Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtoverini on 52 vuotias, mutta näyttää kolmevitoselta.

Vierailija
08.02.2008 |

Aivan uskomatonta, miten joillekin ei tule ryppyjä ja säilyvät nuoreikkana.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki luulee sitä mun systeriksi.

Vierailija
2/5 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on jo aikuisia lapsia, mikä tuli täytetä yllätyksenä minulle, niin kuin hänen ikänsä. Pukeutuu muodikkaasti, ei teinihtävästi kuitenkaan. Ei juuri meikkaa tms. Hän on vain todella hyvin säilynyt. En ole ikinä aiemmin tavannut niin nuoren näköistä yli 5 -kymppistä. Olemme olleet samassa yrityksessä jo usean vuoden ja olen pitänyt häntä lähes itseni ikäisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä luullaan ihan yhtenään siskoksiksi ja voi tsiisus sitä taivastelua kun selviää, että minä olenkin tytär enkä sisko. :oO Äiti on hoikka & pukeutuu muodikkaasti (ei mitään tyrkkytoppeja tyyliin 16 vee - näitäkin wannabe nuoria ryppynaamoja näkee baarissa...mutta silti pintamuodin mukaisesti), iho on kauniin kuulas, ryppyjä hiukan suupielissä ja silmien ympärillä, mutta muuten esim. kaula ihan sileä. Bikinit päällä äidillä on aivan yhtä hyvä kroppa kuin minullakin (27v) - mikään ei roiku. Oletan meillä olevan tuon ihon nuorekkuuden suhteen hyvät geenit, kummallakaan ei ole esim. yhtäkään raskausarpea (minulla 2, äidillä 3 lasta). En tiedä koska äiti " mummoutuu" vai onko yhtä nuorekas vielä kuoleman kynnykselläkin?

Vierailija
4/5 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mutsin masu on arpinen kuin mikä, mutta kasvoissa ei pahemmin ryppyjä ole ja ikää 45 - vuotta.

Vierailija
5/5 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausarpien saaminen (eli ihon kimmoisuus) on kuitenkin perinnöllistä. Samoin sanotaan, että äitisi ja isoäitisi kasvoilta lähes aina näet miltä itse tulet saman ikäisenä näyttämään (miinus tietenkin elämäntapaerot, jos niitä on). Eli kunhan sanoin, että meillä lienee hyvät geenit ihon suhteen...en laittanut raskausarpia ja ryppyjä samalle linjalle.

Vierailija:

Mun mutsin masu on arpinen kuin mikä, mutta kasvoissa ei pahemmin ryppyjä ole ja ikää 45 - vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi