Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tarjoilija kysyy maistuiko ruoka

Vierailija
14.08.2023 |

Vastaatko rehellisesti myös silloin kun ei maistunut?

Minä en. Jos sain sen kuitenkin syötyä niin en näe tarvetta alkaa valittamaan. Harvoin tulee sentään syömäkelvotonta vastaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanoisin kyllä jos ois huonoa ruokaa. Niitä edes kiinnosta maistui vai ei. Valittajat haukutaan keittiössä.

Vierailija
2/15 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siistii kommenttejaan tai valehtelee että ruoka oli hyvää vaikka ei oikeasti ollut niin tekee ison karhunpalveluksen kyseiselle ravintolalle.

Asia pitää ajatella niin, että jos kerrot tarjoilijalle että annos oli ala-arvoinen niin he ainakin saavat tilaisuuden korjata asian jolloin kuppila ei ehkä menetänään kaikkia asiakkaitaan ja mene puolen vuoden kuluttua konkurssiin jolloin tarjoilijakim saa pitää työpaikkansa.

Eli vastaan asiallisesti mutta totuudenmukaisesti. Toki standardit ovat myös vähän erilaiset sen mukaan ollaanko laadukkaan oloissssa ja hintavassa ravintolassa vai jossain ketjupaikassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siistii kommenttejaan tai valehtelee että ruoka oli hyvää vaikka ei oikeasti ollut niin tekee ison karhunpalveluksen kyseiselle ravintolalle.

Asia pitää ajatella niin, että jos kerrot tarjoilijalle että annos oli ala-arvoinen niin he ainakin saavat tilaisuuden korjata asian jolloin kuppila ei ehkä menetänään kaikkia asiakkaitaan ja mene puolen vuoden kuluttua konkurssiin jolloin tarjoilijakim saa pitää työpaikkansa.

Eli vastaan asiallisesti mutta totuudenmukaisesti. Toki standardit ovat myös vähän erilaiset sen mukaan ollaanko laadukkaan oloissssa ja hintavassa ravintolassa vai jossain ketjupaikassa

Minua ei kiinnosta teenkö karhunpalveluksen ravintolalle. Olen jo antanut heille sen mitä olen heille velkaa, eli rahaa sen verran kuin ruuasta pyysivät. En ole lisäksi velvollinen kehittämään heidän reseptejään. ap

Vierailija
4/15 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen vässykkä syö ravintolassa loppuun ruoan, joka ei maistu?

Vierailija
5/15 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen syönyt ruokaani siihen saakka, että tarjoilija tulee kysymään, maistuuko, niin tietysti vastaan että maistuu. Jos ei maistuisi, niin olisin jo pyytänyt hänet paikalle ja kertonut, mikä ruoassa on vikana.

Se on sitten eri asia, jos iskee annoskateus, silloin sanon että maistuu mutta harmittaa, etten tilannut samaa kuin seuralaisella.

Vierailija
6/15 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeasti valitettavaa, valitan heti maistettuani. Harvoin on tarvinnut valittaa paitsi kun olen huomannut, että onkin tuotu väärä ruoka.

Vierailija
7/15 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen vässykkä syö ravintolassa loppuun ruoan, joka ei maistu?

Nälkäinen. ap

Vierailija
8/15 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tapana sanoa "kiitos Jeesus ruoasta, ja kokki haistakoon pa§kan..."

Vierailija
9/15 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarjoilijaa kiinnosta maistuiko ruoka, vaan lisämyynti. Se käy siinä pöydässä kääntymässä jos tahtoisit tilata jotain lisää, sen maistumiskysely on vain tekosyy. Jotkut tarjoilijat kysyvät ihan suoraan että riittääkö juomat.

Vierailija
10/15 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kohautan vain olkapäitäni, se on voimakkain mielenilmaisu

Vierailija
11/15 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynti on joka tapauksessa pilalla siinä vaiheessa kun saa huonon annoksen. Sitä ei pelasteta valittamalla tarjoilijalle, joka on asiallinen tai sitten ei. Se valittaminen pilaa iltani vain pahemmin. Ja sitten pitäisi odottaa uutta annosta ties miten pitkään.

En vain mene siihen ravintolaan enää. Kannattaa tehdä ne annokset aina kunnolla, se on mukavampi kaikille.

Vierailija
12/15 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vain sellaisissa ravintoloissa, joissa ei kysytä, tai sellaisissa, joissa kysytään jo kun olen syömässä eikä vasta jälkeenpäin. Jälkimmäisessä tapauksessa niitä yleensä oikeasti kiinnostaa, joten vastaan rehellisesti. Joskus olen saanut uuden paremman annoksen, tai sitten esim. jälkiruoan ilmaiseksi.

Vierailija
13/15 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta teenkö karhunpalveluksen ravintolalle. Olen jo antanut heille sen mitä olen heille velkaa, eli rahaa sen verran kuin ruuasta pyysivät. En ole lisäksi velvollinen kehittämään heidän reseptejään. ap

Tuo onkin tosi fiksu vastaus kun tarjoilija kysyy että maistuiko se sitkeä ja mauton pihvi..

Miksei voi olla suoraselkäinen ja sanoa että kiitos kysymästä, mutta pihvi oli sitkeä ja ylikypsennetty ja tähän hintaan odottaisi tuoreita kasviksia?

Itse asiassa jos ruoka ei ole kelvollista niin miksi pitää odottaa siihen asti että olet jo syönyt. Mikset viittaa tarjoilijaa paikalle heti ensimmäisen haarukallisen jälkeen ja vaadi vaihtamaan annosta?

Vierailija
14/15 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin oikein hassunhauskalla tuulella, voisin sanoa vaikka että kyllähän tuota ennemmin söi kuin selkäänsä otti.

Vierailija
15/15 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo onkin tosi fiksu vastaus kun tarjoilija kysyy että maistuiko se sitkeä ja mauton pihvi..

Miksei voi olla suoraselkäinen ja sanoa että kiitos kysymästä, mutta pihvi oli sitkeä ja ylikypsennetty ja tähän hintaan odottaisi tuoreita kasviksia?

Itse asiassa jos ruoka ei ole kelvollista niin miksi pitää odottaa siihen asti että olet jo syönyt. Mikset viittaa tarjoilijaa paikalle heti ensimmäisen haarukallisen jälkeen ja vaadi vaihtamaan annosta?

Kun menen ravintolaan syömään, olen nälkäinen. Jos pihvi on vain ylikypsennetty ja kasvikset pakasteita, en todellakaan lähetä sitä yhden haarukallisen jälkeen takaisin ja odota vielä lisää ennen kuin saan ruokaa. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan