Petin mun tyttöystävää viikonloppuna festareilla
Eli se tapahtui pari päivää sitten. En osaa päättää kerronko, se oli kuitenkin vaan tunteetonta känniseksiä festariteltassa. Joo, se loukkaa ja satuttaa kumppania kyllä myös mutta tarkotan, ettei mulla ole mitään tunnesidettä siihen ihmiseen enkä ikinä enää edes näe sitä naista, ei ole siis pelkoa että päätyisin paneskelemaan sen kanssa uudestaan. Meidän suhde on ollut ihan vakaalla pohjalla ja rakastan kumppaniani, haluan jatkaa suhdetta kuten ennenkin mutten tiedä mitä tehdä tän asian suhteen. Haluaisin kyllä tavallaan kertoa tyttöystävälle, mutten tiedä miten hän ottaisi asian, haluaisiko hän jopa erota, joten en ole varma voinko ottaa sitä riskiä. Mitä te tekisitte mun asemassa, ottaen huomioon sen että haluan ehdottomasti jatkaa suhdetta ja nainenkin on suhteessa onnellinen? Kadun tekoani aidosti enkä tekisi sitä jos voisin nyt jälkeenpäin vaikuttaa asiaan. Enkä varmasti aio enää uudestaan pettää. Haluaisitteko te tietää asiasta, jos on varmaa ettette kuulisi sitä ikinä mistään muualtakaan, rakastat miestäsi ja tiedät senkin rakastavan sua, suhde on muutenkin kunnossa ja tulevaisuus vaikuttaa valoisalta?
Kommentit (463)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:48"]
Ap, olet mauton. Olisi ehkä kannattanut jättää tuo viimeisin kommentti kirjoittamatta, jos haluat esittää edes hieman järkevää ja vastuuntuntoista aikuista. Sellainenhan sä et selvästikään ole. -ap
[/quote]
Mikä tuo -ap on tuolla perässä? Haluatko saada muut luulemaan, että tuo on minun kirjoittamani? -oikea ap
On mahdollisuus ja ei niin pienikään, että panit alulle vauvan! Naiset ovat suopeimmillaan seksiin juuri silloin kun heillä on hedelmällisimmät päivät kuukaudessa (vastaa sinun panetustilaasi!) ja vieläpä ovat humalassa estottomampia! Et ole varma, että oliko ehkäisynä kondomiakaan koko ajan! Miten elät epätietoisuuden kanssa, että onko sinulla jossain tämä tuleva lapsi vai ei? Moni nainen pitää lapsen vaikka yksinhuoltajanakin. Jos sinulla on naisen yhteystiedot, varmista edes tuliko raskaaksi.
Tautitestit myös heti! Äläkä altista tyttöystävääsi taudeille, sillä naisille on pahinta kärsiä lapsettomuudesta, kun mies tuo salaa taudin (miehellä tauti voi olla oireeton!), joka tuhoaa naisen lisääntymiselimiä! Ei osaa hakea hoitoakaan, jos salaat tapahtuneen.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:47"]
Tulethan ap. sitten kertomaan miten kävi?
[/quote]
Tulen kyllä jos haluatte. -ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:50"]
Ok, unohtakaa tuo viimeisin kommentti sitten. -ap
[/quote]
Niin, vähän niin kuin sä haluaisit että sun tyttöystävä unohtaa sen kännipanon. Eiku ainiin! Eihän hän saakaan koskaan siitä tietää! Eihän sitä itse asiassa koskaan edes oikeasti tapahtunut, unohdetaan koko juttu.
Ap, olet mauton. Olisi ehkä kannattanut jättää tuo viimeisin kommentti kirjoittamatta, jos haluat esittää edes hieman järkevää ja vastuuntuntoista aikuista. Sellainenhan sä et selvästikään ole. -ap
[/quote]
Mikä tuo -ap on tuolla perässä? Haluatko saada muut luulemaan, että tuo on minun kirjoittamani? -oikea ap
[/quote]
kyllä se oli minun kirjoittamani. - ihan oikea ap
Oliko sessio kuitenkin sen arvoinen, että kannatti? Ettei muuten harmita näin jälkeen päin? Tarkoitan, vaikka tulisitkin jätetyksi pettämisen takia, niin voi jälkeenpäin muistella "olihan se paneskelu kuitenkin sen arvoista jne." ?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:52"]
[/quote]
[/quote]
kyllä se oli minun kirjoittamani. - ihan oikea ap
[/quote]
Eikä ollut. -ihka oikea ap
Mitä jos ehdottaisit naiselle avointa suhdetta. Omalta osaltasi vain, tietty, naisella ei sellaiseen pitäisi olla mitään biologista saati emotionaalista tarvetta. Naiselle riittää yksi, kunnon mies. Kun naisesi suostuu, sinun ei enää tarvitse kertoa "pettämisestäsi". Jos ei suostu, hoidat hommat jatkossakin salassa.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:47"]
Tulethan ap. sitten kertomaan miten kävi?
[/quote]
Tulen kyllä jos haluatte. -ap
[/quote]
Muista en tiedä, mutta itse innolla odotan että kerrot tämän tarinan loppuun asti ;)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:52"]
On mahdollisuus ja ei niin pienikään, että panit alulle vauvan! Naiset ovat suopeimmillaan seksiin juuri silloin kun heillä on hedelmällisimmät päivät kuukaudessa (vastaa sinun panetustilaasi!) ja vieläpä ovat humalassa estottomampia! Et ole varma, että oliko ehkäisynä kondomiakaan koko ajan! Miten elät epätietoisuuden kanssa, että onko sinulla jossain tämä tuleva lapsi vai ei? Moni nainen pitää lapsen vaikka yksinhuoltajanakin. Jos sinulla on naisen yhteystiedot, varmista edes tuliko raskaaksi.
Tautitestit myös heti! Äläkä altista tyttöystävääsi taudeille, sillä naisille on pahinta kärsiä lapsettomuudesta, kun mies tuo salaa taudin (miehellä tauti voi olla oireeton!), joka tuhoaa naisen lisääntymiselimiä! Ei osaa hakea hoitoakaan, jos salaat tapahtuneen.
[/quote]
Aionkin mennä mahdollisimman pian testeihin. Ja tuosta lapsijutusta, en muista edes naisen nimeä niin en voi mitenkään ottaa yhteyttä. En kuitenkaan usko että se pitäis sitä lasta, miksi ihmeessä se haluais lapsen jonkun tuntemattoman kanssa jota ei enää ikinä näe?
Ja te jotkut voitte lopettaa minuna kirjoittelun. -ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:28"]
Hyi kun mua oksettaa ajatella umpikännistä kolmekymppistä yh-isää jossain festariteltassa panemassa (tai yrittäessä panna kun siinä oli vaikeuksia) jotain helppoa naista ilman kumia kumppanin ollessa muualla. Hyi saatana.
[/quote]
Olisit säkin nauttinut mun kyydeistä, että ihan turhaan esität että sua oksettaa. -ap
[/quote]
Niinkö hyvä tosiaan olet?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:54"]
Oliko sessio kuitenkin sen arvoinen, että kannatti? Ettei muuten harmita näin jälkeen päin? Tarkoitan, vaikka tulisitkin jätetyksi pettämisen takia, niin voi jälkeenpäin muistella "olihan se paneskelu kuitenkin sen arvoista jne." ?
[/quote]
Olihan sekin kokemus sinänsä, muttei kuitenkaan eron arvoinen jos sellainen nyt tulee, aion kyllä varmistaa ettei tule. -ap
Oliko ensimmäinen mahdollinen isätön vauvasi? Ks. viesti 246
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:24"]
Vaikutat kyllä suoraan sanottuna todella vastenmieliseltä ja itseriittoiselta henkilöltä. Suoraan sanottuna ihmettelen, jos kerrot tyttöystävällesi, sillä se ei todellakaan sovi siihen kuvaan, joka sinusta täällä välittyy.
[/quote]
Mitä tarkoitat? Mielestäni mä olen antanut viestieni perusteella itsestäni ihan hyvän ja asiallisen kuvan, silloinkin kun yritän tarkastella kirjoituksiani objektiivisesti. Jos siis unohdetaan se että petin. -ap
[/quote] En ole tuo edellinen kirjoittaja, mutta et minustakaan ole antanut lähellekkään hyvää kuvaa itsestäsi. Huom! en halua loukata kirjoittamalla tätä!
Monessa viestissäsi tulee esiin, että tärkeintä on, ettei tyttö jätä sinua. Jos jättää, kertominen olisi virhe? Miksi hän ei saa itse päättää millaisen miehen kanssa on?
Viesteissäsi vetoat myös siihen, että se oli vain yksi kerta. Vähättelyä! Et aikonut pettää nytkään, et voi luvata oikeasti mitään. Se ainutkin kerta voi hänen mielestään olla liikaa. Taas päätät hänen puolestaan, koska sinä haluat...
Väität kovasti rakastavasi puolisoasi, mutta se ei käytöksestäsi näy. Ensin petit. Sitten aiot salata sen: ei mitään seurauksia sinulle, pelastat oman nahkasi. Saat mitä haluat valehtelemalla. Samalla päätät kaiken puolisosi puolesta.
Rakastetulle halutaan hyvää, kunniotetaan, ollaan rehellisiä. Miten häneen sattuisi, jos hän tietäisi petoksesi syvyyden? Olet uskomattoman itsekäs. Jos rakastat häntä niin ala käyttäytyä sen mukaisesti!
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:24"]
Vaikutat kyllä suoraan sanottuna todella vastenmieliseltä ja itseriittoiselta henkilöltä. Suoraan sanottuna ihmettelen, jos kerrot tyttöystävällesi, sillä se ei todellakaan sovi siihen kuvaan, joka sinusta täällä välittyy.
[/quote]
Mitä tarkoitat? Mielestäni mä olen antanut viestieni perusteella itsestäni ihan hyvän ja asiallisen kuvan, silloinkin kun yritän tarkastella kirjoituksiani objektiivisesti. Jos siis unohdetaan se että petin. -ap
[/quote] En ole tuo edellinen kirjoittaja, mutta et minustakaan ole antanut lähellekkään hyvää kuvaa itsestäsi. Huom! en halua loukata kirjoittamalla tätä!
Monessa viestissäsi tulee esiin, että tärkeintä on, ettei tyttö jätä sinua. Jos jättää, kertominen olisi virhe? Miksi hän ei saa itse päättää millaisen miehen kanssa on?
Viesteissäsi vetoat myös siihen, että se oli vain yksi kerta. Vähättelyä! Et aikonut pettää nytkään, et voi luvata oikeasti mitään. Se ainutkin kerta voi hänen mielestään olla liikaa. Taas päätät hänen puolestaan, koska sinä haluat...
Väität kovasti rakastavasi puolisoasi, mutta se ei käytöksestäsi näy. Ensin petit. Sitten aiot salata sen: ei mitään seurauksia sinulle, pelastat oman nahkasi. Saat mitä haluat valehtelemalla. Samalla päätät kaiken puolisosi puolesta.
Rakastetulle halutaan hyvää, kunniotetaan, ollaan rehellisiä. Miten häneen sattuisi, jos hän tietäisi petoksesi syvyyden? Olet uskomattoman itsekäs. Jos rakastat häntä niin ala käyttäytyä sen mukaisesti!
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:56"]
Mitä jos ehdottaisit naiselle avointa suhdetta. Omalta osaltasi vain, tietty, naisella ei sellaiseen pitäisi olla mitään biologista saati emotionaalista tarvetta. Naiselle riittää yksi, kunnon mies. Kun naisesi suostuu, sinun ei enää tarvitse kertoa "pettämisestäsi". Jos ei suostu, hoidat hommat jatkossakin salassa.
[/quote]
Tämä oli ensimmäinen kerta kun petin, joten ei mulla sinänsä ole tarvetta toisille naisille. Tuskin haluankaan enää tulevaisuudessa ikinä ketään toista naista, joten avoin suhde olisi aika turha. -ap
Miten sä voit suhtautua noin käsittämättömän kevyesti kaikkeen? HIV:iin, siihen että mahdollisesti tartutat sen tai esim. klamydian tyttöystävääsi, siihen että sun tyttöystäväsi ehkä kärsii pettämisestä, siihen että se pano saattaa tulla sulle raskaaksi? Kuittaat vaan kaiken jollain tilastoilla ja olankohautuksella. En vaan tajua, että jotkut pystyy elämään noin.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:28"]
Hyi kun mua oksettaa ajatella umpikännistä kolmekymppistä yh-isää jossain festariteltassa panemassa (tai yrittäessä panna kun siinä oli vaikeuksia) jotain helppoa naista ilman kumia kumppanin ollessa muualla. Hyi saatana.
[/quote]
Olisit säkin nauttinut mun kyydeistä, että ihan turhaan esität että sua oksettaa. -ap
[/quote]
Niinkö hyvä tosiaan olet?
[/quote]
Kyllä olen. Haluatko kokeilla ;) -ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:58"]
Oliko ensimmäinen mahdollinen isätön vauvasi? Ks. viesti 246
[/quote]
Siis ei minulla ole muita lapsia kuin se yksi, ja olen varma siitä. -ap
Ok, unohtakaa tuo viimeisin kommentti sitten. -ap