Onko teillä sellaista anoppia tai muuta tuttua, joka " näkee" raskauden toisesta ihmisestä vaikkapa vain rv 5??
Mun anoppi on tällainen ja mua oikeasti ärsyttää se. Esikoistakin kun odotin ja oltiin heillä yökylässä ihan alkuviikoilla ollessani ja jälkikäteen kun sitten kerrottiin vauvauutiset, niin se oli heti että " joo kyllä minä sen näin kun meillä kävitte" .
Nyt olis jo 3. vauva tulossa, viikkoja ihan olematon määrä vasta ja anoppilan reissu pitäis tehdä.. Ähh.. Paukautanko vaan ihan suoraan jo ovella, että on joo pullat uunissa..?
Kiva olis joskus YLLÄTTÄÄ!
Kommentit (9)
arvas heti vaikkei viikkoja ollut kovin montaa.
Tai hengituksestä? Loppuraskaudessa hengitys toki on usein raskaampaa, mutta ei kai siinä ihan alussa mittän eroa ole?
Hän huomasi heti (ehkä viikko siitä kun olin tehnyt raskaustestin), että odotan.
raskauden ennen kuin se oli yleistä tietoa, siis ekojen parin kk aikana. Jotenkin vaan olemus oli muuttunut ja mietin ovatkohan raskaana (en tietenkään kysynyt).
Sanoi vain hienovaraisesti, että " Sitähän sanotaan, että tietyssä tilassa pupillit laajentuvat noin." Ja hymyili päälle.
ja sitten kun joku sattuu osumaan oikeaan, tulee helposti sanottua " No jo minä arvasinkin..." . Se on ärsyttävää : )
ja arvaa vaan suututtaako tuttavia...
Sanoin viimeksi yhdelle kaverille, että se on raskaana.. totesi siihen että no ei pitäis kun ei menkkojakaan ollu tullu sitten edellisen muksun... no oli sitä sen verta jäänyt asia häiritsemään, että teki testin ja soitti sitten, että mieten sä voit tietää.. heh..
Sen vaan näkee... lähinnä silmistä...
Mä näin heti kampaajastani että odottaa vauvaa, oli viikkoja 5 vasta. Jotenkin iho hehkusi ja ja sellainen raukeus paistoi kyseisestä henkilöstä. Kertoi töiden loppuessa että vauva on tulossa=). Toisesta kaveristani en nähnyt vaikka oli viikolla 8 kun kertoi mutta olinpa juuri itsekkin saanut vauvan että en kiinnittänyt huomiota moiseen.
En kuitenkaan koskaan suoraan kysy vaan odotan että asianomainen itse ilmoittaa. Mainitakseni, näin Tuuli Matinsalon ensimmäisen lapsen odotuksen silmistä. Oli joku haastattelu tvssa. Muutamaa viikkoa myöhemmin hän julkisti asian.