Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet minusta? Olen yh, joka on harrastanut seksiä vain ulkomaalaisten miesten kanssa

Vierailija
04.02.2008 |

Suomessa olen harrastanut seksiä irakilaisen, turkkilaisen (3kpl), palestiinalaisen, marokkolaisen (2 kpl) ja algerialaisen (2 kpl) kanssa. Ulkomailla taas jordanialaisen, kuwaitilaisen, iranilaisen, turkkilaisen ja kahden egyptiläisen kanssa.

Yhteensä siis 15 seksikumppania. Lapseni sain lyhyestä suhteesta ja olen alusta asti ollut yh. Olen hyvätuloinen, joten en sovi kuvaan köyhästä yh:sta Jakomäessä.

Kerropa nyt rehellinen mielipiteesi minusta.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin minä olen ollut vain mustien miesten kanssa. ;)

Vierailija
2/27 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllä läskien välistä pimppaanne asti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutukseni on amk-tasoa.

t. ap

Vierailija
4/27 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:2

Vierailija
5/27 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
6/27 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin hyvin jos olisit sekstaillut myös Suomimiesten kanssa mutta jos oikein kartat niitä niin herää kysymyksiä.

Miten tunnet omaa kulttuuriamme ja arvostat sen merkitystä. Millaisia mieskokemuksia sinulla on nuoruudessa ollut ym.

Ns. pissis-piireissä liikutaan vähemmän tasokkaiden mieskokelaiden seurassa ja jos nuoruutesi on tuollaisessa seurassa mennyt niin käytöksesi ymmärtää hyvin. 7+ nainen ei saa 9- miestä.

Vierailija
7/27 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sellaisten kanssa tulee myös seksiä harrastettua.

t. ap

Vierailija
8/27 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne eivät pidä paikkaansa niin:

-huono itsetunto

-ajattelematon, välinpitämätön

-et arvosta itseäsi

-mielenterveys ongelmia tai vaikea lapsuus

-huono isäsuhde

-jakorasia

Ei kovin kauniita ajatuksia, mutta kun kerran kysyit. En sitten tiedä muuttuisiko mileipiteeni, jos tuntisin sinut.

Vierailija
9/27 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikorkeakoulut ovat työelämäsuuntautuneita korkeakouluja.

Englanniksi UNIVERSITY of Applied Sciences

Vierailija
10/27 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. inhimillisen kehityksen indeksiä esim. tarkastelemalla.

Miehesi ovat olleet maista joiden kehitys on 15-40v. omaamme jäljessä.

Vierailija
11/27 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suomalainen mies aina se tavoiteltavin ja joku mittari, että on liian ruma ja läski jos ei ole suomalaista miestä.

T. ulkomaalaisen vaimo, sopusuhtainen ja ihan ok-näköinenkin.

Vierailija
12/27 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko suomalainen mies aina se tavoiteltavin ja joku mittari, että on liian ruma ja läski jos ei ole suomalaista miestä.

T. ulkomaalaisen vaimo, sopusuhtainen ja ihan ok-näköinenkin.

Mulla ainakin päälimmäinen syy ajatella huonoon lapsuuteen tai isäsuhteeseen oli ap:n monet miehet. Mun mielestä 15 seksikumppania on PALJON. Ja lapsikin on saanut alkunsa lyhyestä suhteesta. Eikä se, että kumppanit ovat vain ulkomaalaisia ainakaan yhtään vähennä ajatuksia.

Vierailija
13/27 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti ajatellaan tiettyyn tyylin jos joku uskaltaa sanoa,mikä miellyttää?

-huono itsetunto *ei nyt kovin huono, hyvin olen elämässä pärjännyt..

-ajattelematon, välinpitämätön *miksi, millä perustein?!

-et arvosta itseäsi *arvostan erittäin paljon!

-mielenterveys ongelmia tai vaikea lapsuus - ihan ok lapsuus

-huono isäsuhde *isäni on minulle läheisempi kuin äiti!

-jakorasia *jos on parin ulkomaalaisen kanssa on jakorasia, mut 100 valkoista miestä on vain hauskaa elämänkokemusta?

t. 2

Vierailija
14/27 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tutulla on vaan kaksi lasta avioliitosta turkkilaisen kanssa. Ällöttävä ämmä. On kyllä nykyään joutunut laskemaan " tasoaan" kun ei enää kelpaa edes näille rättipäille.

Vierailija
15/27 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mun tutulla on vaan kaksi lasta avioliitosta turkkilaisen kanssa. Ällöttävä ämmä. On kyllä nykyään joutunut laskemaan " tasoaan" kun ei enää kelpaa edes näille rättipäille.

Vierailija
16/27 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanoin vaan oman näkemykseni, en varmaankaan edusta " kaikkia" .

Mutta voin perustella näkemykseni sinulle, koska ne sinua tuntuvat kiinnostavan:

Vierailija:

heti ajatellaan tiettyyn tyylin jos joku uskaltaa sanoa,mikä miellyttää?

-huono itsetunto *ei nyt kovin huono, hyvin olen elämässä pärjännyt.. +ap:llä on oltava huono itsetunto, koska kohtelee itseään huonosti, ei arvosta itseään

-ajattelematon, välinpitämätön *miksi, millä perustein?! +on ajattelematonta olla noin monen miehen kanssa seksisuhteessa, kuten myös välinpitämätöntä, ei välitä itsestään

-et arvosta itseäsi *arvostan erittäin paljon!, + en usko kenenkään arvostavan itseään jos hyppää noin monessa sängyssä

-mielenterveys ongelmia tai vaikea lapsuus - ihan ok lapsuus +usein käsittelemättömät ongelmat vaikka lapsuudessa ilmenevät itsetuhoisella/välinpitämättömällä käytöksellä

-huono isäsuhde *isäni on minulle läheisempi kuin äiti! +usein miehiä vaihdetaan tiuhaan sen takia, että isäsuhteessa on ongelmia

-jakorasia *jos on parin ulkomaalaisen kanssa on jakorasia, mut 100 valkoista miestä on vain hauskaa elämänkokemusta?

+jakorasia nimitys tuli ilman muuta siksi, että ap:llä on apljon seksisuhteita, ei ihonväristä!

t. 2

t. 13

Vierailija
17/27 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalainen mies ei ole mitenkään hieno saalis. Suomalainen mies ei ole fyysisesti vetävä. Hän on usein pottunaamanen ja hänellä on useita suhteita takanaan jo ennen 25 ikävuottaan.

Yllättävä moni suomalainen mies on hyvin sovinistinen, esim. lihava nainen ei kelpaa heille syystä että naisen tulisi olla AINA kaunis. Naisen tärkein kriteeri on suomalaisen miehen mielestä ulkonäkö, puhutaan sitten mitä vaan kuinka naisen tulisi olla fiksu jne, niin oikeasti se on niin että ulkonäkö on se mikä ratkaisee kehtaako kavereille näyttää.

Sitten seksiä pitäs irrota heti eka treffeillä, viimeistään toisilla treffeillä.

Suomalainen mies on hyvin omistuhaluinen, mustasukkainen, itsekeskeinen.

Kaverit menee usein perheen edelle.

-yksi fil. maisteri jolla italialainen mies.

Vierailija
18/27 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joka hakee sovinistisia miehiä pönkittääkseen vinoutunutta mieskuvaansa mutta samalla tuntien vastustamatonta kiihotusta ajatuksesta alistua näille barbaareille.

Toivottavasti lapsesi ei ole poika?

Vierailija
19/27 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain kuullut vastaavaa monesti..Tietty sellaisilta,jotka eivät minua tunne. ;) Tietävät vain nämä " tärkeimmät faktat" ,heh..

t. 2

Vierailija
20/27 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta suomalainen mies on vaan vastenmielinen olento. Minä en halua koskaan alistua, enkä voi ymmärtää teitä suomalaisten vaimoja jotka tässä ketjussa nostatte ne surkimuksenne muitten maalaisten mieste yläpuolelle. Miettikääs nyt vähän, onko ne niin hyviä?!

Kimi Räikkösen myötä nauraa jo koko maailma suomalaiselle miehelle ja Kimhän onkin oikea hyvä esimerkki maailmalle suomalaisesta miehestä: uskoton ja juoppo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan