Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ikisinkkumies ja ajattelin että voisin ensi vuonna kokeilla treffailua, onko vinkkejä?

Vierailija
27.12.2023 |

En ole ikinä seurustellut enkä oikeastaan edes treffaillut, olen siis kokematon näissä asioissa.

Olen itse raitis,käyn töissä, makselen asuntolainaa pois, olen hiukan ylipainoinen/roteva ja ihan hauska mies olen.

Olen ehkä vähän epävarma itsestäni ulkonäön suhteen ja olen myös vähän ujo enkä se kuka on aina äänessä.

Onko vinkkejä treffailuun? Missä naisiin voi tutustua? Kuinka saada itsevarmuutta lisää?

M33

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet köyhä ja ruma niin yksin olet. Mene salille ja hanki hyväpalkkainen työ niin saatat saada naisen.

Vierailija
2/13 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske heti kättelyssä tasoasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet köyhä ja ruma niin yksin olet. Mene salille ja hanki hyväpalkkainen työ niin saatat saada naisen.

Kiitos näistä vinkeistä! :D

M33

Vierailija
4/13 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkini naisena on se, että panosta naisiin tutustumiseen. Etsi itsellesi mieleinen harrastus, jota myös naiset harrastavat. Kielet, kirjapiirit, tanssi, jne. Ja tutustu, älä yritä iskeä. Sitten kun oikeasti ihastut, pyydä jonnekin, kahvilaan tai kävelylle. 

Vierailija
5/13 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei mitään mahdollisuuksia ujoilla.

Vierailija
6/13 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaksat odottaa kesään, niin suosittelen festareita. Niissä käy paljon naisia ja siellä vieraat ihmiset sekoittuvat ja juttelevat toisilleen. Tunnelma on iloinen ja rento, erittäin helppo siellä tavata joku ja jatkaa siitä.

Vierailija
7/13 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti tinderiin niin siellä huomaat oman tasosi kun susta ei siellä kukaan tykkää. 

Vierailija
8/13 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkkini naisena on se, että panosta naisiin tutustumiseen. Etsi itsellesi mieleinen harrastus, jota myös naiset harrastavat. Kielet, kirjapiirit, tanssi, jne. Ja tutustu, älä yritä iskeä. Sitten kun oikeasti ihastut, pyydä jonnekin, kahvilaan tai kävelylle.

Kylläpäs on paljon säätämistä. Taidan pysyä stressivapaana lapsettomana sinkkuna tänäkin vuonna. 

T. Kyllä kannatti 

Vierailija
9/13 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea treffailuun! Itte oon kolmekymppinen ujo nainen enkä uskalla ajatellakkaan moista urotekoa tekeväni :D Varsinkin netin kautta tutustuminen on itelle hirvee kynnys kun ei voi vaan tietää millanen toinen on luonnossa.

Tärkeintähän on että jutut natsaa ja on rento olo toisen seurassa, sillä parisuhteessa ois tarkoitus olla loppuelämä, ainakin omasta mielestä. Sun raittius on hitonmoinen plussa, tuntuu että omanikäisistä sinkuista kaikki kittaa kaljaa viikottain ja pahimmillaan vetää muitakin aineita kaverina. Pikkane ylipaino ei oo myöskään ongelma eikä mikään.

Arkihan se on mikä parisuhteet tappaa joten kannattaa keskittyä sellaisiin asioihin mitä arkielämässä teet, ja etsiä kumppania joka eläisi samalla tavalla arkeaan.

Sovellukset yms on mulle ihan uppo-outo asia että niissä en juurikaan osaa auttaa, mutta kai sielläkin rehellisyys on paras jos haluaa jotain kestävää viritellä. Hyvä kuva ittestä on kova juttu!

Onnea siis vielä kerran ja todennäköisesti näistä neuvoista ei ole mitään hyötyä, kunhan aamukahvin iloksi kuvittelen ymmärtäväni deittailusta jotain :D

Vierailija
10/13 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea treffailuun! Itte oon kolmekymppinen ujo nainen enkä uskalla ajatellakkaan moista urotekoa tekeväni :D Varsinkin netin kautta tutustuminen on itelle hirvee kynnys kun ei voi vaan tietää millanen toinen on luonnossa.

Tärkeintähän on että jutut natsaa ja on rento olo toisen seurassa, sillä parisuhteessa ois tarkoitus olla loppuelämä, ainakin omasta mielestä. Sun raittius on hitonmoinen plussa, tuntuu että omanikäisistä sinkuista kaikki kittaa kaljaa viikottain ja pahimmillaan vetää muitakin aineita kaverina. Pikkane ylipaino ei oo myöskään ongelma eikä mikään.

Arkihan se on mikä parisuhteet tappaa joten kannattaa keskittyä sellaisiin asioihin mitä arkielämässä teet, ja etsiä kumppania joka eläisi samalla tavalla arkeaan.

Sovellukset yms on mulle ihan uppo-outo asia että niissä en juurikaan osaa auttaa, mutta kai sielläkin rehellisyys on paras jos haluaa jotain kestävää viritellä. Hyvä kuva ittestä on kova jutt

Lähdetäänkö treffeille vaikka elokuviin tai keilaamaan? Perustetaa perhe ja mennää naimisiin jos natsaa? 

Sama juu että ujona treffailu tuntuu vähän vieraalta asialta.

M33

Vierailija
11/13 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikasi meni jo. Ei kukaan tuon ikäinen halua kädestä pitäen opettaa parisuhdetaitoja kellekkään.

Vierailija
12/13 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatta pitää kiinni vapaudestaan. Kavereita, hauskanpitoa  ja harrastuksia ei kannata vaihtaa naisen oikuilla pyörivään kotihelvettiin.

t. m50 jälleen vapaa

Vierailija
13/13 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat helposti saada seks... Eiku naisen niin ota se ei niin kaunis nainen..