Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kukaan muu sortunut jo luvattoman moneen kevään uutuus vaatteeseen????
07.02.2008 |
Mulla aina shoppailun himot tulevat syksyisin ja keväisin, kun uutuudet valtaavat kaupat. Nytkin olen shoppailun aika kiitettävästi, vaikka oikeesti en tarvis mitään. Mutta kun ne uutuudet on NIIIN ihania ja raikkaan värisiä, että tulee aina niin mielettömän hyvä mieli kun ostaa jonkin uuden piristävän vaatteen.
Muita shoppailuun ajautuneita??
Kommentit (3)
Ostan lähes viikoittain uusia vaatteita.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Maltan tuskin odottaa.