Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten patja heitetään roskiin?

Vierailija
23.06.2014 |

Uusavuttomuuden huipentuma. Sain äsken uuden joustinpatjan ja olen aikeissa heittää vanha roskiin. Mutta: minulla ei ole mitään käsitystä siitä "miten" se tehdään. Se on liian iso laitettavaksi säkkiin ja haluan kuitenkin jotain sen ympärille ettei koko taloyhtiö näe minun menkka (yms.) tahroja. Entä lajittelu, tuleeko se normaaleihin talousjätteisiin?

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yön pimeydessä roskakatokseen.

Vierailija
142/145 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaa kangas pois ja kerää jouset erikseen, menevät lomittain pieneen tilaan ja helppoviedä keräykseen, kankaan voi laittaa normi roskiin. Mikäli asut ok-talossa, niin sille jousiosalle saatat löytää käyttöä puutarhassa esim. köynnoksille. On muuten hyvän näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin tehä tähän jatkokysymyksen että miten hävittää patja jos käytössä ei ole autoa millä sen saisi vietyä kaatikselle? Hirveen epäreilua tämä jätteiden hävittäminen kun niitä pitää kotona/varastossa säilöä niin kauan kun saa jonkun viemään ne kaatikselle. Miksei ole järjestetty jotain kaatiskuljetusta joka tekisi keikan vaikka kerran kuussa niiden luona joilla on tarve päästä eroon isommasta jätteestä? Maksua vastaan tietysti.

Mitä maksaisit? 

Vierailija
144/145 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saha käteen eli sätkyllä palasiksi kaikki, ei mene varttia enempää kun on palasina ja mahtuu taloyhtiön roskiin. 

Vierailija
145/145 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistät sen vaikkapa veitsellä palasiksi ja jätesäkkiin.

Eihän tuollaista metallisilla jousilla varustettua joustinpatjaa saa palasiksi moottorisahallakaan, varsinkin kun se heiluu ja joustaa kaiken lisäksi.

Tuskin sinä jääkaappi-pakastinta, sohvaa tai autoakaan laitat sentin kuutioiksi jos se pitää hävittää - onkohan aloittaja miettinyt tätä???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän