Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkälainen alapään karvoitus naisella nyt in?

Vierailija
06.02.2008 |

Vastatkaa ainakin miehet ja mielellään naisetkin kun yksi tyhmä tässä kyselee, etät minkälainen alapään karvoitus on nyt " muodissa" ? Ennen vanhaan tuntui, että riitti kun siisti bikinirajat. nyt kun käy uimahallissa, huomaa, että monilla naisilla on todella ajeltu alapää. Vain muutama haiven kummun päällä. Onks se siistii?

Ja miten tuo ajellaa, jos vaan sheivaa, niin eikös siihen kasva heti ällöttävä sänki? Miten sais tehtyä siististi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyrkkisääntönä: Nainen ajaa siitä kohdasta karvat, josta haluaa miehen suukottelevan/ nuolevan. Tämä on periaatteeni ja hyvin on toiminut. Tällä periaatteella olen ajanut omatkin karvani, eli kokonaan pois peppua myöten.

Vierailija
22/25 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on nyrkkisääntönä: Nainen ajaa siitä kohdasta karvat, josta haluaa miehen suukottelevan/ nuolevan. Tämä on periaatteeni ja hyvin on toiminut. Tällä periaatteella olen ajanut omatkin karvani, eli kokonaan pois peppua myöten.

Hmm, minulla ei kyllä ikinä ole ollut karvoja klitoriksessa... Eikä minun kainaloitani tai sääriäni tarvitse suukotella, poskia kyllä. Outo nyrkkisääntö...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpsan huulten- ja klitoriksen ympäriltä karvat pois!

On kiva ottaa sitten suihin ja herkutella orgasmiin asti.

Vaimo tykkää kun kullin karvoitus melko vähissä,

vaikka eihän karvoitus mitenkään häiritse terskan imemistä.

Vierailija
24/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yleisin omassa kaveripiirissä on pieni kiitorata. Olen 32.

Vierailija
25/25 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasaiseksi leikattu luonnollisen kokoinen karvainen kolmio ja häpyhuulet ajeltu posliiniksi.

A vot sie!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi