Petin mun tyttöystävää viikonloppuna festareilla
Eli se tapahtui pari päivää sitten. En osaa päättää kerronko, se oli kuitenkin vaan tunteetonta känniseksiä festariteltassa. Joo, se loukkaa ja satuttaa kumppania kyllä myös mutta tarkotan, ettei mulla ole mitään tunnesidettä siihen ihmiseen enkä ikinä enää edes näe sitä naista, ei ole siis pelkoa että päätyisin paneskelemaan sen kanssa uudestaan. Meidän suhde on ollut ihan vakaalla pohjalla ja rakastan kumppaniani, haluan jatkaa suhdetta kuten ennenkin mutten tiedä mitä tehdä tän asian suhteen. Haluaisin kyllä tavallaan kertoa tyttöystävälle, mutten tiedä miten hän ottaisi asian, haluaisiko hän jopa erota, joten en ole varma voinko ottaa sitä riskiä. Mitä te tekisitte mun asemassa, ottaen huomioon sen että haluan ehdottomasti jatkaa suhdetta ja nainenkin on suhteessa onnellinen? Kadun tekoani aidosti enkä tekisi sitä jos voisin nyt jälkeenpäin vaikuttaa asiaan. Enkä varmasti aio enää uudestaan pettää. Haluaisitteko te tietää asiasta, jos on varmaa ettette kuulisi sitä ikinä mistään muualtakaan, rakastat miestäsi ja tiedät senkin rakastavan sua, suhde on muutenkin kunnossa ja tulevaisuus vaikuttaa valoisalta?
Kommentit (463)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:45"]
No ap, laskitko äänet kertomisen ja kertomattajättämisen puolesta? Mikä on lopputulos ja miten aioit toimia? Vielä ihmettelen, miten edes pystyit yhdyntään, jos olit niin humalassa.
[/quote]
Laskemishetkellä ääniä kertomisen puolesta oli 16 ja kertomatta jättämisen puolesta 9. En laskenut mukaan jankkaajia tai haukkujia. Odottelen vielä lisää vastauksia ja teen päätöksen osittain teidän mielipiteiden pohjalta. Ja hankalaa se kyllä olikin mutta onnistui onneksi lopulta. -ap
[/quote]
Onneksi? Sinusta oli siis hyvä, että yhdyntä eli pettäminen onnistui?
[/quote]
No tuo oli vähän huono sanavalinta. Olin siis siinä tilanteessa iloinen että se onnistui, koska olisihan se ollut mulle häpeällistä jos en olisi kyennyt yhdyntään. Tällä hetkellä olen tietysti sitä mieltä, että olisi ollut parempi jos ei olisi onnistunut. -ap
Vaikutat kyllä suoraan sanottuna todella vastenmieliseltä ja itseriittoiselta henkilöltä. Suoraan sanottuna ihmettelen, jos kerrot tyttöystävällesi, sillä se ei todellakaan sovi siihen kuvaan, joka sinusta täällä välittyy.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:48"]oli sen verran mielenkiintoisia vastauksia että pitää itekki ottaa kantaa. olen ite seurustellu aikoinaan pettäjä miehen kanssa pitkään ja sen vaan sanon että kyllä se miehen käytöksestä aika hyvin näkyy ja aina ensimmäisenä se pettäminen tulee mieleen. itse kysyin aina mieheltä kasvotusten ja silmiin katsoen että oletko pettänyt ja siinä tilanteessa harva pystyy enään sujuvasti valehtelemaan. osaatko sinä ap valehdella tyttöyställesi päin naamaa ja osaatko olla uskottava? itse kertoisin juuri näistä syistä sillä on todennäköistä että saat anteeksi jos et enempää enään valehtele ja kerrot heti.
[/quote] Vaisto on mielestäni jännä juttu. Jotenkin monesti huomaa, että vaisto on ollut ihmisistä oikeassa ensisilmäyksellä. Me emme vain kuuntele sitä tarpeeksi. En koe itseäni mitenkään herkkävaistoiseksi, mutta olen viime vuosina herännyt kuuntelemaan niitä varoituskelloja vähän tarkemmin. Välillä tuntuu, että jokin ei vaan ole kohdallaan.
Ap, jos olette seurustelleet vähänkin pidempään, niin puolisosi huomaa muutoksen sinusta heti ihan ilman vaistoja. Ja jos hän ei arvaa syytä, hän saattaa epäillä rakkauttasi ja etsiä vikaa itsestään.
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 10v ja huomaisin kilometrin päästä, jos mieheni olisi tehnyt vastaavan tempauksen. Siinä sitten arvuuttelisi syytä, kun toinen väitää, että kaikki ok vaikkei selvästi ole.
Kerro rehellisesti tapahtuneesta ja lupaa ettei toistu. Ota raivo, suru tai mitä tunteita tuleekaan vastaan nöyrästi. Älä pakota rakastamaasi naista miettimään, mikä on niin kamalaa ettet voi sitä hänelle kertoa! Epätietoisuus kiduttaa ja tuhoaa hitaasti. Joku päivä saatat huomata, että rakastamasi nainen on poissa, muuttunut. Menetit hänet kuitenkin vaikka juuri sen pelossa salasit totuuden.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:48"]oli sen verran mielenkiintoisia vastauksia että pitää itekki ottaa kantaa. olen ite seurustellu aikoinaan pettäjä miehen kanssa pitkään ja sen vaan sanon että kyllä se miehen käytöksestä aika hyvin näkyy ja aina ensimmäisenä se pettäminen tulee mieleen. itse kysyin aina mieheltä kasvotusten ja silmiin katsoen että oletko pettänyt ja siinä tilanteessa harva pystyy enään sujuvasti valehtelemaan. osaatko sinä ap valehdella tyttöyställesi päin naamaa ja osaatko olla uskottava? itse kertoisin juuri näistä syistä sillä on todennäköistä että saat anteeksi jos et enempää enään valehtele ja kerrot heti.
[/quote] Vaisto on mielestäni jännä juttu. Jotenkin monesti huomaa, että vaisto on ollut ihmisistä oikeassa ensisilmäyksellä. Me emme vain kuuntele sitä tarpeeksi. En koe itseäni mitenkään herkkävaistoiseksi, mutta olen viime vuosina herännyt kuuntelemaan niitä varoituskelloja vähän tarkemmin. Välillä tuntuu, että jokin ei vaan ole kohdallaan.
Ap, jos olette seurustelleet vähänkin pidempään, niin puolisosi huomaa muutoksen sinusta heti ihan ilman vaistoja. Ja jos hän ei arvaa syytä, hän saattaa epäillä rakkauttasi ja etsiä vikaa itsestään.
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 10v ja huomaisin kilometrin päästä, jos mieheni olisi tehnyt vastaavan tempauksen. Siinä sitten arvuuttelisi syytä, kun toinen väitää, että kaikki ok vaikkei selvästi ole.
Kerro rehellisesti tapahtuneesta ja lupaa ettei toistu. Ota raivo, suru tai mitä tunteita tuleekaan vastaan nöyrästi. Älä pakota rakastamaasi naista miettimään, mikä on niin kamalaa ettet voi sitä hänelle kertoa! Epätietoisuus kiduttaa ja tuhoaa hitaasti. Joku päivä saatat huomata, että rakastamasi nainen on poissa, muuttunut. Menetit hänet kuitenkin vaikka juuri sen pelossa salasit totuuden.
Hyi kun mua oksettaa ajatella umpikännistä kolmekymppistä yh-isää jossain festariteltassa panemassa (tai yrittäessä panna kun siinä oli vaikeuksia) jotain helppoa naista ilman kumia kumppanin ollessa muualla. Hyi saatana.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:24"]
Vaikutat kyllä suoraan sanottuna todella vastenmieliseltä ja itseriittoiselta henkilöltä. Suoraan sanottuna ihmettelen, jos kerrot tyttöystävällesi, sillä se ei todellakaan sovi siihen kuvaan, joka sinusta täällä välittyy.
[/quote]
Mitä tarkoitat? Mielestäni mä olen antanut viestieni perusteella itsestäni ihan hyvän ja asiallisen kuvan, silloinkin kun yritän tarkastella kirjoituksiani objektiivisesti. Jos siis unohdetaan se että petin. -ap
Anna muijan mennä ja hanki kunnon parisuhde, jossa voit toteuttaa itseäsi. Ei miestä pidä yhteen naiseen kahlita, se on hänen luntonsa vastaista, kyllä naisten tämä tulisi tietää.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:24"]
[/quote]
Mitä tarkoitat? Mielestäni mä olen antanut viestieni perusteella itsestäni ihan hyvän ja asiallisen kuvan, silloinkin kun yritän tarkastella kirjoituksiani objektiivisesti. Jos siis unohdetaan se että petin. -ap
[/quote]
Tarkoitan juuri sitä. Olet ehkä objektiivinen (mutten ole siitäkään lainkaan vakuuttunut), mutta oikeita tunteita sulla ei tunnu olevan lainkaan.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:25"]
[/quote]
Kiitos tästä näkökulmasta, tällaista en tullutkaan kunnolla ajatelleeksi. -ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:28"]
Hyi kun mua oksettaa ajatella umpikännistä kolmekymppistä yh-isää jossain festariteltassa panemassa (tai yrittäessä panna kun siinä oli vaikeuksia) jotain helppoa naista ilman kumia kumppanin ollessa muualla. Hyi saatana.
[/quote]
Olisit säkin nauttinut mun kyydeistä, että ihan turhaan esität että sua oksettaa. -ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:28"]
[/quote]
Olisit säkin nauttinut mun kyydeistä, että ihan turhaan esität että sua oksettaa. -ap
[/quote]
Not cool.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:36"]
[/quote]
[/quote]
Siis esim. juuri tätä mä tarkoitan. Leuhkit täällä, kun et muualla uskalla, ettei sulle niin kovin rakas, täydellinen tyttöystäväsi saisi tietää. Kysyt neuvoa täältä ja pistät oikein pystyyn äänestyksen, että kerrotko paskamaisen temppusi tyttöystävällesi vai et. Jos sulla olisi edes jonkin verran empatiakykyä ja omaatuntoa, et ikimaailmassa voisi sanoa tollasia yllä olevia juttuja, vaan häpeäisit ja katuisit silmät päästäsi, koska voisit menettää sen rakkaan ihmisesi jonkun säälittävän kännipanon takia. Siksi mä sanon, että sulla ei ole oikeita tunteita, tai ainakin sä olet todella kaukana niistä.
[/quote]
[/quote]
No nyt muakin oksettaa.
[/quote]
[/quote]
Mitä ihmettä ap? Väität että kadut jne ja silti heität tuollaista juttua?? Tuntuu että tämä koko pettämisepisodi on sulle vitsi tai joku hauska seikkailu.
[/quote]
[/quote]
No nyt muakin oksettaa.
[/quote]
[/quote]
No tuskinpa olisin nauttinut jonkun umpikännisen ukon kyydeistä jossain teltassa, kun ethän sä sanojes mukaan melkein edes pystynyt yhdyntään. :D
Mä sanoin tuolla aiemmin, että en haluaisi tietää, jos mies ois pettänyt, koska en haluaisi rikkoa tätä kaikkea.
Nyt kun luin tätä keskustelua läpi, niin tässä tapauksessa haluaisinkin tietää, koska jos olisin niin tyhmä, että olisin Ap:n kaltaisen kanssa parisuhteessa, lopettaisin sen mielelläni mahdollisimman nopeasti.
Tulethan ap. sitten kertomaan miten kävi?
Ap, olet mauton. Olisi ehkä kannattanut jättää tuo viimeisin kommentti kirjoittamatta, jos haluat esittää edes hieman järkevää ja vastuuntuntoista aikuista. Sellainenhan sä et selvästikään ole. -ap
Oho, tännehän on tullut hyviä ja hyödyllisiä viestejä, kiva juttu. Otan ne huomioon päätöstä tehdessäni, ne antoivat taas ajateltavaa. -ap