Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä asioita elämässänne anoppinne paheksuu?

Vierailija
04.02.2008 |

[quote]

Miksi ihmeessä et anna lapsillesi mahdollisutta oppia kahta kieltä, vaikka se kävisi niin helposti? Etkö ole ajatellut, että kahden kielen taitamisesta voisi olla todella hyötyä lapsillesi esim. työelämässä?

[/quote]

Että anoppikin sitten eksyi keskusteluun paheksumaan haha. Jos ei perhe halua turhaa pakkoruotsia, niin miksi pitäisi.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on fiksu anoppi, joka pitää suunsa kiinni tuollaisista asioista, mutta luultavasti hän paheksuu huoletonta suhtautumistani kodinhoitoon. En silitä muuta kuin juhlavaatteet ja harvat paitapuseroni. Lapsilla on joskus lounaan rippeitä suupielessä eikä meillä imuroida kuin kerran viikossa, joskus jää sekin väliin.

Vierailija
62/67 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHAN valkoiset erillään

Kermat

Vaaleat

kirjopyykki jossa ei MITÄÄN vaaleaa

tummat

musta

Minusta tuhlausta ja tyhmyyttä

En myöskään omista kuivausrumpua, tai silitä tai makeloi lakanoita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että imetin molempia lapsia niin pitkään (1v.).

Että olen tehnyt vauvansoseet itse.

Että teen perheen ruoan itse, enkä käytä eineksiä kuin tosi harvoin.

Että meillä on siistiä ja sisustettua.

Että olen hoikka ja hoidan kauneuttani.

Että mieheni viihtyy kotona mun ja lasten seurassa, eikä juokse omilla menoillaan kaiken aikaa.

Että mulla on akateeminen tutkinto ja yhtä hyväpalkkainen duuni kuin miehelläni.

Hän on joskus avoimesti sanonut, että epäili kovasti mun ja mieheni suhdetta, ei pitänyt mua ilmeisesti tarpeeksi itsensä kaltaisena, että kelpaisin miehelleni... Eli on siis toisin sanoen tyrmistynyt siitä, miten erilainen vaimo pojallaan on omaan äitiinsä verrattuna.

Vierailija
64/67 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

IHAN valkoiset erillään

Kermat

Vaaleat

kirjopyykki jossa ei MITÄÄN vaaleaa

tummat

musta

Minä en tajua, miten jollakin kertyy noita tarpeeksi. Peseekö ihmiset vajaita koneellisia vai onko heillä niin valtava vaatevarasto, että voi odottaa pyykin kertymistä?

Meillä vauvanvaatteetkin pestään ihan samassa muiden kanssa, väreistä lajittelen tummat ja vaaleammat (ja joskus valkeat, joihin käytän valkopyykin pulveria) ja silloinkin saatan pestä vanhoja mustia vaaleiden kanssa ja jo haalenneita valkopyykin kanssa jne järkeäni käyttäen. Tosi likaiset (ulkohaalarit, miehen remonttivaatteet tms) pesen tietysti erillään.

Vierailija
65/67 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei pestäisi ikinä pyykkiä, koska tuolla jaottelulla ei tulisi koskaan kone täyteen ;)

Vierailija
66/67 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku naispuolinen 22v voi pitää Leevi and the Leavingsin musiikista. Lisäksi kiinnostukseni formuloita kohtaan on jotain todella käsittämätöntä.

Ei siis paheksu eikä katso pahalla silmällä, mutta jaksaa hämmästellä noita asioita.

Vierailija
67/67 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Miksi ostan niin paljon uusia vaatteita itselleni (meillä ei vielä lapsia, joten rahaa riittää)

- Miksi käyn lentokoneella niin usein kotikaupungissani (kalliit lennot)

- Miksi en viihdy nykyisessä kotikaupungissani (josta mieheni ja anoppini kotoisin, olemmekin muuttamassa kotikaupunkiini, mutta sitä ei kantsi kyllä vielä anopille kertoa)

- Miksi emme yritä jo lapsia (olen kohta 30v)

Siinäpä ne asiat, joita tiedän anoppini aivan varmasti miettivän! Mutta korostan silti, että anoppini on aivan ihana ihminen!

Ja kyllä mäkin ihmettelen monia asioita anoppini suhteen, kuten se, miten joku voi asua niin paskaisessa kodissa! ;)