Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten nainen isketään?

Vierailija
08.02.2008 |

Kyselee nainen

Nyt on hyvät neuvot tarpeen!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyhkeä suorasukaisuus. ;)

Vierailija
2/31 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei keksin! Pyydä sitä sun kanssa lesbobaariin, ja iske siellä! Jos lähtee, ainakin bi - ja sitten onnistuu helposti ehkä. t. 2 kokemuksen syvällä rintaäänellä

Vierailija
4/31 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisekseen, olen täysin " vihree" näissä jutuissa eli ei mitään kokemusta vielä naisista.. mut nyt yks nainen jonka kanssa flirttiä ollut jo monta kuukautta - silti epäröin enkä osaa tehdä mitään... korkea aika jo olisi tai homma kuivuu kasaan.

Olen tosin varattu joten hän ei varmaankaan aloitetta tee. Monimutkainen tilanne. Mutta toivon ettette moralisoi..

ap

Vierailija
5/31 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun klo on tarpeeksi paljon ja te tarpeeksi (mutta ei liikaa) maistissa, pyydä lähtemään jatkoille johonkin toiseen mestaan, esim. just lesbosävyiseen. Ja sitten jatkoille sun luo.

Oletko ap se sama, joka on monena iltana kysellyt, miten naisen kaa flirttaillaan?

Vierailija
6/31 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/31 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostunut naisista siinä mielessä? Ja mitä sitten kun olet iskenyt, minne voitte mennä, jos sinä olet varattu? Naisen lämmittelyyn tarvitaan kunnon mesta.

Vierailija
8/31 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua lähenteli (suuteli ja kähmi) illan myöhäisinä tunteina ravintolan tanssilattialla yksi jos toinenkin heteronainen... ei sitä edes kauheasti ihmiset ihmetelleet, pistivät humalan piikkiin. (nyt voi tietty olla ajat toiset)

kai se näkyi minusta kuitenkin päällepäin.

t. lesbo

Vierailija
9/31 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisit itseäsi lähestyttävän ja toimit sen mukaan.

Vierailija
10/31 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo sen verran pitkään silmiin (esim) että aika " helppo" päätellä. Ja olemus täsmää, no, kaikinpuolin lepakon tuntomerkit löytyy.

Enkä mä kaipaisi välttämättä muuta kuin haleja ja suukottelua, sellaista " pientä" ..

ap

Vierailija
11/31 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsokaa mitä tapahtuu! Raportoithan tänne? Onnea! Kannattaa yrittää. Lesboseksi on ihan taivaallista, mutta tätäkin seksiä sopii harjoitella muutamia kertoja ennen kuin alkaa " luistaa" .

Vierailija
12/31 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi edes ajattelet, että täältä saisi hyviä vinkkejä lesbotouhuihin?

Vierailija
13/31 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko sussa niitä, että se voisi arvata, millä asialla olet? Entä mitä miehesi tästä diggaa?

Vierailija
14/31 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...koska meilläkin on lapsia.

Mutta itseäni vähän tökkii tuo että varattu hakee täältä ohjeistusta, siksi vaikenen.

Vierailija
15/31 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään rohkeesti ole tähän mennessä tuonut itseäni " esille" , paremminkin olen vältellyt ja väistänyt katsetta..

ap

Vierailija
16/31 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minuakin!

Vierailija:

minua lähenteli (suuteli ja kähmi) illan myöhäisinä tunteina ravintolan tanssilattialla yksi jos toinenkin heteronainen... ei sitä edes kauheasti ihmiset ihmetelleet, pistivät humalan piikkiin. (nyt voi tietty olla ajat toiset)

kai se näkyi minusta kuitenkin päällepäin.

t. lesbo

Vierailija
17/31 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voisi auttaa. Puhukaa vaikka l-koodista!

Vierailija:

En mitenkään rohkeesti ole tähän mennessä tuonut itseäni " esille" , paremminkin olen vältellyt ja väistänyt katsetta..

ap

Vierailija
18/31 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydä intiimiksi joskus kännisinä aamuyön tunteina. Jos nyt sitten heteroita edes ovat, minä ainakin bi ja flirttaan ihan avoimesti kännissä naisten kaa.

Vierailija
19/31 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

bikuriöösejä tms..

Vierailija
20/31 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se juttu mistä tunnistatte? Vai flirttailetteko kaikille kiinnostaville naisille?

ap