Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä teidän 2-vuotiaat tekee juuri nyt?
07.02.2008 |
Meillä istutaan sohvalla isin sylissä kirjaa lukemassa... Ei puhettakaan nukkumaan menemisestä=(
Kommentit (3)
Meillä menee lapset yleensä jo kahdeksalta nukkumaan. Viikonloppuisin (ja nyt, kun huomenna vapaa päivä) valvotaan hieman kauemmin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
miten niin valvoi nyt kauemmin, jos on mennyt jo 19.30 nukkumaan? siis kerta on kolme ja puoli tuntia nukkunut?
t. pilkunnussija
Alue: Aihe vapaa
" Hieman" mennyt päivärytmi ketuilleen näin talvilomalla...