Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäläinen ihminen on rapu?

Vierailija
11.02.2008 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. rapu

Vierailija
2/8 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorapuheinen,lojaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheisriippuvainen, neuroottinen, esittää ulkopuolisille olevansa vahva, vaikka on oikeasti tosi herkkä. tykkää keräilystä ja perhe on tosi tärkeä ts. ei ole muuta elämää kun perhe.

:D

t-rapu

Vierailija
4/8 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka todellisuudessa on omaa laiskuuttaan aiheuttanut

Vierailija
5/8 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

,seurallinen,ihana,

Vierailija
6/8 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAPU

Olet symppis ja ymmärrät toistenkin ongelmia. Sinua on naurettavan helppo käyttää hyväkseen ja sinulle nauretaan takanapäin -aina. Ensimmäiset sanat jotka Ravut oppivat, ovat: " Minä olen äiti." Tätä hokevat niin pikkupojat kuin -tytötkin. Lykkäät kaikki asiat aina huomiseen, jonka takia sinusta ei ikinä tule yhtään mitään. Suurin osa sosiaaliavusta nauttivista on Rapuja. Itket paljon ja äänekkäästi, joka huvittaa suunnattomasti muita. Sinulla on naurettava tarve yrittää kahlita kaikki läheisesi yhdeksi vitun nipuksi, jota yrität johtaa sairaan mustasukkaisen mielesi avulla. Tällä hetkellä miljoonia ihmisiä ympäri maailmaa rukoilee, ettei kukaan Rapu rakastuisi heihin.

Vierailija
7/8 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en suutu harvoin vaan aika usein.

olen todella pitkävihainen.

t. rapu

ja aikasempi rapu on todella kaukana minusta

Vierailija
8/8 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee helposti lukkoon ja piilottelee asioitaan kuoren alla- siinä mielessä hankala. Mutta lojaali ja uskollinen perhettä kohtaan. ravun kanssa eläessä nämä kertomukset häntäheikki-miehistä ja perhettään laiminlyövistä tuntuu niin oudolta- kun ravulle on itsestäänselvää että perhe tulee ensin. Vaikka olisi kuinka vaikeaa niin vastuuntuntoa riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi