ollakseen korkeintaan yhden illan jännitys jollekin hetskumimmille.
Kaikki on joskus epävarmoja, se ei tarkoita sitä ettei olisi lesbo. Deleuze sanoo, että vain toimimalla voi tietää mihin pystyy!
Vierailija:
yrittää saada lesboista vähän jännitystä elämään, ei todellakaan mitenkään varmasti tiedä, että naisen perään ovat. Ei lesbot sen kummempia ajatuksenlukijoita ole kuin muutkaan ihmiset.Ap, kun kerran olet noin epävarma, tuskin olet monenkaan lesbon mielestä kovin kiinnostava. Ei vaan jaksa nähdä vaivaa ollakseen korkeintaan yhden illan jännitys jollekin hetskumimmille.
Deleuzeen! :-)
Sitä vaan tarkoitin tuolla epävarmuudella, että aika paljon saa tapahtua että iholle asti päästään, jos toinen on niin epävarma kuin miltä ap vaikuttaa.
jos asia noin vaivaa, kannattaisi tehdä pääkaupunkiin matka ja käväistä dtm:ssä (mieluiten lauantiana)
Enkä tosiaan ittestäni liikoja kuvittele. Siitä voisi ehkä ollakin tässä tilanteessa hyötyä :D
ap
älykkäät keskustelut ja hyvä ruoka yhdistettynä rentoutumiseen. Näillä pääset pitkälle.
Kannattaa varmaan laittaa eropaperit jo nyt vetämään!!!