Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin mun tyttöystävää viikonloppuna festareilla

Vierailija
30.06.2014 |

Eli se tapahtui pari päivää sitten. En osaa päättää kerronko, se oli kuitenkin vaan tunteetonta känniseksiä festariteltassa. Joo, se loukkaa ja satuttaa kumppania kyllä myös mutta tarkotan, ettei mulla ole mitään tunnesidettä siihen ihmiseen enkä ikinä enää edes näe sitä naista, ei ole siis pelkoa että päätyisin paneskelemaan sen kanssa uudestaan. Meidän suhde on ollut ihan vakaalla pohjalla ja rakastan kumppaniani, haluan jatkaa suhdetta kuten ennenkin mutten tiedä mitä tehdä tän asian suhteen. Haluaisin kyllä tavallaan kertoa tyttöystävälle, mutten tiedä miten hän ottaisi asian, haluaisiko hän jopa erota, joten en ole varma voinko ottaa sitä riskiä. Mitä te tekisitte mun asemassa, ottaen huomioon sen että haluan ehdottomasti jatkaa suhdetta ja nainenkin on suhteessa onnellinen? Kadun tekoani aidosti enkä tekisi sitä jos voisin nyt jälkeenpäin vaikuttaa asiaan. Enkä varmasti aio enää uudestaan pettää. Haluaisitteko te tietää asiasta, jos on varmaa ettette kuulisi sitä ikinä mistään muualtakaan, rakastat miestäsi ja tiedät senkin rakastavan sua, suhde on muutenkin kunnossa ja tulevaisuus vaikuttaa valoisalta?

Kommentit (463)

Vierailija
1/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:05"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:00"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 20:58"]

Todella surullista että kertoisit vain jos arvelisit jääväsi kiinni. Et paljon välitä.

[/quote]

Mä nimenomaan välitän meidän suhteesta enkä halua sen todellakaan päättyvän, toimin sen pohjalta. -ap

[/quote]

Sä haluat pelastaa vaan oman nahkasi. Se on itsekästä. Sä et halua itsellesi ongelmia tilanteesta jonka olet itse aiheuttanut. Viis siitä miten naisesi ansaitsisi parempaa.

[/quote]

En, vaan haluan pelastaa meidän suhteen. Ja mun tyttöystävä rakastaa mua, tuskin se itsekään kokee tarvitsevansa vielä parempaa miestä. -ap

[/quote]

Jos sä haluaisit pelastaa teidän suhteen, sä tekisit sen rehdisti ja antaisit tyttöystäväsi päättää rakastaako hän sua nyt, kun sä olet hänet pettänyt. 

Suhteen tulisi perustua aina luottamukselle ja rehellisyydelle, ei valheelle.  Nythän annat tyttöystäväsi elää jossain kuplassa mikä ei ole totta.

[/quote]

Etkö sä tajua, että jos kerron niin voi olla, että suhde päättyy, mutta jos en kerro, se ei pääty? Ei se elä missään kuplassa, jos en ikinä enää petä. Ei yks kerta koko suhdetta tuhoa eikä suhde varsinkaan perustu sille yhdelle pettämiskerralle.

-ap

Vierailija
2/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, me kommentoijat ollaan melkein kaikki naisia. Miksi me välitetään kertooko toi moilanen naiselleen vai ei? Kyllähän me nyt naiset tiedetään, kun itekin sellasia ollaan, se tietää jo. Miehet ei pysty salaamaan tuollaisia asioita jos omatuntoa yhtään kolkuttaa. Näkeehän sen heti, jos kaikki ei ole ok ja todennäköisin syy siihen on valitettavasti aina pettäminen. Turha siinä on mitään selittää. Joten sateista ja varmasti viileää loppukesää ap! :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena (huom. parikymppisenä) olin aina sitä mieltä, etten suvaitsisi pettämistä mistään hinnasta.

Mutta nykyään, jos oma mies törttöilisi tuolla tavalla, voisin sen antaa anteeksi. SILLÄ EHDOLLA: että hän itse sen minulle kertoisi, aidosti katuisi ja muuttaisi käytöstään niin, ettei vastaava toistuisi (sinun tapauksessa tarkottaisi alkoholin poisjättämistä).

Maailma ei ole mustavalkoinen. Ihminen tekee virheitä ja mokailee. Toisten on turha moralisoida, kukaan ei ole täällä täydellinen.

Enemmän nykyään ajattelen, että miten se toinen käyttäytyisi tuollaisen mokan jälkeen vaikuttaisi enemmän kuin itse teko. Jos mieheni pettäisi, salaisi asian ja vuosien päästä kuulisin asiasta muualta, luottamus olisi taatusti mennyt ikiajoiksi. Jos taas mieheni olisi rehellinen tekemästään virheestä, kertoisi siitä ja katuisi, olisi hän se mies jonka kanssa menin naimisiin. Mokasta huolimatta.

En tiedä miten naisesi suhtautuu pettämiseen, joten on todella hankala sanoa oikeaa vastausta. Itse haluaisin tietää ja itse en pystyisi salaamaan noin isoa asiaa. Minun mielestä sinun täytyy tehdä omatunnon mukaan. Loppu riippuu sitten naisestasi jos päädyt kertomaan.

Tsemppiä!

Vierailija
4/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: miksi avasit tänne ketjun, kun vänkäät vastaan kaikkia niitä hyviä neuvoja, joita sinulle annetaan? Mee pois, ei sinua kukaan kaipaa. Painotus: ei kukaan, kaikkein vähiten "tyttöystäväsi"..

Vierailija
5/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:06"]

Todella surullista että kertoisit vain jos arvelisit jääväsi kiinni. Et paljon välitä.

[/quote]

Mä nimenomaan välitän meidän suhteesta enkä halua sen todellakaan päättyvän, toimin sen pohjalta. -ap

[/quote]

Sä haluat pelastaa vaan oman nahkasi. Se on itsekästä. Sä et halua itsellesi ongelmia tilanteesta jonka olet itse aiheuttanut. Viis siitä miten naisesi ansaitsisi parempaa.

[/quote]

En, vaan haluan pelastaa meidän suhteen. Ja mun tyttöystävä rakastaa mua, tuskin se itsekään kokee tarvitsevansa vielä parempaa miestä. -ap

[/quote]

Jos sä haluaisit pelastaa teidän suhteen, sä tekisit sen rehdisti ja antaisit tyttöystäväsi päättää rakastaako hän sua nyt, kun sä olet hänet pettänyt. 

Suhteen tulisi perustua aina luottamukselle ja rehellisyydelle, ei valheelle.  Nythän annat tyttöystäväsi elää jossain kuplassa mikä ei ole totta.

[/quote]

Etkö sä tajua, että jos kerron niin voi olla, että suhde päättyy, mutta jos en kerro, se ei pääty? Ei se elä missään kuplassa, jos en ikinä enää petä. Ei yks kerta koko suhdetta tuhoa eikä suhde varsinkaan perustu sille yhdelle pettämiskerralle.

-ap

[/quote]

Et vain tajua. Jos oletan mieheni olleen uskollinen aina, on minulla yhdenlainen mielikuva miehestä. Jos hän on pettänyt, mielikuvani on toisenlainen. Minulla on oikeus päättää minkälaista miestä HALUAN rakastaa. On hän sitten kuolettavan uskollinen tai vahingosta viisastunut. Jos mieheni kertoisi minulle nyt, että on pettänyt joskus vuosia sitten, tappaisin hänet vaikka koko sydämestäni rakastan. Minkäs teet, olen sellainen nainen. En kestäisi sitä, että mieheni ei olekaan sellainen, joksi häntä luulen.

Vierailija
6/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:17"]

Nuorena (huom. parikymppisenä) olin aina sitä mieltä, etten suvaitsisi pettämistä mistään hinnasta.

Mutta nykyään, jos oma mies törttöilisi tuolla tavalla, voisin sen antaa anteeksi. SILLÄ EHDOLLA: että hän itse sen minulle kertoisi, aidosti katuisi ja muuttaisi käytöstään niin, ettei vastaava toistuisi (sinun tapauksessa tarkottaisi alkoholin poisjättämistä).

Maailma ei ole mustavalkoinen. Ihminen tekee virheitä ja mokailee. Toisten on turha moralisoida, kukaan ei ole täällä täydellinen.

Enemmän nykyään ajattelen, että miten se toinen käyttäytyisi tuollaisen mokan jälkeen vaikuttaisi enemmän kuin itse teko. Jos mieheni pettäisi, salaisi asian ja vuosien päästä kuulisin asiasta muualta, luottamus olisi taatusti mennyt ikiajoiksi. Jos taas mieheni olisi rehellinen tekemästään virheestä, kertoisi siitä ja katuisi, olisi hän se mies jonka kanssa menin naimisiin. Mokasta huolimatta.

En tiedä miten naisesi suhtautuu pettämiseen, joten on todella hankala sanoa oikeaa vastausta. Itse haluaisin tietää ja itse en pystyisi salaamaan noin isoa asiaa. Minun mielestä sinun täytyy tehdä omatunnon mukaan. Loppu riippuu sitten naisestasi jos päädyt kertomaan.

Tsemppiä!

[/quote]

Miksi te alapeukutatte tällaisia viestejä? Mun mielestä tää oli yksi fiksuimmista vastauksista tässä ketjussa, kiitos siitä. -ap

Vierailija
7/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:18"]

Kysymys: miksi avasit tänne ketjun, kun vänkäät vastaan kaikkia niitä hyviä neuvoja, joita sinulle annetaan? Mee pois, ei sinua kukaan kaipaa. Painotus: ei kukaan, kaikkein vähiten "tyttöystäväsi"..

[/quote]

En vänkää hyviä neuvoja vastaan, vaan haukkumisia, naurettavia ja epäolennaisia viestejä vastaan. Olen kiitollinen ja iloinen kaikista asiallisista viesteistä, olinpa sitten samaa mieltä niiden kanssa tai en. Mene itse pois tästä ketjusta. -ap

Vierailija
8/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:18"]

[/quote]

En vänkää hyviä neuvoja vastaan, vaan haukkumisia, naurettavia ja epäolennaisia viestejä vastaan. Olen kiitollinen ja iloinen kaikista asiallisista viesteistä, olinpa sitten samaa mieltä niiden kanssa tai en. Mene itse pois tästä ketjusta. -ap

[/quote]

No taputuksiako odotit?

Vierailija
9/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, siksi, koska heille elämä on (vielä) mustavalkoista. Pettäjä hirteen, olkoon tilanne mikä tahansa. Näinhän se ei kuitenkaan (tosi)elämässä mene.

(nro 166 kirjoittaja)

Vierailija
10/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä petin kerran ex-naistani. Oli juurikin tuollainen umpihumalassa tehty typerä moka tuntemattoman ihmisen kanssa. En edes aamulla muistanut koko juttua, mutta kun palaset alkoi loksahtaa paikoilleen, niin muistin tuon kamalan tekoni... Mä en PYSTYNYT olemaan kertomatta naiselleni, koska rakastin häntä niin paljon ja halusin, että saa kuulla ihan multa eikä muilta (aina voi sanoa, että seinilläkin on silmät, tämä nainen, jonka kanssa petin saattoi olla mun tietämättä joku tutun tutun tuttu ym.). Ajattelin eka olla kertomatta, koska ajattelin, että asia unohtuu ja MINÄ en joudu kokemaan sitä menetystä, jonka ansaitsin. Eli yritin pelastaa oman nahkani, näin säkin teet ap.

Kerroin, nainen ei jättänyt minua siitä syystä, en pettänyt enää ikinä ja tiemme erosi muista syistä 6 vuoden jälkeen. Tiedän, että

hän antoi anteeksi, muttei ikinä unohtanut ja niin se onkin.

Ei minullakaan ole mitään syitä miksi petin... Paitsi viina, tilannetajun hämärtyminen ja halusin seksiä.

Vierailija
11/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:35"]Ap, siksi, koska heille elämä on (vielä) mustavalkoista. Pettäjä hirteen, olkoon tilanne mikä tahansa. Näinhän se ei kuitenkaan (tosi)elämässä mene.

(nro 166 kirjoittaja)[/quote]

Kerro mulle hyväksytty tilanne pettää?

Vierailija
12/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 19:03"]

Hei te ääliöt jotka jauhatte jostain HIVistä.

Eikös se ole sama asia kertoa koko juttu tai pidättäytyä yhtäkkiä 3 kk seksistä- siitähäb ei arvaa mitään?

Minusta ap on ihan suoraselkäisesti ja asiallisesti tässä ketjussa pohtinut kertoako vai ei ja mitä siitä mahdollisesti seuraa.

Eiköhän jokainen tunne oman suhteensa ja tiedä, miten on paras toimia.

T.yksi joka kehotti olemaan kertomatta, koska se satuttaa ihan suotta!

[/quote]

Se EI satuta suotta. Silloin tyttöystävä saa ihan itse päättää haluaako jatkaa. Muuten häntä huijataan. Se ei mielestäni ole rakkautta. 

Vierailija
13/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:18"]

[/quote]

[/quote] "asiallinen" näyttää tällä hetkellä aika valikoidulta...

Vierailija
14/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:32"]

[/quote]

[/quote]

No taputuksiako odotit?

[/quote]

En, vaan asiallisia ja aiheeseen liittyviä viestejä kuten 135, 137 ja 166, koska ne ovat oikeasti hyödyllisiä ja auttavat mua päätöksenteossa. -ap

Vierailija
15/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:32"]

[/quote]

[/quote]

No taputuksiako odotit?

[/quote]

En, vaan asiallisia ja aiheeseen liittyviä viestejä kuten 135, 137 ja 166, koska ne ovat oikeasti hyödyllisiä ja auttavat mua päätöksenteossa. -ap

[/quote]

Myönnä jo että sä olet jo päättänyt olla kertomatta,

Vierailija
16/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:06"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

-ap

[/quote]

No mutta hyvä. Sittenhän sä tietenkin kerrot sille. 

Vierailija
17/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä hyväksy pettämistä. Kuten en monia muitakaan asioita. Ihmiset kuitenkin tekee virheitä ja mokailee. Sinäkin, tavalla tai toisella.

(166)

Vierailija
18/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, laskitko äänet kertomisen ja kertomattajättämisen puolesta? Mikä on lopputulos ja miten aioit toimia? Vielä ihmettelen, miten edes pystyit yhdyntään, jos olit niin humalassa.

Vierailija
19/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:44"]En minä hyväksy pettämistä. Kuten en monia muitakaan asioita. Ihmiset kuitenkin tekee virheitä ja mokailee. Sinäkin, tavalla tai toisella.

(166)

[/quote]

Kyllä, mutta virheitä ei tarvitse tehdä lisää vaan asian voi myöntää ja hoitaa.

Vierailija
20/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaransit parisuhteesi pettämällä = vaaransit lapsesi vakaat elinolot

Kyllä! Olet huono i

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi