Jätin eilen elämäni miehen ja nyt jo kadun
Eilen laitoin stopin useamman vuoden suhteelle. Ei mitään järkeä, mies edelleen naimisissa, enkä minä jaksa enää piilotella.
Miehelle tämä oli järkytys ja hän pommittaa nyt viesteillä ja soitoilla. Yritti vielä viime yönä tulla käymään.
En jaksa! Tekisi niin mieli vastata ja sanoa, että unohdetaan se mitä eilen sanoin, tule käymään ja jatketaan vaan. Kyseessä on ainut mies, jota olen koskaan rakastanut. Ja totta kai rakastan yhä.
Takokaa järkeä päähäni! Nyt kerrankin hyvän päätöksen äärellä ja siinä pitää pysyä. :(
Kommentit (49)
Joo eihän ne ikävä kyllä ole... Tiedän.
40
Mulla on myös kokemusta samanlaisesta jutusta. Molemmat oltiin varattuja, minä erosin miehestäni, uusi rakkaus ei eronnutkaan vaimostaan.
Jauhoi ja jauhoi että kyllä se ero tulee ja taas siitä on puhuttu jne.jne ja minä hölmö uskoin ja jaksoin odottaan. Pari vuotta meni ja joku kertoi vaimolle meistä, erohan siitä tuli ja vaimo lähti.
Yritettiin jatkaa siitä sitten meidän suhdetta, muttamutta.... mies hakikin netistä uusia naisia kierrokseen ja palasi jopa vaimon kanssa yhteen hetkeksi.
Enhän minä ollut kuin tyhmä rakastunut pelinappula sen sairaassa pelissä. Enkä usko että olin edes ainoa.
Tunteita on jäljellä vieläkin, vaikken tajua miten edes voin rakastaa jotain tuollaista kusipäätä. Oma eksäni oli kuitenkin kunnon mies ja hyvä isä lapsillemme.
Onneksi hän löysi uuden naisen ja on onnellinen, minä en enää miehiin päin vilkaisekaan.
43 - kuulostaapa omalta exältäni, luultavasti hän jatkaa samaa touhua edelleen. Kai sellaiseen on syynsä, mutta olen onnellinen että pääsin lopulta irti, kävi miten kävi. Mielummin on yksin kuin jonkun pelinappula. Ikävää vaan lapsille. 39.
Hei, tämän keskustelun aloittaja on taas paikalla. Kiitos kaikille mukavista viesteistä ja tsempeistä, ovat tulleet tarpeeseen. :) Olen pysynyt erossa miehestä ja vastannut vain muutamaan puheluun, jotka nekin olen lopettanut alkuunsa.
Viikonloppuna satuimme (hän siis varmasti tiesi missä olin..) samaan paikkaan, mutta sielläkin pidin pääni ja käskin hänen painua kotiinsa perheensä luokse.
Nyt mies totta kai uhoaa oikeasti jättävänsä vaimonsa. Itse en jaksa siihen enää uskoa. Tuntuu muutenkin, että olen jo voiton puolella, vaikka kaipaus on vieläkin kova.
Elämä on vaan niin monimutkaista ettei tähän ole yksiselitteistä vastausta. Kakkosnaisena voit saada huomiota ja rakkautta enemmän kuin missään parisuhteessa. Rakkautesi tuohon varattuun mieheen voi myös olla ihanampaa kuin missään tulevassa suhteessa. Moni sinkku on tottunut sinkkuuteensa niin että kaipaa paljon omaa aikaa eikä siihen mahdu miestä joka on aina läsnä.
Olen itse tässä tilanteessa ja on rakkautta ja seksiä enemmän kuin tarpeeksi. Myös ulkomaanmatkoja, sukulaiskyläilyjä ja kavereita on enemmän kuin monella pariskunnalla.
Kyllähän se siltä tuntuikin, että rakkautta ja huomiota oli paljon - vaan ei tarpeeksi. Koska en missään nimessä ollut ykkönen, jollakin jaetulla kultasijalla korkeintaan.
Nyt on vaan pakko uskoa, että näin on parempi. Jos mies vihdoin oikeasti jättää vaimonsa, sitten voin katsoa tilannetta uudestaan. Mutta niin kauan kun sama osoite ja avioliitto ovat olemassa, ei kiinnosta. :)
Jotenkin ajatukset selkiytyvät pikkuhiljaa. Tahdon uskoa, että näin on paras.
Ap minkä ikäinen olet? Entä mies?
Ap tiedän mistä puhut. Olen ollut ihan täysin samassa tilanteessa, paitsi että lopulta tämä mies erosi ex-naisestaan ja sitten kun meillä olisi ollut mahdollisuus olla yhdessä oikeasti, ei siitä tullut mitään. Varo mitä toivot :( Ja meidän salasuhdehan jatkui siis useita vuosia. Emme koskaan harrastaneet seksiä. Olimme molemmat ihan silmittömän rakastuneita toisiimme vaikka yritimme kyllä pysytellä erossa...Hänen oma idea oli jättää ex, ei minun painostuksesta ja lopulta minä päätin, että ei tämä toimi.
Taisin vain rakastaa sitä ajatusta meistä...
Villi veikkaus: Tänään illalla aapee soittaa miehelle, et voiks tulla viekkuun nukkumaan? :D Vähän kuulostaa nyt siltä....... Miks ap se suhde loppuis nyt, jos ei oo vielä parin vuoden sisällä tullu loppuakseen? Voivoivoi
Olit naimisissa olevan miehen pano. Oikein teit jos jätit. Älä alennu moiseen.
Sama tilanne itselläni mutta vastakkaisesta näkökulmasta... Valitako perheenisän velvollisuudet vai elämäni rakkaus? Vastauksia ei ole eikä keskustelukumppania. Olen maailman yksinäisin mies.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 23:20"]Sama tilanne itselläni mutta vastakkaisesta näkökulmasta... Valitako perheenisän velvollisuudet vai elämäni rakkaus? Vastauksia ei ole eikä keskustelukumppania. Olen maailman yksinäisin mies.
[/quote]
Mieti toimisiko se uuden naisen kanssa. Mikä hänestä tekee paremman kumppanin kuin lastesi äiti? Rakastitko koskaan nykyistä naistasi? Jos et, valitse nainen johon olet nyt rakastunut.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 23:20"]
Sama tilanne itselläni mutta vastakkaisesta näkökulmasta... Valitako perheenisän velvollisuudet vai elämäni rakkaus? Vastauksia ei ole eikä keskustelukumppania. Olen maailman yksinäisin mies.
[/quote]
Minkä ikäinen olet? Onko "uusi" nainen sinun ikäisesi?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 23:20"]
[/quote]
Anteeksi, mutta tällaisissa tilanteissa kyllä inhottaa. Suoraselkäinen mies ei olisi päästänyt itseään siihen tilanteeseen, että antaa itsensä rakastua toiseen, vaan olisi perääntynyt silloin kun huomaa olevansa ihastumassa. Ja jos uuden naisen haluaa, niin ainakin pitäisi ensin erota edellisestä ennen kuin ryntää uuteen suhteeseen. Tee palvelus vaimollesi ja kerro kaikki rehellisesti. Silloin vaimo saa ainakin itse päättää, haluaako jatkaa elämäänsä tuollaisen valehtelijan ja pettäjän kanssa. Itse en ainakaan haluaisi.
Yhteisen taipaleen alussa. Erosin myös itse, joka oli äärettömän vaikeaa (manipuloiva itsetunnonpolkijamies). Asiat eivät aina ole mustavalkoisia, vaikken väitä että kakkossuhteiden pitämiselle mitään oikeutusta olisi. 39.