minkälainen alapään karvoitus naisella nyt in?
Vastatkaa ainakin miehet ja mielellään naisetkin kun yksi tyhmä tässä kyselee, etät minkälainen alapään karvoitus on nyt " muodissa" ? Ennen vanhaan tuntui, että riitti kun siisti bikinirajat. nyt kun käy uimahallissa, huomaa, että monilla naisilla on todella ajeltu alapää. Vain muutama haiven kummun päällä. Onks se siistii?
Ja miten tuo ajellaa, jos vaan sheivaa, niin eikös siihen kasva heti ällöttävä sänki? Miten sais tehtyä siististi?
Kommentit (25)
Muotoillaan ohueen karvoitukseen taalanmerkkejä, pääkalloja, jätkänshakkiruutuja tms.
Mutta vaihtelun vuoksi joskus kasvatan pikkuriikkisen tupsukan, kuten nyt.
miten saa ajeltua niin ettei tulehdu ja kuiva ja kutita. onko jotain voiteita mitkä helpottavat ajon jälkeen? Käytän kyllä aina puhtaita välineitä..kertakäyttöhöylää ja aina uusi höylä. Olen käyttänyt ihan perusvoidetta, mutta ei sekään aina tahdo auttaa :(
Vierailija:
miten saa ajeltua niin ettei tulehdu ja kuiva ja kutita.
Poslari on oikeasti ihan järkyttävän näköinen. Miksi kukaan haluaa levitellä tavaransa täysin näkyville - eipä ole moinen outous avautunut vielä minulle.
ihminen, jolla karvaa kasvaa vain vähän
karvanen nainen on sytisen seksikäs
joten luonnollinen karvoitus kuulluu NAISELLE
Mä haluun NAISEN, ekä mitää tyttöä
M42
pilluni karvattomaksi, viittaan tuonne aiempaan.
Säännöllisesti kun nyppi pari krt viikossa, niin ei mene edes aikaa paljon. Koko yläosan ja nivustaipeet nypin , viivan yläpuolella on n. sentti kertaa sentti tupsu, jonka saksilla lyhennän ja vähän matkaa alaspäinkin nypin. Häpyhuulista sieltä minne en yletä ja on aika kivuliasta, vedän sitten höylällä. Sinne ei ole minulla koskaan tullut näppylöitäkään, mutta tuohon ylös tulee aina jos höylään, vaikka joka kerta uusi venus tai mach3 ja vaikka mitä geeliä tai rasvaa jne. käyttää.
Vierailija:
pilluni karvattomaksi, viittaan tuonne aiempaan.
Säännöllisesti kun nyppi pari krt viikossa, niin ei mene edes aikaa paljon. Koko yläosan ja nivustaipeet nypin , viivan yläpuolella on n. sentti kertaa sentti tupsu, jonka saksilla lyhennän ja vähän matkaa alaspäinkin nypin. Häpyhuulista sieltä minne en yletä ja on aika kivuliasta, vedän sitten höylällä. Sinne ei ole minulla koskaan tullut näppylöitäkään, mutta tuohon ylös tulee aina jos höylään, vaikka joka kerta uusi venus tai mach3 ja vaikka mitä geeliä tai rasvaa jne. käyttää.
Joskus kuullee (tutuiltakin) kauhisteluja sen nyppimisen urakasta? Ei siihen todellakaan kauaa mene esim pari kertaa viikossa tehtynä. Palkaksi saan aina siistin karvattoman pimpsan ilman piikkejä tms.
Kuorintakinnas ja voide on myös viikoittain käytössä ehkäisemässä sisäänkasvua.
Ostin vuosi sitten vaimolle epilaattorin joululahjaksi.
On ollu erittäin tyytyväinen, niin minäkin:-)
Sääret, kainalot ja tussuosasto siistinä. Helposti.
m39
Ihan mikä tahansa muu kuin posliini. Todella kuvottava ja ei kiihota läheskään niin paljon kun semmonen pimppi missä on karvoja.. m23
Häppärit höylään sileäksi. Kaameinta mitä tiedän on sekä miehellä että naisella alapää jossa ikäänkuin uitettu rämemajava roikkuisi.. :-O
Häpykummun päältä nypin, jalkojen välistä höylällä. Välillä pääsee kyllä järkyttävään kuntoon.
n21
Ylös, penistopikkeja ylös nostelevan henkilön iloksi.
on pop