Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vein lapsen päiväkotiin, vaikka olen talvilomalla...

Vierailija
05.02.2008 |

Olen käytännössä aina lapsen kanssa vapaa-ajat. Ketään muita hoitajia ei ole. Katsoin oikeudekseni viedä lapsen päiväkotiin kahtena päivänä tällä viikolla, vaikka olen lomalla. Pakko saada joskus omaakin aikaa! Silti huono omatunto painaa, olinko itsekäs sika? Niin ja ennen kuin joku älähtää, tämä ei ole provo...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomaile rauhallisin mielin, vielähän jää viikosta viisi päivää lapsillekin olla kotona.

Vierailija
2/31 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo päiväkodinjohtaja, kun hämmästelimme, miten eräs lapsi on kaikki päivystysajat hoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole moneen vuoteen ollut kesälomaa yhtään, viime kesänä oli eka ja sekin palkatonta.

Vierailija
4/31 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, jos viet yhtenä tai kahtena päivänä, mutta huolehdi myös lapselle lomapäiviä!

Vierailija
5/31 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen lyhennettyä työaikaa. Viikonloput vapaat. Ja aina kun olen vapaalla, olen lapsen kanssa. Ajattelin etukäteen, että teen sitten kaikkea kivaa kun saan pari päivää " vapaata" , mutta niin vaan huono omatunto painaa ja lasta on ikävä enkä saa mitään aikaiseksi.... AP

Vierailija
6/31 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole lomalla LAPSESI kanssa ja anna lapsellesikin sama loma kuin itsellesi.

Yhtälailla tarvitsee lomaa niinkuin sinäkin.

Kehtaatkin vielä mainostaa täällä, että olet lomalla ja lapsi on hoidossa.

Jos olet noin väsynyt ettet jaksa hoitaa omaa lastasi ylimääräisillä vapaapäivillä niin hae itsellesi apua lääkäriltä.

Vierailija
7/31 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti hyvä ja tasapainoinen äiti kun muistat ottaa myös itsellesi aikaa. Se on oikein tervettä!

Vierailija
8/31 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten et hae lastasi kotiin, jos kerran et saa mitään aikaan ilman häntä? Mitäs sä tosta nyt hyödyt että lapsen täytyy olla tarhassa ja sinä olet turhautuneena kotona tekemättä mitään... Jos aijot roikkoua kotona kokopäivän av:lla niin eikö lapsi voisi esim . katsoa lastenohjelmia viltin alla... Lomaa se lapsikin tarvii!!!

Vierailija
9/31 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä haukutaan aina jokainen joka noin tekee. Haukkujilla on yleensä aika hyvä tukiverkosto, eli lapsi on edes joskus jossain muualla kun kotona äidin kanssa. Jokainen ihminen tarvitsee joskus sitä omaa aikaa.

Vierailija
10/31 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauti nyt noista kahdesta vapaapäivästä äläkä suotta tuhlaa aikaa tänne kirjoitamalla. Voit olla varma että joku saa taas nautintoa kun rupeaa sinua sättimään. nou hätä koska eihän lapsesi ole joka päivä tällä viikolla hoidossa. Lepää ja lataa sinä akkuja niin jaksat taas sitten paremmin lapsenkin kanssa!!

LTO

Vierailija
11/31 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti nyt kun voit :)

Vierailija
12/31 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten on niin kauheaa viedä lapsi hoitoon jos on itse lomalla? Olisiko parempi, että ottaisin sen oman ajan vaikka viikonloppuna baarireissun muodossa ja veisin lapsen yöhoitoon johonkin? (Mitä mahdollisuutta meillä ei kyllä ole) AP

Vierailija
13/31 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en rauhassa saa vietettyä lakisääteisiä lomia kun eräs vanhempi pommittaa tekstiviestein, joko saa tulla hoitoon. Hänellä on joka viikko arkivapaita ja lapsi kuitenkin hoidossa. Nauti lomapäivistä :) T: pph

Vierailija
14/31 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yövuoron jälkeen kotona " nukkumassa" kuten huomaatte. Lapset ovat päiväkodissa, haen päiväunien jälkeen.

Poden huonoa omaatuntoa, etten hae heti töideni jälkeen heitä kotiin.

Vierailija
15/31 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on JÄRJETÖNTÄ viettää sitä vapaa-aikaa täällä av:lla!!! Mene hyvä ihminen mielummin lenkille, siivoa kaappeja, käy ostoksilla, kahvilla, uimassa... Mitä muuta tahansa kuin roikut netissä.

Vierailija
16/31 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat / vanhempi on lomalla.

Näin ainakin luki ohjeistuksissa, jotka juuri hain päiväkodista. Omani on siis niin pieni vielä, että touhuaa tuossa lattialla, mutta enkunkieliseen päiväkotiin hain hakulomakkeen, vaikkei sinne siis omani vielä vuosiin mene, mutta... jopas meni selittelyksi, mutta siis poittina se, että olen siinä uskossa, ettei saa viedä, jos itse on kotona.

Onko se sittenkin vain suositus?

En minä tiedä, jotenkin on niin helppo sanoa, että " meidän lapsi on kotona kyllä, kun vanhemmat lomalla" . Varmaan olisi eriasia, jos olisin yksin lapsemme kanssa... tai no... en tiiä.

Vierailija
17/31 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vanhemmat ovat lomalla niin lapsi saa olla vaikka koko vuoden hoidossa ilman lomaa. Lapsella ei ole lomaoikeutta ja monet vanhemmat käyttävät sitä hyväkseen.

Vierailija
18/31 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli viime viikolla kevään lomakyselyt pk:sta.

Vierailija
19/31 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyse ap:llakin ihan parista päivästä.

Vierailija
20/31 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sitä milloin vanhemmat ovat lomalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi