Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ticketin vihreä ruututakki -Mielipiteenne?

07.02.2008 |

Mitä sanotte, onko tämä poikien takki liian synkkä kevääksi?

http://www.stockmann.fi/portal/fi/lapset/

Vierastan vähän tuota tummanvihreää väriä ja mietin, että onko kevääksi liian tumma. Syksyn ruskaan voisi olla just ihana. :-) Toisaalta limellä pipolla ja hanskoilla raikastuisi?

Kysyin saatavuudesta Stockalta ja vastaus oli, että T2H on luvannut toimituksen 2vkon sisällä, mutta kun tavara ei ole vielä varastossa, niin myyjän mukaan menee varmasti se 2vkoa. Heidän lajittelu, pakkaus, ym. kestää sekin jonkin aikaa. Vuoresta hän ei osannut sanoa, onko sillä perinteisellä ohuella fleecellä ja hihat liukasta kangasta vai joku muu.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on oikeestaan ensimmäinen malli, missä minusta tänä keväänä on jotain UUTTA. Kaikki oranssit, sun muut on niin nähty.

Tosin ylipäänsä noista kuviollisista _o/ MELBA en minäkään tykkää (ticketin maastokuosit, yaiks). Kaksivärisetkin on vähän, että yksivärisenä olis puolta tyylikkäämpi. =)

Nuoremmalle ostin jo samaan aikaan pidettäväksi Ticketin Raindropin tummanvihreänä ja siinäkin oli limenväriset lenksut eli molemmille sitten limet asusteet. Samaa kuosia kummallekin en halua. Minusta näyttää kivemmalta, jos toisella on yksivärinen. Ja isomman housut on mutaa/hiekkaa, ei missään nimessä vihreää. =D

Vierailija
2/19 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä en taas noin jyrkkä ole noiden kuvioiden suhteen - ei se maastokuvio Ticketillä paha ollut, jännästi ehkä siitä tyttöjen versiosta tykkäsin kuitenkin enemmän ja nuo vaatii sitten asusteilta aika paljon. Didriksonin maastokuvioitu " kolmoistakki" meille tulikin (eli selainen, missä on pelkkä vettä pitävä kuoritakki ja alla sellainen vähän kuin toppaliivin ja takin risteytys, jota voi sitäkin pitää leudolla säällä itsekseen ja yhdistelmänä on vielä toppatakki - ja tässä muuten loistava takki siitä, että kaikki materiaalit on liukkaita ja vettä pitävään ja hengittävään takkiin sopivia).

Nyt mietin tämän kevään takkia isommalle pojalle. Joku vettä pitävä takki pojalle jo on, mutta se materiaali on sellaista ohutta, joten en ole mitenkään varma, että kestääkö se käytössä, joten nyt haaveilen IcePeakin vihreästä, jossa on limet tikkaukset. Siihen olisi housutkin, mutta mun ongelma on se, että en jostain syystä tykkää siitä, että takki ja housut on saman väriset (sen takia, mulla ottaa nuo Ticketin kaksiosaiset koville - ja ylipäätään vähän kaikki muutkin, kun minusta olisi kiva, että takki olisi yksivärinen ja housut yksiväriset, mutta eivät samaa väriä - etsipä näillä kriteereillä sitten setti, niin jää saamatta), joten housut saa jäädä kauppaan ja mennään vanhoilla mustilla.

Tuo on jännää, kun Finette mietit, että miten teidän pojat sopii yhteen - minustakin se on hauskaa. Meillä pojilla on niin hirmuinen ikäero, että minusta se ei edes ole hassun näköistä, vaikka heillä olisi samanlaisetkin vaatteet ja meiltä löytyy esim. PoPin windstopperit molemmille samassa värissä.

Jos tässä ketjussa saa harhautua, niin pistetään tämmöiset kysymykset sekaan:

Mistä löydätte kivoja asusteita noihin takkeihin? Meillä olisi nyt tarve esim. vaalealle, lähes sitruunankeltaiselle pipolle ja koko pitäisi olla suurinpiirtein 56 päähän eli ihan aikuisten koko. Samoin olisi kiva löytää joku musta mielellään vähän vettä hylkivä lippis ja siinäkin tuo samainen koko. Yksi meillä on, joka on jostain alelaarista ostettu, mutta on jotenkin vähän huono malliltaan. Mitään sydvestejä ei ekaluokkalainen poika varmasti enää koulussa pidä ja aikamoinen hirmumyrsky saa olla ennen kuin joku Reimatecin lipallinen välikausilakki edes ulkoillessa menee päähän.

Ja mikä on Didriksonin nettisivu? No, saatan sen itsekin löytää, mutta eilen kun yritin arvata, niin päädyin haaveilemaan mummonmökistä ja takasta, kun esiin ekalla arvauksella pomppas takkoja ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jonkinlainen ruututakki koko 80-luvun lopun ja 90-luvun alkua, ei kiitos vielä lisää sellaista.

Vierailija
4/19 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

melba:

Siihen olisi housutkin, mutta mun ongelma on se, että en jostain syystä tykkää siitä, että takki ja housut on saman väriset (sen takia, mulla ottaa nuo Ticketin kaksiosaiset koville - ja ylipäätään vähän kaikki muutkin, kun minusta olisi kiva, että takki olisi yksivärinen ja housut yksiväriset, mutta eivät samaa väriä - etsipä näillä kriteereillä sitten setti, niin jää saamatta), joten housut saa jäädä kauppaan ja mennään vanhoilla mustilla.

Voihan tehdä niin että ostaa kaksi settiä ja yhdistelee päittäin, eli esim meillä nyt on pinkkisetti ja sitten vanhat Reimatecin mudan väriset housut ja takki, niin lapsi saa pukea pinkin takin mudan väristen housujen kanssa ja sitten vastaavasti ne pinkit housut Reimatecin takin tai pelkän vanhan ruskean fleecen kanssa. Samat asusteet sopii kumpaankin asuun sitten.

Vierailija
5/19 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.didriksons.com

on vaan vielä talvimallit sivuilla

Vierailija
6/19 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kuvan perusteella. Jos vielä olisi se fleesevuori, niin upea ja monikäyttöinen takki olisi. Jostain syystä (lue et-Suomen talvi/syksy/kevät) fleeevuorillisella takilla on ollut meillä hurjan paljon käyttöä verrattuna ihan verkkovuorelliseen takkiin.

Isommalla pojalle ajattelin sovittaa Pop:n omenanvihreän takin - siinä on ainakin koululaista ajatellen nyt paljon heijastimia.

Vierailija
7/19 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Iida-Antonia oikeasta linkistä - eittämättä unohtui koko vaatteet eilen, kun sinne takkoja pääsin ihastelemaan... Mulla on sellainen fiilis nyt, että pojan takki saattaa olla tyttöjen mallistosta. Mut mitäs tuosta, minusta ainakin näyti ihan androgyyniltä.

Stinelle voisin sanoa, että ihan tuota samaa mietin, mutta sitten kun taas mietin, että tykkäisin esim. limestä takista ja tummansinisistä housuista, niin päinvastainen yhdistelmä ei niin houkuttelekaan... ja aika kalliksikin se tulee, jos kaikki pitää kaksin kappalein ostaa ihan vaan siksi, että saa sellaisia yhdistelmiä kuin haluaa. Isommalle koululaispojalle varsinkin jotkut limet tai turkoosit tai oranssit housut olisi kyllä niin oudot jo, että jäisi varmaan pitämättä. Sen sijaan mustat tai tummansiniset housut ja lime tai turkoosi tai oranssi takki olisi hyvä yhdistelmä minusta. Mä tykkäsin Ticketin mallistosta siitä takista, joka oli mustana ja oranssina. Minkähänlainen se on? Ei sillä, että olisin sitä ostamassa, siinähän ei ole kokoa kummallekaan meidän pojalle - toinen kun menee kokoluokassa 80 ja toinen 140.

Vierailija
8/19 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sattumalta käynyt tänään teidän Bobossa? ;-) Kävin siellä aamulla ja sinne oli tullut Lennen kevään uutuudet (laatikoissa). Ostin isommalle tummansiniruutuiset Lenne active-välikausihousut ja ajattelin, että ne olisi ihanat myös Timben beigen takin kanssa! Meillä on myös tummansininen Exit-takki, jonka kanssa menee ja suklaanruskea Po.Pin kuori, johon siihenkin menee. Mutta ne oli minusta herkut, vaikka olikin ruudulliset! Löytyy kokoon 134cm asti ja ei ole pahinta töpölahjemallia, koska ostin Haloselta kokoa isommat savenväriset Remu-housut ja noissa molemmissa on samanpituiset lahkeet. Haalarinkin näin, mutta se oli mulle liian ruudukas ja lennemäinen. Toivon siis, että tuo Ticketin vihreä on räväkämpi!

Reimalta tulee kivoja pipoja kevääksi (kuvaston perusteella, missään en ole nähnyt luonnossa).

Vierailija
9/19 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei tuon ikäistä poikaa ole, mutta ostaisi takin, jos olisi käyttäjä perheessä. Voisi yhdistellä mustiin tai harmaan eri sävyisiin housuihin. Asusteiksi yrittäisin tyrkyttää kirkkaan punaista pipoa ja hanskoja tai sitten limeä.

Farkkujenkin kanssa pirteä.

Vierailija
10/19 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näit icepeakin vihreän takin?

Minulla on myös pohdinnassa koulupojalle takki ja mietinkin että

tuleeko icepeakille vihreää takkia kun muillakin merkeillä on vihreää.

Minkä sävyinen vihreä oli?

En tiedä tuleeko edes icepeakin takkeja tänne maalle..

Reimatecin vihreä takki olis aivan ihana mutta luulen että niitä ei tänne

edes tule kun sokokselle tuli vain reimatecin v.sin/ruskeita takkeja. :/

Vierailija
11/19 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finette: Enpä ole tänään Boboillut enkä Bobon uutuuksia nähnyt. Meillä taitaa olla kyllä nyt kaikki hankinnat suht kasassa, paitsi jos kävelykengät ja sandaalit jää pieneksi, mutta eittämättä olisi kiva nuo nähdä!

Senn_he: Sokoksella oli tuommoinen vihreä IcePeak. Se ei ole mikään räväkkä vihreä vaan sellainen perinteinen harmahtavanvihreä (tylsä, mutta toisaalta jatkuva kura- ja lika ei näy), mutta siinä on osa tikkauksista limen vihreällä, joten sitä voinee piristää limen värisillä asusteilla. Iloisena vaan tutkin sitä materiaalia, joka tuntui tosi kestävältä ja kaikki saumat on teipattu, joten on oikein mainio ostos 49 eurolla - tai siis itse sain siitä vielä varmaan kympin pois, kun käytettiin se Sokoksen aleseteli. Koot muuten näytti tosi pieniltä - mä ostin meidän pojalle kokoa 152, sillä 140 näytti tosi pieneltä. Meillä on ollut vastaava takki käytössä aikaisemmin ja se jäi ihan uudenveroisena pieneksi. Tosin en tiedä, että mitä eroa siinä on ollut, sillä sen edellisen hinta oli 80e.

Vierailija
12/19 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, siis ei edellinen ollut 80 vaan 70 euroa... mut siis miten tuo hinta voi olla 20 e halvempi ja en keksi mitään erityistä huononnusta?

Vierailija
13/19 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuo Ticketin ruututakki ei ole lainkaan liian synkkä kevääseen, ainakaan kuvan perusteella, livenä en ole nähnyt. Tuo vaaleampi vihreä raikastaa takin kivasti, ja asusteet vaikuttavat myös.

Itse en ole päättänyt vielä muuta kuin että haluan nähdä livenä, mitä ostan. Meillä on pinkkiä ja vaaleanpunaista ihan riittämiin, joten joku poikaväri tyttömäisin asusteisin kävisi äidille. Saa vain nähdä, mitä meidän prinsessat sanoo :)

Vierailija
14/19 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liian synkkä ollenkaan. Kivat limet asusteet piristäis kyllä. Ja ite nyt parin kauden mutaleikkien ja parin vaaleahkon ulkoiluvaatteen jälk en enää vaaleita pihavaatteita haluakaan! Näyttävät nätiltä eteisessä...hyvällä tsäkällä vielä postilaatikonkin kohdalla ;) mutta siitä eteenpäin...

Jos keksisin jonkun tekosyyn minkä varjolla poika tarvitsisi kolmannen pihatakin niin ostaisin tuon heti!!! :)

Vierailija
15/19 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin eilen ostamassa stockalta ticketin tummanvihreän ulkosetin 2-vuotiaalle kuopukselle. Minä tykkään väristä tosi paljon ja sopii meidän pojalle oikein hyvin. Jotain piristäviä asusteita (lime, joku muu?) ajattelin ostaa.

Pointti oli, että ei yhtään synkkä, ruudut piristävät kivasti (ja ainahan voi ostaa etukäteen syksyksi, jos tuntuu kuitenkin liian synkältä)

Mareila

Vierailija
16/19 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen pitää saada pojalle!!! Tietääkö kukaan minkäkokoisina noita takkeja tulee? Meillä olisi tarvetta takille koossa 80 tai 86 cm.

Vierailija
17/19 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että mitä isot edellä sitä pienet perässä. Kivan näköinen kyllä takki. Popillahan on jo jonkin aikaa ollut ruudullista myös pienille ja Lennellä on tulossa kans tähän kevääseen kuulema. Maastokuvioa on ollut ainakin Ticketillä ja Didriksonilla jo. Seuraavaksi voinee odotella sitten jotain sellaista " ihmekoukeroa" tai sellaista kuvioa joka muodostuu jostain pienistä hahmoista lasten vaatteisiin vai joko sitä jollain valmistajalla on?

Vierailija
18/19 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt sellainen haalari odottamassa ja kuinka ollakkaan: mummilassa on toinen - telepatiaa... No, toinen menee palautukseen.

Minusta on vaihteeksi kiva, että haalarissa onkin kahta väriä. Meillä on ollut varmaankin viimeiset kolme vuotta vain yksivärisiä ulkovaatteita ja ne alkaa kyllästyttää vähitellen. Tuo Lennen haalari on kuitenkin kivan hillitty kaksiväriseksi. Yläosastaan melko vaaleaa ruutua, mutta alaosa tumma. Joten kaikki likakaan ei näy. Oiken tyytyväinen olen ainakin tällä hetkellä. :)

Vierailija
19/19 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tämän kevään Lennejä on jo myynnissä? Itse kun kovasti odotan jo pääseväni näkemään ne, ennen kuin valitsen meidän tytön keväthaalarin. Onko kuvia jossain?