Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin kipu jonka olet tuntenut?

Vierailija
05.02.2008 |

Minulla synnytyskivut ja sappikivut samalla viivalla.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynnistetty synnytys, 4. normaalisynnytys.

Jep, ei ole sappikipuja voittanutta. Itsellä laukaisi perintötekijät sekä raskaus 22-vuotiaana. (Olen sitten laiha ihminen, tiedoksi ;o) Tuo kipu on jotain aivan kammottavaa, lopuksi heijaat vaan itseäsi kuin autistinen, ei ole tietoa kauanko aikaa on kulunut, ja olet kuolemanväsynyt. Taivas varjele minua tuolta!

Vierailija
2/53 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän sanotaan, että munuaiskivikohtauksista johtuva kipu on voimakkaimpia kipuja, mitä ihmisillä on todettu. Itse en voisi pahempaa kipua kuvitellakaan. - 41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä toivoin kuolevani että olisin päässyit kivuistani.

Vierailija
4/53 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä siitä aiheutuva iskiaskipu. Sellaista en todellakaan toivo edes pahimmalle vihamiehelleni!!

Vierailija
5/53 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinta kipua olen tuntenut, kun keskenmeno hoidettiin lääkkeillä. Särkylääkkeet eivät auttaneet. Ei edes petidiini. Oksensin kivusta ja pyörin monta tuntia ennenkuin alkoi helpottaa. Kipua pahensi pelko ja ahdistus. Koko kroppa oli koko ajan jännitystilassa enkä pystynyt rentoutumaan ollenkaan.

Kuukautiskipu on myös hirveää ellen saa särkylääkettä. Silloinkin saatan oksentaa.

Vierailija
6/53 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sektion jälkeiset (ohimenevät, viiltävät) kivut eivät olleet yhtään mitään tuohon edelliseen verrattuna (joka kesti monta päivää niin etten saanut juuri nukuttuakaan).

Vierailija
7/53 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kipulääke tehosi. Lisäksi joka paikkaa särki, nielu oli kipeä oksentamisesta eikä se selkäydinpunktiokaan kovin kivuton ollut.

Vierailija
8/53 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutiava iho, raapisen aiheuttama tuska ja ajatus ettei lopu ikinä, yhtä helvettiä oli. Ainoa kerta elämässä kun oikeesti ajattelin tappaa itseni.

Vierailija
9/53 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

16h

Vierailija
10/53 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat yhtä helvettiä. Olen myös synnyttänyt ilman kivunlievitystä (olosuhteiden pakosta) eikä se ollut läheskään niin kauheaa kun munuaiskivistä johtunut kipu.

Vierailija
11/53 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-mies hakkasi 12h....lopetti vihdoin kun vedin ranteen auki,muuten varmaan olisi tappanut minut lopulta itse. Hänen " käsikirjoitukseen" ei kuulunut, että itse sen tekisin, joten selvisin hengissä, ihmeenkaupalla..

Vierailija
12/53 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut juurihoidon ja synnytyksen ilman kipulääkkeitä, mutta sappikivet olivat kaikista pahimmat.

Vierailija
13/53 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmannen synnytyksen viimeiset supistukset, reisiluun katkeaminen. Tässä järjestyksessä!

Vierailija
14/53 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se, kun vauva syntyi ja rusautti samalla pimpan ihan tohjoksi.

Vierailija
15/53 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko oikaista, että kyllä sappikivut olivat yhtä pahat, ehkä hieman pahemmatkin. Ja varsinkin siinä vaiheessa kun kipujen alkuperää ei ole vielä selvitetty. Muistan kuinka työlästä oli ambulanssin soittaminen kun ei yksinkertaisesti saanut pihahdustakaan suusta ulos kipujen vuoksi.

Ap

Vierailija
16/53 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksessä tiesi, mistä kivut johtuvat. Sappikivet alkoivat rinta-lapakipuna, jonka pelkäsin olevan sydänperäistä. Niin valtava kipu, ettei mitään tolkkua. Sellainen tyypillinen: " Pelkäsin kuolevani, sitten pelkäsin, etten kuolekaan" -kipu.

2

Vierailija
17/53 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kipu oli niin järkyttävä, että synnytys on ollut siihen verrattuna lasten leikkiä. Tai ainakin synnytyksessä oli mukana se tieto ihanasta lopputuloksesta ja hyvä lääkitys.

Vierailija
18/53 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-2

Vierailija
19/53 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sappikivethän ovat kiteytynyttä kolesterolia.

Ap

Vierailija
20/53 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heessa. Ne rankat avaavat supistukset oli ihan hirveitä...Ensin meni melkein 20 h supistuksia ihan helposti, mutta sitten alkoi homma käydä ikäväksi...

Migreenikohtaus on pahimmillaan ollut joskus tosi paha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme