Miten nainen isketään?
Kommentit (31)
Hei keksin! Pyydä sitä sun kanssa lesbobaariin, ja iske siellä! Jos lähtee, ainakin bi - ja sitten onnistuu helposti ehkä. t. 2 kokemuksen syvällä rintaäänellä
Ja toisekseen, olen täysin " vihree" näissä jutuissa eli ei mitään kokemusta vielä naisista.. mut nyt yks nainen jonka kanssa flirttiä ollut jo monta kuukautta - silti epäröin enkä osaa tehdä mitään... korkea aika jo olisi tai homma kuivuu kasaan.
Olen tosin varattu joten hän ei varmaankaan aloitetta tee. Monimutkainen tilanne. Mutta toivon ettette moralisoi..
ap
Sitten kun klo on tarpeeksi paljon ja te tarpeeksi (mutta ei liikaa) maistissa, pyydä lähtemään jatkoille johonkin toiseen mestaan, esim. just lesbosävyiseen. Ja sitten jatkoille sun luo.
Oletko ap se sama, joka on monena iltana kysellyt, miten naisen kaa flirttaillaan?
kiinnostunut naisista siinä mielessä? Ja mitä sitten kun olet iskenyt, minne voitte mennä, jos sinä olet varattu? Naisen lämmittelyyn tarvitaan kunnon mesta.
minua lähenteli (suuteli ja kähmi) illan myöhäisinä tunteina ravintolan tanssilattialla yksi jos toinenkin heteronainen... ei sitä edes kauheasti ihmiset ihmetelleet, pistivät humalan piikkiin. (nyt voi tietty olla ajat toiset)
kai se näkyi minusta kuitenkin päällepäin.
t. lesbo
haluaisit itseäsi lähestyttävän ja toimit sen mukaan.
Katsoo sen verran pitkään silmiin (esim) että aika " helppo" päätellä. Ja olemus täsmää, no, kaikinpuolin lepakon tuntomerkit löytyy.
Enkä mä kaipaisi välttämättä muuta kuin haleja ja suukottelua, sellaista " pientä" ..
ap
katsokaa mitä tapahtuu! Raportoithan tänne? Onnea! Kannattaa yrittää. Lesboseksi on ihan taivaallista, mutta tätäkin seksiä sopii harjoitella muutamia kertoja ennen kuin alkaa " luistaa" .
mutta miksi edes ajattelet, että täältä saisi hyviä vinkkejä lesbotouhuihin?
Ja onko sussa niitä, että se voisi arvata, millä asialla olet? Entä mitä miehesi tästä diggaa?
...koska meilläkin on lapsia.
Mutta itseäni vähän tökkii tuo että varattu hakee täältä ohjeistusta, siksi vaikenen.
En mitenkään rohkeesti ole tähän mennessä tuonut itseäni " esille" , paremminkin olen vältellyt ja väistänyt katsetta..
ap
Niin minuakin!
Vierailija:
minua lähenteli (suuteli ja kähmi) illan myöhäisinä tunteina ravintolan tanssilattialla yksi jos toinenkin heteronainen... ei sitä edes kauheasti ihmiset ihmetelleet, pistivät humalan piikkiin. (nyt voi tietty olla ajat toiset)kai se näkyi minusta kuitenkin päällepäin.
t. lesbo
Se voisi auttaa. Puhukaa vaikka l-koodista!
Vierailija:
En mitenkään rohkeesti ole tähän mennessä tuonut itseäni " esille" , paremminkin olen vältellyt ja väistänyt katsetta..
ap
käydä intiimiksi joskus kännisinä aamuyön tunteina. Jos nyt sitten heteroita edes ovat, minä ainakin bi ja flirttaan ihan avoimesti kännissä naisten kaa.
Mikä on se juttu mistä tunnistatte? Vai flirttailetteko kaikille kiinnostaville naisille?
ap
Röyhkeä suorasukaisuus. ;)