Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~LOKAKUUN päivänsäteet vk6~~~

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei sen ihmeempiä kuulu. Sairasta lasta hoitelen kotosalla. Sitkeessä tuntuu tuo flunssa kuopuksella olevan. Raskausoireita odottelen saapuvaksi. Vatsan juilintaa, palelua ja ajoittaista ellotusta lukuunottamatta olo on varsin normaali. Vaikka onhan sitä oiretta jo noissakin :)

Mukavaa viikkoa!

mirulii ja pirpana 5+0 (jee uusi raskausviikko käynnistyi :D)

Vierailija
2/99 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime raskaudessa pahoinvointi alkoi hieman myöhemmin, mutta jos tämä pysyisi näin lievänä mitä tällä hetkellä olisin tyytyväinen :) Välillä syönnin jälkeen tekisi mieli juosta oksentamaan ja kaikkea ei pysty syömäänkään.. äsken sentään lounas meni hyvin alas. Väsymys iskee pahiten illalla ja aamuisin ei meinaa saada itseään ylös, ahdistaa kun on tottunut heräilemään 6-7 aikaan touhuamaan aamutoimia..! Ja nyt on venynyt 8-9 asti.. huoh. Nukkuahan sitä pitäisi kun nukuttaa, mutta ei malttaisi.

Esikoisen kanssa täällä päivät rullailee muutoin samaan malliin.

E, tyttö 08/06 ja rv5+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin tänä aamuna. Laskettu aika olisi 1.10., jollei sitten ultran perusteella siirry myöhemmäksi. Ennestään meillä on kaksi lasta 1,5v ja 3v.

Minun oireet on vielä tosi vähäisiä, vähän huono olo ja paleltaa ajoittain, ja väsyttääkin. Toivottavasti oireet eivät kovin hurjiksi missään vaiheessa muutukaan.

marja08 rv 5+6

Vierailija
4/99 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku innostuu perustamaan yahooseen meille listan, niin liittyisin mielelläni. Itselläni ei vain ole aikaa listan ylläpitämiseen.

Vierailija
5/99 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että on samassa vaiheessa muitakin odottajia, kenen kanssa turista:)!

Meillä siis kolmatta lasta odotellaan:) Ihan alussa. Ennestään touhussa pitävät 03 ja 05 syntyneet lapsoset ja sitten tuli keskenmeno ja nyt sitten taas peukut pystyssä mennään:)! Viikkoja olisi nyt 5+2 ja La 14.10. Oletteko jo neuvolaan soitellut/Ilmoitelleet? Jos ette, missä vaiheessa meinaatte " ilmiantautua" ?

Vointini on loistava, tosin nuorimmaista hoitelen nyt, kun on influenssassa:(...Kurjaa kun pieni sairastaa...

Kirjoittelemisiin, Frida

Vierailija
6/99 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitähän alkaa olla sankoin joukoin :) Mukavaa tosiaan päästä vaihtamaan ajatuksia, kun näin samoilla viikoilla kaikki mennään. Onko muilla pahoinvointi alkanut? Itsellä tuntuu, että kaikki oireet ovat kadonneet jonnekin. Tai ne vähäiset, mitä on ollutkaan.. Tänään ei ole edes palellut järjettömästi niin kuin viikon ajan on tehnyt. Rinnat on kyllä kipeät, mutta siihen on jo kai tottunut :) Tulee välillä sellainen olo, että olenkohan edes raskaana. No toivottavasti pikkuinen pysyy kyydissä mukana.

Töissä suunniteltiin syksyn toimintaa ja olo on vähän syyllinen. Kun en aio ihan hetkeen tätä asiaa vielä paljastaa. Kauhulla sitä hetkeä odotan, sillä tilanne töissä on kauhea ja siksi olo syyllinen. Mutta samalla NIIN onnellinen!!!

Näissä tunnelmissa tänään,

Tinttana

Vierailija
7/99 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. edellisestä viestistä. Viikkoja nyt siis 5+2.

Vierailija
8/99 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. edellisestä viestistä. Viikkoja nyt siis 5+1.

Vierailija
9/99 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatan näköjään pinoa omilla viesteilläni kun sähellän tän koneen kanssa :) Sorry! Siis viikkoja oli noi 5+1.. Hih..

Vierailija
10/99 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari päivää seuraillut teidän kirjoituksianne ja ilmoittaudun mukaan. L.a n. 10.10. Ja kolmatta lasta odotellaan.

Vierailija
11/99 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kadonnut loputkin vähäiset oireet! Esikoista kun odotin, niin tässä vaiheessa kolotti joka paikasta ja pahaolokin alkoi näinä päivinä. Nyt ei ole mitään, vatsaturvotusta lukuunottamatta. Ei palele, ei juili alavatsaa, ei kuvota. Teinkin eilen uuden testin ja haalea, joskin selvä viiva sieltä tuli taas. Esikosta samalla testillä pärähti paljon tummempi viiva. Viikko sitten viiva oli ihan saman näköinen kuin nyt. Huolettaa vaan, että jos pikkuinen onkin tipahtanut kelkasta. Voi olla täysin turhaa murehtia ja toivottavasti hetken päästä haikailen näitä päiviä kun ei ollut oireita, mutta silti en voi olla ajattelematta... Neuvolaan soitin ja sanoi, että omalääkärin kautta verikokeeseen, jotta saa itselle mielenrauhan. Mutta meidän omalääkäriltä ei saa edes soittoaikaa. Taidan soittaa omalle gynelle ja vuodattaa kaikki.

Tulipahan vuodatettua teillekin, sori.

Onnea kaikille plussanneille ja kivaa, että näin moni on jo löytänyt tiensä tänne!

hippo

Vierailija
12/99 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pikkuhiljaa kai tosiaan siirryn tälle puolelle. Tuolla kuumeilijoissa olen tähän asti haahuillut.

Kovasti on epätodellinen olo.. testi siis antaa kaksi viivaa toinen vähän haaleampi kuin toinen mutta silti epäilyttää ja mietityttää että voiko näin nopeasti tärpätä. :) Täti nyt puolitoista viikkoa myöhässä vaikka ennen on tullut niin tarkasti että kellon on voinut säätää.

Kyseessä siis ensimmäinen raskaus ja yritystä on 10/07 lähtien.

Olotila on hassu.. muuten tosi hyvä olla mutta paleltaa ja mahaa nippailee. Tosin toi nippailu on vähän siirtymässä taka-alalle. Vähän on ehkä etova olo mutta ei muuten valittamista. :)

Neuvolaan soitin jo ja ne oli siellä sitä mieltä että kyllä, raskaana olet. Ei kulemma tule viivaa ellei ole raskaana. Kai sitä pitää pikku hiljaa uskoa että perheenlisäystä on tulossa. Eka neuvola on varattuna 27.2 ja neuvolan mukaan la on 10.10 tosin muutama muu laskuri väitti että olisi 7.10 kun on lyhyempi kierto kun yleensä.

Vierailija
13/99 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilarit tosiaan täälläkin...

Epäilyttää kovasti. Tosin itsellä se viiva vahvistuu joka testauksella. Huomenna taasen aamulla uusi testi :)

Mies jo sanoi että pitäiskö kysyä että saisko noita testejä jostain tukkualennuksella, sen verran niitä on jo kokeiltu.

Vierailija
14/99 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mulla taas ei ole oikeastaan mitään oireita; no rinnat ehkä hieman kipeät ja viluttaa välillä, mutta sitä on töissä tehnyt kyllä ennenkin kun täällä on niin kylmä:) Pahoinvointi mulla on aiemmissa raskauksissa alkanutkin vasta hieman myöhemmin, että rauhassa odottelen ja tyytyväinen olen, ellei ihan niin kamalaa ja pitkään kestoista ole. No kaks aiempaa lasta molemmat on poikia ja jos tää olis vaikka tyttö ja päästäis vähän helpommalla. Testiin tuli haalee + sunnuntaina, vaikka menkkojen pitäis oikeastaan alkaa vasta huomenna? Mä luotan kyllä noihin testeihin, vai pitäiskö tehdä uudelleen? (oli tk:n käyttämä testi).

Vierailija
15/99 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soitin neuvolaan tänään ja menen sinne ekan kerran 27. päivä tätä kuuta. Mulla on ollut kamala päänsärky koko alun ajan, mutta eilen oli eka päivä kun tuntui että helpottaa. Mielikin parempi kun ei ohimoissa koko ajan jyskytä. Mulla kyllä vatsassa nipistelee säännöllisin väliajoin. Eli se oire on kyllä pysyny alusta asti. Onko sitten normaalia? Ja toinen juttu mitä kummastelin tänään, niin valkovuotoa tuntuu olevan runsaammin kuin aikaisemmin. Kurja, kun ei oikein tiedä, missä se normaalin raja kulkee.

Hauskaa laskiaista ja Runebergin päivää kaikille!

Erica 4+4

Vierailija
16/99 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas lokakuusia jo paljon:)

Mua kiinnostaisi onko porukka jo ottanut neuvolaan yhteyttä tai varannut varhaisraskaudenultraa (yksityiselle)???

Mutta turhaan (kai?) sinne neuvolaan on liian aikasin soitella..

Mulla on oireista pahin väsymys. Klo 20 aikaan peti kutsuu jo kovasti!

Olen myös jatkuvasti nälkäinen, vatsa turpoaa, tietenkin kun koko ajan jääkaapilla:)

Hajut ottaa nenään herkästi. Rinnat on kyllä arat ja mikä parasta myös turvonneet

Epävarma olohan tässä kieltämättä on, kun niin alussa vasta ollaan.

Vierailija
17/99 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taidan itsekkin soitella lähipäivinä

Vierailija
18/99 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon vielä malttanu mieleni neuvolan varaamisessa, mutta josko sitä ens viikolla varais. Mitenkä pitkällä muuten raskauden pitäis olla, että kuulee sydänäänet? Näihin aikoihin sen pitäis alkaa sykkiä, mutta ei taida vielä ulos asti kuulua... Kuuluuko ne ekalla neuvolakerralla vai ei vielä? Vai kuunnellaanko niitä edes...

Vierailija
19/99 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä soitin tänään neuvolan ajan ja sain tän kuun lopulle sillon rv8+1, mutta ultra on vasta viikoillarv 11-14, joten ajattelin varata yksityiseltä varhaisultra ajan kun ei malta olla masuun kurkkaamatta ;)

menkää tekayn sivuilla käymään siälä on tosi hyvä raskauskiekko mikä näyttää tarkkaan millon mitkäkin tutkimukset tehdään ja millon ekan kerran kuuluu sydänäänet, eli www.tekay.fi. suosittelen<3

terkuin misa ja rv4+6 asukki

Vierailija
20/99 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo ultraääni maksaa yksityisellä puolella? Ainakin Misa81 oli menossa, eikö?