Olenkos hullu? Kaksi lasta on jo, ja kohtu revennyt pahasti. Nyt olen raskaana.
rv 22, isot sisarukset 7 ja 2- vuotiaita terveitä poikia.
Kommentit (10)
Mutta niinkuin minulla. Minut leikannut lääkäri, joka näki mihin kuntoon kohtuni jäi. Antoi luvan tehdä lapsia. Joten miksi en uskoisi häntä.
Siksi että jollakulla toisella on käynyt erilailla. Noh, hänellä on varmasti eritilanne ja kohtu erikunnossa.
Joten minä kyllä luotan lääkäriin.
t: 4
Ja 9, ehkä olen hullu, siitähän minä mielipiteitä tuossa otsikossa kyselinkin :)
ap
Kolmannen lapsen kovasti vielä haluaisimme(esikoisemme menehtyi),eikä lääkärikään suoraan mahdollista uutta raskautta kieltänyt. Vielä ei olla tositoimiin ryhdytty, mutta kuume alkaa olla kova :) Seurantaankin pääsisin heti mahdollisen raskauden alettua, mikä huojentaa melkoisesti mieltä...
Meillä myös kaksi lasta. Nuorimmaisen synntyksessä repesi kohtu.
Ja kolmatta yritetään kovasti. Vielä vaan ei ole tärpännyt =(
Oletko ominlupiseni raskaana ja vai lääkärin luvalla?
Lääkäri ei kieltänyt kolmatta raskautta, mutta suositteli sterilointia tämän sektion yhteydessä.
ap
Millaista erityisseurantaa oli, ja milloin synnytit? Alustavasti on puhuttu, että yritetään päästä ainakin viikolla 37, kohdun kunnon mukaan.
ap
Ensimmäinen lapsi syntyi sektiolla. Toisen lapsen synnytyksessä sitten repesi kohtu. Ei tiedetä mistä johtuu sillä sektio haava kesti, oli vierestä revennyt.
Onneksi oltiin valmiiksi sairaalassa ja päästiin leikkuriin samantien niin kaikki päättyi hyvin.
Nyt sitten kolmatta yritetään lääkärin luvalla. Siirryn äippäpoliin seurantaan sitten joskus rv 20 ja vauva syntyy viimeistään rv 38
Tästä ollaan siis keskusteltu jo lääkärin kanssa. Ja se lääkäri kuka minut silloin paikkasi kun kohtu repesi antoi jo luvan lasten tekoon.
Mun kohdun pitäisi kestää raskausaika hyvin. Supistella ei vaan saa yhtään.
Ja koska mulla ei ole näissä kahdessa edellisessä raskaudessakaan supistellut oikeastaan yhtään, edes harjoitus suppareita. Niin hyvin uskaltaa rueta puuhaan uudestaan.
Jos se vauva meille vielä joskus siunaantuu. Raskaana en siis vielä ole. Yritys vasta päällä.
t: 4 tai joku....
Raskaus on ok, mutta supistelut ei. Nyt ollaan siis päästy jo viikolle 22, eikä ole ollut ongelmia. Orgasmista sain pieniä supisteluita, joten elämme nyt seksitöntä aikaa.. Mulle ok, miestä vähän harmittaa..
ap