Petin mun tyttöystävää viikonloppuna festareilla
Eli se tapahtui pari päivää sitten. En osaa päättää kerronko, se oli kuitenkin vaan tunteetonta känniseksiä festariteltassa. Joo, se loukkaa ja satuttaa kumppania kyllä myös mutta tarkotan, ettei mulla ole mitään tunnesidettä siihen ihmiseen enkä ikinä enää edes näe sitä naista, ei ole siis pelkoa että päätyisin paneskelemaan sen kanssa uudestaan. Meidän suhde on ollut ihan vakaalla pohjalla ja rakastan kumppaniani, haluan jatkaa suhdetta kuten ennenkin mutten tiedä mitä tehdä tän asian suhteen. Haluaisin kyllä tavallaan kertoa tyttöystävälle, mutten tiedä miten hän ottaisi asian, haluaisiko hän jopa erota, joten en ole varma voinko ottaa sitä riskiä. Mitä te tekisitte mun asemassa, ottaen huomioon sen että haluan ehdottomasti jatkaa suhdetta ja nainenkin on suhteessa onnellinen? Kadun tekoani aidosti enkä tekisi sitä jos voisin nyt jälkeenpäin vaikuttaa asiaan. Enkä varmasti aio enää uudestaan pettää. Haluaisitteko te tietää asiasta, jos on varmaa ettette kuulisi sitä ikinä mistään muualtakaan, rakastat miestäsi ja tiedät senkin rakastavan sua, suhde on muutenkin kunnossa ja tulevaisuus vaikuttaa valoisalta?
Kommentit (463)
Tietenkin kerrot sille naiselle, että petit. Toivottavasti se älyää sut jättää. Sitten elelet sinkkuna, kasvat ja kokeilet seurustelua uudelleen muutaman vuoden kuluttua. Jos pettää kerran, tekee sen myös toiste.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:45"]
No ap, laskitko äänet kertomisen ja kertomattajättämisen puolesta? Mikä on lopputulos ja miten aioit toimia? Vielä ihmettelen, miten edes pystyit yhdyntään, jos olit niin humalassa.
[/quote]
Laskemishetkellä ääniä kertomisen puolesta oli 16 ja kertomatta jättämisen puolesta 9. En laskenut mukaan jankkaajia tai haukkujia. Odottelen vielä lisää vastauksia ja teen päätöksen osittain teidän mielipiteiden pohjalta. Ja hankalaa se kyllä olikin mutta onnistui onneksi lopulta. -ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:46"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:44"]En minä hyväksy pettämistä. Kuten en monia muitakaan asioita. Ihmiset kuitenkin tekee virheitä ja mokailee. Sinäkin, tavalla tai toisella.
(166)
[/quote]
Kyllä, mutta virheitä ei tarvitse tehdä lisää vaan asian voi myöntää ja hoitaa.
[/quote]
Sulla on vain eri näkemys siitä, että miten tästä eteenpäin kannattaisi toimia. Mun mielestä ei ole välttämättä virhe olla kertomatta enkä ole ainut. Sen sijaan jos kerron ja suhde päättyy, niin silloin se kertominen olisi nimenomaan virhe. -ap
"Kyllä, mutta virheitä ei tarvitse tehdä lisää vaan asian voi myöntää ja hoitaa."
Et tainnut lukea alkuperäistä tekstiäni? Tuosta juuri oli kyse pettämisasiassa: Kertominen, katuminen ja käytöksen muuttaminen ettei sama toistuisi.
Kyllä minä ainakin haluaisin kuulla. Kerro totuus!
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:46"]
vaaransit parisuhteesi pettämällä = vaaransit lapsesi vakaat elinolot
Kyllä! Olet huono i
[/quote]
...siis miten niin vaaransin lapsen vakaat elinolot? -ap
(Lisäys 188)
...jos omalle kohdalleni osuisi. Muiden puolesta en voi sanoa.
(166)
Siis minkälainen mies ensin pettää ja tulee sitten vääntämään tuntikausiksi kertomatta jättämisestä vauvapalstalle? :D Huh huh.
Ehdottomasti kerrot, kerrot koska et kestä elää valheesi kanssa.
Mutta joo, ehkä mä harkitsen sitä kertomista kun aika moni teistäkin on sen kannalla (ja osa jopa osannut perustella sen kunnolla). Täytyy vielä kuitenkin miettiä, koska tyttöystäväni on täydellinen enkä halua menettää häntä. -ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:46"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:44"]En minä hyväksy pettämistä. Kuten en monia muitakaan asioita. Ihmiset kuitenkin tekee virheitä ja mokailee. Sinäkin, tavalla tai toisella.
(166)
[/quote]
[/quote]
Sulla on vain eri näkemys siitä, että miten tästä eteenpäin kannattaisi toimia. Mun mielestä ei ole välttämättä virhe olla kertomatta enkä ole ainut. Sen sijaan jos kerron ja suhde päättyy, niin silloin se kertominen olisi nimenomaan virhe. -ap
[/quote]
Ei vaan virhe oli nimenomaan se pettäminen.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:55"]
Siis minkälainen mies ensin pettää ja tulee sitten vääntämään tuntikausiksi kertomatta jättämisestä vauvapalstalle? :D Huh huh.
[/quote]
Sellainen mies, joka joi itsensä liian humalaan ja joka haluaa naisilta mielipiteitä siihen, miten kannattaa edetä tässä asiassa. -ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:46"]
(166)
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei vaan virhe oli nimenomaan se pettäminen.
[/quote]
Niin oli, ja nyt yritän toimia siten etten tee enää lisää virheitä. -ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 19:25"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 18:09"]mistä luulet sen saavan tietää. :D -ap
[/quote]
Eipä sua kauheasti kaduta, jos hymynaamojakin pitää käyttää.
(Tosin epäilen provoksi, kuten kaikkia muitakin av:n aloituksia)
[/quote]
En käytä hymynaamoja pettämisen vuoksi, vaan teidän joidenkin naurettavien viestien takia. Ja varmaan kiva elämä sinulla, kun pitää olla niin skeptinen ettei voi mitään uskoa. -ap
[/quote]
On epäiltävä, oma festareilla käyvä unelmamies voi olla salaa saastainen pettäjä.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:55"]Mutta joo, ehkä mä harkitsen sitä kertomista kun aika moni teistäkin on sen kannalla (ja osa jopa osannut perustella sen kunnolla). Täytyy vielä kuitenkin miettiä, koska tyttöystäväni on täydellinen enkä halua menettää häntä. -ap[/quote]
Täydellinen... *kröhöm* kukaan ei ole täydellinen, jos tarkkoja ollaan! ;)
Kerro! Jos et kerro, naisesi luulee sinua erilaiseksi mieheksi kuin oikeasti olet. :( On ihan turha vedota siihen, että sittenhän se saattaa jättää tai oli vaan yksi kerta. Ensimmäinen syy on puhtaasti itsekäs ja toinen vain sinun näkemyksesi asiasta. Naisesi mielipide voi olla eri... Ja jos et anna hänelle mahdollisuutta kertoa omaa näkemystään, päästään taas tuohon ekaan syyhyn.
Onko kiva miettiä mahdollisesti loppuelämä, mitä hän sanoisi, jos tietäisi totuuden? Rakastaisiko vielä? Lupaan, että sinä et koskaan sitä pysty unohtamaan.
Kerro! Jos et kerro, naisesi luulee sinua erilaiseksi mieheksi kuin oikeasti olet. :( On ihan turha vedota siihen, että sittenhän se saattaa jättää tai oli vaan yksi kerta. Ensimmäinen syy on puhtaasti itsekäs ja toinen vain sinun näkemyksesi asiasta. Naisesi mielipide voi olla eri... Ja jos et anna hänelle mahdollisuutta kertoa omaa näkemystään, päästään taas tuohon ekaan syyhyn.
Onko kiva miettiä mahdollisesti loppuelämä, mitä hän sanoisi, jos tietäisi totuuden? Rakastaisiko vielä? Lupaan, että sinä et koskaan sitä pysty unohtamaan.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:18"]
Kysymys: miksi avasit tänne ketjun, kun vänkäät vastaan kaikkia niitä hyviä neuvoja, joita sinulle annetaan? Mee pois, ei sinua kukaan kaipaa. Painotus: ei kukaan, kaikkein vähiten "tyttöystäväsi"..
[/quote]
En vänkää hyviä neuvoja vastaan, vaan haukkumisia, naurettavia ja epäolennaisia viestejä vastaan. Olen kiitollinen ja iloinen kaikista asiallisista viesteistä, olinpa sitten samaa mieltä niiden kanssa tai en. Mene itse pois tästä ketjusta. -ap
[/quote] "asiallinen" näyttää tällä hetkellä aika valikoidulta...
[/quote]
Asiallisella tarkoitan kaikkia viestejä, jotka liittyvät siihen että mitä tehdä (eikä esim. mun lapseen) ja joissa ei haukuta. Sillä ei ole väliä että puoltavatko ne kertomista vai kertomatta jättämistä, se ei ole asiallisuuden kriteeri. -ap