Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivähoitohakemuksen täyttöapua kaipaan.

Vierailija
07.02.2008 |

Eli siis haen lapsille päivähoitopaikkoja ensi elokuusta lähtien.. Minä en vielä tiedä mihin mene töihin. (Lasten isä on kokopäivätyössä). Ennen kuin jäin ä-lomalle olin opiskelija , mutta olin siinä ohessa töissä eräässä paikassa. No, mä pääsisin sinne takaisin, mutta yritän katsella jotain muuta, en hirveesti haluaisi sinne. Mutta menen jos en muuta saa.

Eli asiaan, mitä mä laitan tuohon hakemukseen äidin työpaikan kohdalle? Jätänkö vielä avoimeksi? kirjoitanko lisätietoihin, että olen kuitenkin menossa elokuussa töihin.. johonkin =). Vaikuttaako se paikan saantiin jos se kohta jää tyhjäksi? Minullahan ei mitään sopimusta siihen vanhaan paikkaan ole, että voiko sitä laittaa siihen äidin työpaikka kohtaan?

Huoh, on tää hankalaa.. jos joku ihana viitsis vastata =)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät kohdan tyhjäksi ja lisätietoihin kirjoitat, että aiot mennä elokuussa joko vanhaan työpaikkaa (johon ei vielä ole sopimusta tehtynä) tai sitten uuteen paikkaan, jos löydät sellaisen sitä ennen.

Vierailija
2/3 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella ainakin haku syksyksi alkaa vasta maaliskuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täällä pitää syksyn paikkoja hakea maaliskuun loppuun mennessä. Että hyvin on vielä aikaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän