Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet minusta? Olen yh, joka on harrastanut seksiä vain ulkomaalaisten miesten kanssa

Vierailija
04.02.2008 |

Suomessa olen harrastanut seksiä irakilaisen, turkkilaisen (3kpl), palestiinalaisen, marokkolaisen (2 kpl) ja algerialaisen (2 kpl) kanssa. Ulkomailla taas jordanialaisen, kuwaitilaisen, iranilaisen, turkkilaisen ja kahden egyptiläisen kanssa.

Yhteensä siis 15 seksikumppania. Lapseni sain lyhyestä suhteesta ja olen alusta asti ollut yh. Olen hyvätuloinen, joten en sovi kuvaan köyhästä yh:sta Jakomäessä.

Kerropa nyt rehellinen mielipiteesi minusta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut kuin sekopää. Noi määreet sopii paremmin italialaisiin. Suomessa nainen saa olla oma itsensä, eikä tarvitse olla meikattu miesten objekti.

Kulttuuri on meillä pirstoutunut, ei ole vain muutamaa ryhmää. On puunhalaajista nettinörtteihin, skeittareista streittareihin.

Juuri Italiassahan naisten ulkonäkö on tärkeä ja " nainen saa olla nainen" , eli olla turhamainen, meillä se on taakse jäänyttä.

Outoa tuollainen halveksiva suhtautuminen omaan kansaan, heikko itsetuntosi haittaa muillakin elämänalueilla?

Vierailija
22/27 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin korkeakoulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kuule täällä Italaissa saa olla juuri sellainen kuin itse haluaa!!! Minäkin saan meikata ja kulkee korkokengissä ilman että mua leimataan huoraksi, niinkuin siellä Suomessa on minulle usein käynyt.

Suomessa pitää naisen olla huomaamaton hiiri, koska suomalainen pitää ainostastaan sellaista naista tasa-arvoisena.

22.

Vierailija
24/27 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattelisi sinusta mitenkaan niin erikoisemmin, vahan sama maku meilla. Makuasioista EI VOI kiistella, sen olen monta kertaa kokenut. Kaverini kanssa nuorempana aina kehuttiin etta katsos kuinka komea mies tuolla on ja kun minusta aivan kauhea, niin han taas ei olisi kahta kertaa katsonut minun mielestani upeita miehia!

Minulla on ollut kaksi suomalaista miesta nuorena. Sitten muutin maailmalle 19v ja sen jalkeen minulla oli 14 ulkomaalaista miesta ja nyt olen ollut naimisissa 9 vuotta ulkomaalaisen tumman miehen kanssa naimisissa (2 lasta).

Olen miettinyt etta jos joskus tulisi sellainen tilanne etta joutuisin sinkuksi (toivottavasti ei!!) niin ei suomalainenkaan mies olisi mahdottomuus jos kiva sellainen loytyisi. Muutamalla kaverillani on aivan ihana suomalainen mies, joita suuresti kunnioitan, mutta useimmilla on sellainen jollaista mina en kelpuuttaisi. Mutta onhan naita muun maalaisissakin.

Hyvaa jatkoa sinulle ja lapsellesi, ja toivottavasti loydat mieleisesi miehen aikanaan.

Vierailija
25/27 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan joku biologinen, evoluutioon perustuva juttu.

Erittäin monelle on käynyt samoin.

Vierailija
26/27 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on huvittavaa että suomalaista miestä pidetään jotenkin laadun mittarina: ' ' etkö suomalaista saanut kun piti mokkakikkeli ottaa' ' jne. Mä ymmärrän hyvin ap:tä, jos pitää tummista miehistä ja/tai siitä parjatusta ' ' eksoottisuudesta' ' , miksi pitäisi tyytyä valjuun finskiin? (enkä tällä nyt tarkoita että kaikki suomalaismiehet ovat valjuja... suuri osa kuitenkin =)

Mua esimerkiksi on mun elämäni miehissä viehättänyt muun muassa erilaisuus ja varsinkin noissa yhden illan jutuissa seksuaalisella vetovoimalla on erittäin suuri merkitys. Tietenkin eräiden mielestä seksisuhteetkin ovat hyväksyttävämpiä jos niitä harrastetaan perussuomalaisen kanssa =D

Vierailija
27/27 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin " korkeakoulu" olisi sama kuin korkeasti koulutettu.