Ikäero syynä Häkkisten eroon
Tämähän on ollut tiedossa jo kauan, kun Erja alkaa lähestyä viittäkymppiä, haluaa Mika katsella taas nuorta naista eikä vaihdevuosi-iässä olevaa.
Nyt Mika voi taas ottaa vaimokseen nuoren 25-30-vuotiaan naisen.
Kommentit (40)
Tuskin Erja tuollaista luksusta olisi saanut tavis-insinöörin rinnalla... Mutta aika tyhjää voi olla elämä urheilun lopettamisen jälkeen kun kaikki on pyörinyt ennen formuloiden ympärillä. Sääli ettei perhe-elämä ja oma linna riitä.
Näin heidän kanssaan kerran - kaksi kuussa tekemisissä olevana tuo on tiedetty jo lokakuussa. Hienosti kuitenkin kaikki ovat pitäneet suunsa kiinni ja antaneet heidän itse päättää, milloin tehdään julkiseksi. Syihin en ota kantaa, toivottavasti ei kukaan muukaan lähipiiristä, vaikka tietoa olisikin, nää kun ovat vain heidän henkilökohtaisia asioitaan. Surullinen olen tuosta edelleen, vaikka pahin järkytys meni ohitse jo marraskuussa, asiat nyt vain ovat näin.
njaisista, jotka osaa hoitaa perheen bisnekset kun mikan oma äly ei riitä siihen
eli mika haluu et sitä viedään
muttei se sitä ikinä tuonut julkisuuteen, joten se jäi arvoitukseksi.
Olihan Mikalla niitä blondibimboja ennen Erjaa, esim. Sanna Suutari, mutta niinpä valitsi Erjan vaimokseen.
Vierailija:
Ihmeen kauan se Erja katseli sitä j...
Mutta lähtisin Mikan matkaan ilman rahaakin mielelläni, nam!
Kuullaan taas kateellisten ja vähäosaisten panettelua. Jos se on niin helppoa, että menee ajamaan autolla ympyrää ja tulee miljonääriksi, miksi
ei av- mammat lähde rikastumaan?
Aika typerää joltain av-mammalta antaa analyysia asiasta josta henkilöllä ei voi olla mitäään kokemusta tai juuri edes tietoa.. Vai onko? Jos on, niin miksi sinä et ole menestynyt kuten Häkkinen, sehän on niin helppoa?
No höh! Yhtä hyvin voisi esimerkiksi menestyvästä juristista sanoa, että ilman lakimiesuraansa hän ei ole kuin juntti-luuseri-duunari. Tai sydänkirurgi ei ole mitään ilman lääkärinuraansa.. En itsekään autourheilua suuremmin arvosta, mutta hyvinhän sillä tuntuu jotkut tienaavan. Miksi esim Häkkisen pitäisi muuta ollakaan?
Mitä olisi Janne Ahonen ilman hyppy-uraansa? Tai Carl Lewis ilman juoksu-uraansa? Typerää.
Sitten se opetteli puhetyylin Keke Rosbergilta ja myöhemmin stailasi itsensä Beckhamin tyyliseksi playboyksi - ja siinä viimeistään mentiin metsikköön!
Kyllähän mikalla on ollut noita naisia pitkin suhdetta. Tyypillinen mies, aivot ovat tuolla kikkelin päässä. Mutta niinhän ne ovat lukeneemmillakin, ihan eduskuntaa myöten. Kaikkea hyvää molemmille, toivottavasti Erja jaksaa Yksinhuoltajan arkea 3 avustajan kanssa...
Vierailija:
aivot ovat tuolla kikkelin päässä. ...
olen kuullut pippelillä ajattelun, mut tuo aivot k:n päässä on hyvä.
satavarma että kohta on iltalehdessä kuva Mikasta ja 25v missineidistä. Tai thaimaalaisesta nuorikosta.
:(
En usko ollenkaan tuohon ikäeroon avioeron syynä.
joilla ei ole koulutusta eikä kasvatusta ylipäätään.
Luulen että syynä on Erjan tiukkis luonne, sattulalta tunnen hänen
sukulaisiaan ja.. antaapa olla.
ihme kun Mika ei sitä itse hokannut? Erja on kyllä minusta vähän liian hieno Mikalle.
Erja taas koulutettu maailmannainen.
Vierailija:
ihme kun Mika ei sitä itse hokannut? Erja on kyllä minusta vähän liian hieno Mikalle.
Vierailija: