Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin mun tyttöystävää viikonloppuna festareilla

Vierailija
30.06.2014 |

Eli se tapahtui pari päivää sitten. En osaa päättää kerronko, se oli kuitenkin vaan tunteetonta känniseksiä festariteltassa. Joo, se loukkaa ja satuttaa kumppania kyllä myös mutta tarkotan, ettei mulla ole mitään tunnesidettä siihen ihmiseen enkä ikinä enää edes näe sitä naista, ei ole siis pelkoa että päätyisin paneskelemaan sen kanssa uudestaan. Meidän suhde on ollut ihan vakaalla pohjalla ja rakastan kumppaniani, haluan jatkaa suhdetta kuten ennenkin mutten tiedä mitä tehdä tän asian suhteen. Haluaisin kyllä tavallaan kertoa tyttöystävälle, mutten tiedä miten hän ottaisi asian, haluaisiko hän jopa erota, joten en ole varma voinko ottaa sitä riskiä. Mitä te tekisitte mun asemassa, ottaen huomioon sen että haluan ehdottomasti jatkaa suhdetta ja nainenkin on suhteessa onnellinen? Kadun tekoani aidosti enkä tekisi sitä jos voisin nyt jälkeenpäin vaikuttaa asiaan. Enkä varmasti aio enää uudestaan pettää. Haluaisitteko te tietää asiasta, jos on varmaa ettette kuulisi sitä ikinä mistään muualtakaan, rakastat miestäsi ja tiedät senkin rakastavan sua, suhde on muutenkin kunnossa ja tulevaisuus vaikuttaa valoisalta?

Kommentit (463)

Vierailija
41/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:55"]Mutta joo, ehkä mä harkitsen sitä kertomista kun aika moni teistäkin on sen kannalla (ja osa jopa osannut perustella sen kunnolla). Täytyy vielä kuitenkin miettiä, koska tyttöystäväni on täydellinen enkä halua menettää häntä. -ap[/quote]

Täydellinen... *kröhöm* kukaan ei ole täydellinen, jos tarkkoja ollaan! ;)

[/quote]

Älä nussi pilkkua, mene sinäkin nussimaan festaritelttaan mieluummin. -ap

Vierailija
42/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:55"]Mutta joo, ehkä mä harkitsen sitä kertomista kun aika moni teistäkin on sen kannalla (ja osa jopa osannut perustella sen kunnolla). Täytyy vielä kuitenkin miettiä, koska tyttöystäväni on täydellinen enkä halua menettää häntä. -ap[/quote]

Täydellinen... *kröhöm* kukaan ei ole täydellinen, jos tarkkoja ollaan! ;)

[/quote]

Älä nussi pilkkua, mene sinäkin nussimaan festaritelttaan mieluummin. -ap

[/quote]

:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:05"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:00"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 20:58"]

Todella surullista että kertoisit vain jos arvelisit jääväsi kiinni. Et paljon välitä.

[/quote]

Mä nimenomaan välitän meidän suhteesta enkä halua sen todellakaan päättyvän, toimin sen pohjalta. -ap

[/quote]

Sä haluat pelastaa vaan oman nahkasi. Se on itsekästä. Sä et halua itsellesi ongelmia tilanteesta jonka olet itse aiheuttanut. Viis siitä miten naisesi ansaitsisi parempaa.

[/quote]

En, vaan haluan pelastaa meidän suhteen. Ja mun tyttöystävä rakastaa mua, tuskin se itsekään kokee tarvitsevansa vielä parempaa miestä. -ap

[/quote]

Jos sä haluaisit pelastaa teidän suhteen, sä tekisit sen rehdisti ja antaisit tyttöystäväsi päättää rakastaako hän sua nyt, kun sä olet hänet pettänyt. 

Suhteen tulisi perustua aina luottamukselle ja rehellisyydelle, ei valheelle.  Nythän annat tyttöystäväsi elää jossain kuplassa mikä ei ole totta.

[/quote]

Etkö sä tajua, että jos kerron niin voi olla, että suhde päättyy, mutta jos en kerro, se ei pääty? Ei se elä missään kuplassa, jos en ikinä enää petä. Ei yks kerta koko suhdetta tuhoa eikä suhde varsinkaan perustu sille yhdelle pettämiskerralle.

-ap

[/quote]

Pitää näin miehenä hieman ihmetellä tätä kantaa. Sinä nyt päätät puolisosi puolesta, mitä tämän tulisi tuntea. Eikö olisi reilumpaa, että kertoisit totuuden ja antaisit hänen ihan itse päättää mitä tuntee tapahtuman jälkeen. Paskaltahan se tuntuu, mutta itsekin näin isänä olen koittanut opettaa lastani siihen, että ne kurjatkin asiat on syytä kohdata, koska vain sillä tavalla voi olla sinut itsensä kanssa. Itse olen liikaakin aina paennut vastuuta eikä siitä nyt mitään hyvää ole seurannut. Teko on tehty, ei se muutu tekemättömäksi sillä että alat holhoamaan jälkikäteen puolisoasi ja väität ettei häntä olisi alkujaankaan kiinnostanut tietää.

Vierailija
44/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luulet loukkaavasi tyttöystävääsi kertomalla ja rikkovasi luottamuksen, olet väärässä. Teit sen jo, kun petit. Ja teet sen uudestaan, jos et kerro hänelle. Jos rakastat häntä, niin osoita se antamalla hänen valita itse. Nyt päätät hänen puolestaan. Jos rakastat häntä, haluat hänen olevan onnellinen, jopa ilman sinua. Kunnioita hänen oikeuttaan valita. Nyt asetat oman halusi olla hänen kanssaan ykköseksi vaikka pelkosi erosta maksaa suhteenne rehellisyyden. Kova hinta!

Vierailija
45/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luulet loukkaavasi tyttöystävääsi kertomalla ja rikkovasi luottamuksen, olet väärässä. Teit sen jo, kun petit. Ja teet sen uudestaan, jos et kerro hänelle. Jos rakastat häntä, niin osoita se antamalla hänen valita itse. Nyt päätät hänen puolestaan. Jos rakastat häntä, haluat hänen olevan onnellinen, jopa ilman sinua. Kunnioita hänen oikeuttaan valita. Nyt asetat oman halusi olla hänen kanssaan ykköseksi vaikka pelkosi erosta maksaa suhteenne rehellisyyden. Kova hinta!

Vierailija
46/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kerro pettämisestä. Eroatte aloitteestasi muusta syystä (ehdotus: rakkaus loppu). Jos joskus olet häntä oikeasti rakastanut. Et loukkaa enempää enää vaan annat hänen mennä ja kannat vastuun omasta tyhmyydestäsi itse, yksin.

Vierailija
47/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että ap:n tyttöystävä huomaa festareiden jälkeisen omituisen käytöksen ja arvaa loput. Aloittajan viesteistä päätellen on halunnut tulla palstalle leuhkimaan seikkailuillaan. Varmaan kun ei voi muuallakaan leuhkia. :( Eiköhän tyttöystävä tiedä millaisen miehen kanssa on lyönyt hynttyyt yhteen. Osaa siis arvata mitä miehensä tekisi tilaisuuden tullen.

Vierailija
48/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt mene henkilökohtaisuuksiin, vaikka se houkuttaisikin, vaan vastaan sinulle, ap.

Valitettavasti sinä kuulostat suhtautuvan kovin pinnallisesti ihmissuhteeseesi. Olet kyllä oikeassa siinä, että jollei tyttöystäväsi saa koskaan tietää pettämisestä, suhteesi jatkuu (ainakin ilmeisesti ja todennäköisesti ainakin jonkin aikaa). Kuitenkaan sä et ehkä tiedä, millaista rakkaus oikeasti on. Parhaimmillaan rakkaus on sellaista, että se antaa anteeksi kaiken, se hyväksyy sinut sellaisena kuin olet mitään vaatimatta ja mitään kaihtamatta. Sellaista rakkautta me kaikki etsitään, se on se, miksi ihmiset haluavat olla yhdessä ja miksi me toivomme pitkää parisuhdetta. Ei siksi, että me halutaan tapella likaisista sukista lattialla tai tyhjästä vessapaperirullasta aina saman tyypin kanssa. Ei se ole kiinnostavaa. Kiinnostavaa on todellinen läheisyys, se jota saa, kun on rehellinen toiselle ja kun toinen on rehellinen sinulle. Kun voit vihdoinkin olla sellainen kun olet ja silti tuntea olevasi oikeasti rakastettu.

No, sinä olet nyt tuhoamassa mahdollisuutesi sellaiseen suhteeseen tyttöystäväsi kanssa (tai olet ehkä jo tuhonnutkin), ja ilmeisesti se on tapahtunut sulle jo aikaisemminkin, koska sulla on jo lapsikin. Rehellistä rakkautta ei voi olla epärehellisessä suhteessa. Se on harmillista ja hankalaa, mutta se on totta. Toki saattaa olla, että voit pysyä tyttöystäväsi kanssa yhdessä pitkäänkin, mutta mitään syvää yhteyttä te ette koskaan voi saavuttaa, koska teidän välillä on perustavaa laatua oleva salaisuus, jos et kerro hänelle.

EI se, että sä olit kännissä tai se, ettei sun tyttöystävä ei tiedä asiasta poista sitä faktaa, että sä olet tuonut jonkun kolmannen henkilön sille alueelle teidän suhdetta, jossa ei pitäisi olla muita kuin te. Valheessa on paskamaista elää, sano mun sanoneen, enkä puhu ainoastaan sinusta, vaan myös sun tyttöystävästäsi, jos et kerro hänelle. Valheen aistii, vaikka sitä ei osaakaan paljastaa tai osoittaa sormella.

Vierailija
49/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tango-Osmo varmaan julkku, ihmisenä täysi mulkku :D

Mua huvittaa ihan hirveästi tää tarina juurikin siksi, että kyseessä ISKELMÄfestarit. Kolmekymppinen yh-iskelmämies, mikä taivaanlahja :D

Vierailija
50/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt herranen aika tyttöystäväsi ITSE päättää seurusteleeko sinun kanssasi vai ei! Minusta on säälittävää valheen avulla pitää suhdetta kasassa, vaikka tietää ettei toinen todellisuudessa edes haluaisi ehkä olla kanssasi.

Vierailija
51/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:45"]

No ap, laskitko äänet kertomisen ja kertomattajättämisen puolesta? Mikä on lopputulos ja miten aioit toimia? Vielä ihmettelen, miten edes pystyit yhdyntään, jos olit niin humalassa.

[/quote]

Laskemishetkellä ääniä kertomisen puolesta oli 16 ja kertomatta jättämisen puolesta 9. En laskenut mukaan jankkaajia tai haukkujia. Odottelen vielä lisää vastauksia ja teen päätöksen osittain teidän mielipiteiden pohjalta. Ja hankalaa se kyllä olikin mutta onnistui onneksi lopulta. -ap

[/quote]

Onneksi? Sinusta oli siis hyvä, että yhdyntä eli pettäminen onnistui?

Vierailija
52/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisinko pettämisen anteeksi? Riippuu suhteesta.

Antaisinko anteeksi, että mies otti sen minimaalisen riskin, että tartuttaisi minuun HIV:n? EN IKINÄ!!!

Tuo olisi minusta kamalampaa kuin pettäminen! Tauti on parantumaton ja joku onneton sen saa Suomessakin.

Vaikka kumpikaan ei tautia saisikaan, niin mies päättäisi riskistä puolestani! Ja varsinki jos on tietää 3kk rajasta, teettää muut testit ja TIETOISESTI jättää HIV-testi pois. Ei noin kohdella ihmistä, jota rakastaa! Olisi ihan turha mutista mistään 0,0003 todennäköisyyksistä :(

Noin muuten kysymykseesi, kyllä itse haluaisin tietää. (silloinkin, kun kumia olisi käytetty asiallisesti)

Vierailija
53/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeesti olisi vika kerta, niin en haluaisi tietää. Jotkut asiat on vaan parempi pitää omana tietonaan. Älä kerro, käy testeissä ja ota opiksesi.

Vierailija
54/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro myös pettämisen lisäksi se, että kyselit neuvoja tältä palstalta.

185

Vierailija
55/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sen verran mielenkiintoisia vastauksia että pitää itekki ottaa kantaa. olen ite seurustellu aikoinaan pettäjä miehen kanssa pitkään ja sen vaan sanon että kyllä se miehen käytöksestä aika hyvin näkyy ja aina ensimmäisenä se pettäminen tulee mieleen. itse kysyin aina mieheltä kasvotusten ja silmiin katsoen että oletko pettänyt ja siinä tilanteessa harva pystyy enään sujuvasti valehtelemaan. osaatko sinä ap valehdella tyttöyställesi päin naamaa ja osaatko olla uskottava? itse kertoisin juuri näistä syistä sillä on todennäköistä että saat anteeksi jos et enempää enään valehtele ja kerrot heti.

Vierailija
56/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu kun ap kertoo olevansa ympäripäissään mutta kykeni silti katsekontaktiin, vaihtamaan pari sanaa, kuherteluun teltassa ja yhdyntään (ja tämä on hänen omakertomaansa). Tietämäni ihmiset eivät olisi ympäripäissään kyenneet puoleenkaan tuosta.

Mitä tulee kertomiseen niin KERRO. Olet sen velkaa tyttöystävällesi. Et saa tehtyä tekemättömäksi ja virheenhän teit mutta voit yhä tehdä edes jotain oikein.

Vierailija
57/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEKSI onnistui. Tuo kertoo kaiken oleellisen... Tosi surullista. Olen ehdottomasti kertomisen kannalla. Tyttöystäväsi voi luulla, että olet uskollinen, sanasi mittainen mies, luotettava kumppani ja vakavissaan kanssasi. Anna hänen tehdä päätös pystyykö elämään sen asian kanssa, että et arvosta häntä ja tilaisuuden tullen petät.

Vierailija
58/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen oli väärin tottakai ja näin, mutta kysynpä vaan: Ootteko te kaikki tuomitsijat muka itse täydellisen puhtoisia??? :0 eikö muka koskaan oo tullut edes kiusausta toiseen?

Vierailija
59/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:52"]Pettäminen oli väärin tottakai ja näin, mutta kysynpä vaan: Ootteko te kaikki tuomitsijat muka itse täydellisen puhtoisia??? :0 eikö muka koskaan oo tullut edes kiusausta toiseen?

[/quote]

Kiusaus on vähän eriasia kuin toimiminen himon mukana.

Vierailija
60/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:22"]En nyt mene henkilökohtaisuuksiin, vaikka se houkuttaisikin, vaan vastaan sinulle, ap.

Valitettavasti sinä kuulostat suhtautuvan kovin pinnallisesti ihmissuhteeseesi. Olet kyllä oikeassa siinä, että jollei tyttöystäväsi saa koskaan tietää pettämisestä, suhteesi jatkuu (ainakin ilmeisesti ja todennäköisesti ainakin jonkin aikaa). Kuitenkaan sä et ehkä tiedä, millaista rakkaus oikeasti on. Parhaimmillaan rakkaus on sellaista, että se antaa anteeksi kaiken, se hyväksyy sinut sellaisena kuin olet mitään vaatimatta ja mitään kaihtamatta. Sellaista rakkautta me kaikki etsitään, se on se, miksi ihmiset haluavat olla yhdessä ja miksi me toivomme pitkää parisuhdetta. Ei siksi, että me halutaan tapella likaisista sukista lattialla tai tyhjästä vessapaperirullasta aina saman tyypin kanssa. Ei se ole kiinnostavaa. Kiinnostavaa on todellinen läheisyys, se jota saa, kun on rehellinen toiselle ja kun toinen on rehellinen sinulle. Kun voit vihdoinkin olla sellainen kun olet ja silti tuntea olevasi oikeasti rakastettu.

No, sinä olet nyt tuhoamassa mahdollisuutesi sellaiseen suhteeseen tyttöystäväsi kanssa (tai olet ehkä jo tuhonnutkin), ja ilmeisesti se on tapahtunut sulle jo aikaisemminkin, koska sulla on jo lapsikin. Rehellistä rakkautta ei voi olla epärehellisessä suhteessa. Se on harmillista ja hankalaa, mutta se on totta. Toki saattaa olla, että voit pysyä tyttöystäväsi kanssa yhdessä pitkäänkin, mutta mitään syvää yhteyttä te ette koskaan voi saavuttaa, koska teidän välillä on perustavaa laatua oleva salaisuus, jos et kerro hänelle.

EI se, että sä olit kännissä tai se, ettei sun tyttöystävä ei tiedä asiasta poista sitä faktaa, että sä olet tuonut jonkun kolmannen henkilön sille alueelle teidän suhdetta, jossa ei pitäisi olla muita kuin te. Valheessa on paskamaista elää, sano mun sanoneen, enkä puhu ainoastaan sinusta, vaan myös sun tyttöystävästäsi, jos et kerro hänelle. Valheen aistii, vaikka sitä ei osaakaan paljastaa tai osoittaa sormella.

[/quote] Juuri näin! Sinun täytyy nyt ymmärtää, että olet jo löynyt kiilan väliinne pettämällä. Te molemmat tulette siitä maksamaan. Ei ole "ilmaista" vaihtoehtoa. Voi olla, että kerrottuasi tulee se ero. Tai sitten ei tule ja pystytte korjaamaan suhteenne.

Tai sitten voit salailla ja hinta on juuri niin kova kuin ylläolevassa viestissä kerrotaan. Suhde on jo rikki, mutta tyttöystäväsi ei vain vielä tiedä sitä. Te molemmat maksatte siitä tavalla tai toisella. Hän ei vain tiedä, mistä maksaa ja on siten se, joka tulee kärsimään enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä