Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todella onnellinen erityisesti tytärteni puolesta, muutamme Puolaan

Vierailija
04.02.2008 |

jossa abortit on kielletty. Lapsemme saavat kasvaa kulttuurissa jossa jokaista lasta arvostetaan ja ihmisen ei sallita murhata viatonta vauvaa. En halua että lapseni kasvavat Suomessa jossa vauvoja saa murhata ihan luvan kanssa.

Jokainen elämä on arvokas ja kenelläkään ei ole oikeutta sitä lopettaa!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kukaan heitä raiskaa.

Vierailija
2/23 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niin ikävästi sattuisi käymään niin tietenkin tytöt pitäisivät lapsen. Ei pieni viaton lapsi ole syyllinen siihen mitä on tapahtunut, hänelläkin on oikeus syntyä, Jumala on niin tarkoittanut!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen nuoren puolalaisen tytön, joka tappoi kaksoset mahaansa kolme viikkoa ennen laskettua aikaa!

Aborttimatkat ja aborttilaiva ovat myös arkipäivää...

Tiedän, että olet provo, mutta asialla on myös kääntöpuolensa.

Vierailija
4/23 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä niitä abortteja tehdään Puolassakin, ja sieltä matkustetaan muualle abortin takia. Luuletko, että se maa on joku onnela? Varmasti abortti on kielletty Saudi-Arabiassakin..

Vierailija
5/23 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puola on ihana maa, elintaso kukkii ja luonto on puhdas, hei-hei!

Vierailija
6/23 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittomat abortit ovat tietenkin ikävä juttu mutta minä en sille voi mitään (muuta kuin rukoilla siunausta) jos joku niin tekee. Tärkeintä on että noudatetaan Jumalan tahtoa ja että myös maan laki noudattaa sitä.

ap

Vierailija
7/23 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

johonkin " korkeampaan voimaan" , joka voi mielestään oikeuttaa raiskauksen ja pakottaa uhrin kärsimään tapahtuman joka päivä uudestaan.

Vierailija
8/23 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kerronpa silti, että olen työskennelly synnytyssairaalassa siellä ihanassa Puolassa. Kaksi äitiä synnyttää samassa salissa. Mun siellä ollessani viisi vastasyntynyttä kuoli bakteeritulehdukseen. Moni nuori äiti makasi apaattisena synnyttäneiden osastolla ja hoitohenkilökunta hoiti vauvan, kun äiti ei halunnut lasta edes lähelleen.

Tämä oli yliopistosairaalan klinikka.

Että onnea vaan, toivottavasti tyttäresi eivät sitten siellä synnytä!

Vierailija
9/23 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä keksiä muuta kun se raiskaus, sillä totuus on että abortteja tehdään valtaosin täysin muista syistä, kun raiskauksesta, mutta ainahan se pitää vettää - kun muuta ei keksi

Vierailija
10/23 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Irlannissa ja katsellut siellä, kun teiniäidit kiroilevat lapsilleen siihen tyyliin, jota Suomessa ei juuri kuule.

Vierailija
11/23 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä ja milloin olet työskennellyt mutta ainakin minun miehen suuressa suvussa on synnytykset aina sujuneet hyvin Wroclawin seudulla.

ap

Vierailija
12/23 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ONNEA MATKAAN :)

Mekin lähdetään vielä joku kaunis päivä, vaikka ei varmaankaan Puolaan.

Maailmalle vaan!

Vierailija
13/23 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon parempi onkin lapselle syntyä päihdeäidin hoiviin. Tai vakavasti vammaisena. Tai perheeseen, jossa äiti pimahtaa, kun ei enää jaksa. Tappaa lapsensa millä tavalla sitten kuuleekin " jumalan" häntä käskevän.

Mieluummin 1000 abortoitua alkiota kuin yksi vauva, joka nääntyy nälkäänsä crack-luolassa tai jonka äiti jättää palavaan taloon parivuotiaana.

Sosiaaliset syyt peittävät monta inhimillistä syytä. Ja kyllä, myös useampia raiskauksia. Raiskauksista tehdään ilmoitus todella harvoin. Miksi naisen pitäisi jaksaa kestää kaikki paska? Syntinen eeva ei ansaitse mitään muuta kuin vihaa ja sylkykuppina olon. Miehet voivat vapaasti levittää siementään.

Vierailija
14/23 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatus on a ja o. Jos abortin haluaa, se tehdään Puolassakin. Jos ei halua, siltä säästyy myös Suomessa.

Vierailija
15/23 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi vielä noin ajattelevia ihmisiä

Vierailija
16/23 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sielläkin suurin osa sujuu hyvin. Olin töissä Krakovassa. Mutta tilastot kertovat totuuden niille, jotka eivät minua usko. Vastasyntyneitä kuolee Suomen mittakaavassa paljon ja teiniäitejä on paljon, vastoin tahtoaan.

11

Vierailija
17/23 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi h-tti, mikä maa, saasteinen takapajula! Mutta toisaalta varmasti sinulle sopiva.

Vierailija
18/23 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hyi h-tti, mikä maa, saasteinen takapajula! Mutta toisaalta varmasti sinulle sopiva.

Vierailija
19/23 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilat on ahtaat, välineistä on pulaa, pieneen huoneeseen ahdetaan jos jonkin taudin sairastavaa potilasta (lapsiakin) ystäväni rotavirusta poteva 2-vuotias lapsi esim. vietti useamman yön pienessä huoneessa kuuden muun lapsen kanssa... Mukana olevalla vanhemmalla piti olla wc-paperista alkaen kaikki mukana... Ja tämä Varsovassa, yksityissairaalan kautta saadun paremman palvelun puolella nelisen vuotta sitten!!!

Puolassa on kyllä ihan alansa huippua edustavia lääkäreitä ja klinikoita, mutta ne kaikki ovat yksityisiä ja todella kalliita. Mieheni esim. on aikanaan leikattu tällaisella klinikalla ja kun sinne menimme kunnallisen sairaalan osastojen läpi, niin sain toisenkin kerran miehelleni sanoa, että ei käännytä kotiin. Jos en olisi ollut saattamassa, tuskin olisi yksin mennyt leikkaukseen.

Vierailija
20/23 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaiken a ja o on, ettei lapsi tee tulevaisuudessa aborttia => ratkaisu: matkustan maahan, jossa se on kielletty. Näinkö? Miten käy muille elämän muuttujille ja arvoille? Ei pidä monimutkaistaa: voi olla että ap pystyy ajattelemaan vain yhtä palikkaa kerrallaan ;D