Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vein lapsen päiväkotiin, vaikka olen talvilomalla...

Vierailija
05.02.2008 |

Olen käytännössä aina lapsen kanssa vapaa-ajat. Ketään muita hoitajia ei ole. Katsoin oikeudekseni viedä lapsen päiväkotiin kahtena päivänä tällä viikolla, vaikka olen lomalla. Pakko saada joskus omaakin aikaa! Silti huono omatunto painaa, olinko itsekäs sika? Niin ja ennen kuin joku älähtää, tämä ei ole provo...

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksat varmaan taas erilailla olla lapsen kanssa. Eikä mitään huonoa omaatuntoa! Tee nyt asioita, joista nautit, vaikka sitten AV:llä hengailua!

Vierailija
22/31 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit edes pitänyt vain puolipäiväsenä jos olet kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan järjetöntä vouhkata parista päivästä, jos lapsi on muutenkin äitinsä kanssa kolme päivää viikosta. Enemmän hän on kotona kuin monen muun lapsi, jotka ovat täydet viisi päivää päiväkodissa. Välillä tuntuu, että moni joka tuomitsee päivähoitoon vapaalla viemisen, on sellainen, jolla on aina mahdollisuus viedä lapsi mummolaan kun huvittaa ja saada sitä aikaa itselleen. Ja miten lapselle on huonompi olla tuttujen hoitajien kanssa päiväkodissa kuin jonkun tuntemattoman teinitytön hoivissa, joka katsoo vaikka tv:tä koko ajan kun on lapsenvahtina.

Vierailija
24/31 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue mun kirjoitus ja ymmärrä!! En kirjoittanut, että noin tapahtuu! Kirjoitin, ettei lapsella ole lomaoikeutta!! t. 23

Vierailija
25/31 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen kotona vanhemman lapsen kanssa, koska on kipeä. Poika itse halusi päiväkotiin, koska kaikki kaverit ovat siellä ja luvassa makkaran paistoa iltapäivällä. Meillä monesti niin, että vaikka olen ajoissa jo kotona, kun ekaluokkalainen saapuu koulusta, en silti hae nuorimmaista päikystä. Haen vasta iltapäivällä, kun olen katsonut ekaluokkalaisen läksyt, tehnyt ruuan valmiiksi illalle jne. Lomilla lapset kotona luonnollisesti ja tehdään kivoja juttuja. Lapseni saavat olla myös koko kesän kotona . Työskentelen mieheni yrityksessä ja jousto on mitä parhain lapsia ajatellen !

Vierailija
26/31 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania vapaapäiviä sinulle, nauti niistä nyt ihan hyvällä omallatunnolla, mutta pysy kaukana AV:lta ja tee jotain oikeasti kivaa

Vierailija
27/31 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti loma päivistäsi! Et ole luuseri, et todellakaan. Jos olet aina lapsen kanssa yksin niin ihan oikeen teit. Elä kanna huonoa omaatuntoa tuosta. Se ei auta ketää. Nauti nyt!

Täällä toinen luuseri äiti, jolla ei ole tukiverkkoa ja vie välillä lapset hoitoon päiväkotiin vaikka itse on kotona! Nautitaan me ja annetaan noitten kateellisten panetella. =D

Vierailija
28/31 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietty vähän lapsen iästäkin, mutta yleensä lapsilla (leikki-ikäisillä) on paljon hauskempaa, kun on ikäisiä leikkikavereita. Nyt vaan kuule painelet vaikka kasvohoitoon ja teet kaikkea kivaa, kattele hyvä leffa ja syö hyvää.... ei se lapsi siihen kuole, jos sä kerrankin annat itsellesi aikaa. Sitten taas jaksaa paremmin!!!

Vierailija
29/31 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet lapsellesi palveluksen, kun keräät vähän voimia.

Vierailija
30/31 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisella ei uuden työn vuoksi ole ollenkaan lomaa niin tuovat lapsen tarhaan. Toinen vanhempi sitten golffaa ja reissaa oman lomansa,

Tai että vanhemmalla on viikko vapaata eikä lapsi ole yhtenäkään päivänä kotona, ei edes silloin kun nenä vuotaa ja on vähän lämpöä:(

Että et sä ole edes pahis mun mittapuun mukaan ;)

Vierailija
31/31 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 5v ja 6v ja menevät mieluummin tarhaan (useimmiten) kuin pitävät vapaapäivää kotona. Kysytty on moneen kertaan. Kaverit ja puuhat päiväkodissa tuntuvat olevan tärkeitä.

En tunne pätkääkään huonoa omaatuntoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän