Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en kyllä edes kaipaa mitään vauvauinteja tai muskareita!

Vierailija
04.02.2008 |

Tuota toista ketjua lukiessa mietin, olenkohan jotenkin outo.. mulla on pieni vauva, enkä tosiaan kaipaa mitään harrastuksia. Minusta on vaan ihanaa olla vauvan kanssa kotosalla. Vauva on parikuinen. Olen nähnyt kavereita ja se riittää minulle. Ihan uusi tieto minulle, että kaikki äidit kaipais jotain virikkeitä ja harrastuksia vauvan ollessa pieni.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun on jo 8kk olen ajatellut lähteä kuntosalille ja laittaa toukan lapsiparkkiin

Vierailija
2/17 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uinteihin ja muskareihin haluaisivat, eihän ne paikat riittäisi millään ilveellä! Ole siis rauhassa ja hyvillä mielin kotona ja anna halukkaiden harrastaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ihan se perusturvallinen arki, ilman mitään juoksemisia harrastuksissa!

Vierailija
4/17 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään kerhossa nyt kun vauva 3kk, pakko päästä kotoa pois ja yritän löytää kontakteja paikkakunnalta. Kerhoon koska uintiin ei mitään mahdollisuuksia mahtua. Jos kerran viikossa on kerho 1,5h niin se tuskin on haitaksi vauvalle, ompa äidillä parempi mieli hoidella kun saa aikuisseuraa.

Vierailija
5/17 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi oli vuoden.

Vierailija
6/17 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottu, onhan se myös osa sitä turvallista arkea kun samaan aikaan joka viikko lähdetään jonnekin paikkaan sen truvallisen aikuisen kanssa. Muskarissa ja vauvauinnissa toistuvat myös samat rutiinit kerrasta toiseen, joten ne tulevat vauvalle tutuiksi. Perusturvallisella arjella tarkoitetaan sitä, että päivässä on järjestys, koska ollaan hereillä ja koska nukutaan, koska seurustellaan ja koska syödään. Ei se kertaviikkoinen tuttu harrastus sitä kaada! :)

Vierailija
7/17 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi oli vähän isompi puistoilimme ja kerhoilimme jo muskarista löytyneiden äitien kanssa. Minusta oli niin mukavaa viettää muiden perheiden kanssa aikaa esim. pulkkamäessä tai Korkeasaaressa tai ihan vaan puistossa.

En mäkään sitä vauva-aikana kaivannut, mutta siitä lähtien kun lapsi oppi kävelemään!

Vierailija
8/17 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kaipaa, kuka ei. Kukin tyylillään.

Vierailija
9/17 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvauinnit taas ovat aivan liian aikaiseen kellonaikaan. En halua pilata viikonloppuaamuja sillä, että pitäisi lähteä jonnekin.

Vierailija
10/17 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

me aloitettiin vauvauinti 3kk ikäisenä ja muskari vuoden ikäisenä. Nyt 3v rakastaa uintia ja musiikkia. Minä kyllä aloitin vauvan harrastukset ihan vauvan, en itseni vuoksi. Me vietetään kesäisin paljon aikaa vesistöjen äärellä ja minusta sukellustaito on hyödyllinen vaikka kuinka lasta vahditaankin. Kerhossa lapsi nauttii laulamisesta erityisesti kun laulut tuttuja ennestään. Minusta lapset jotka on äidin kanssa yhdessä aloittaneet ns. sosiaalisen elämän ovat myös siihen myöhemmin valmiimpia kuin vain kotona möllöttäneet.

Vierailija
11/17 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

serkkupojan 2v kanssa oli niin hauskaa ettei ikinä, tän ikäsen voi jo viedä ilman että tuntee olonsa tylsäks.

Vierailija
12/17 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ollut muskareita eikä vauvauinteja joissa käydä!

Vierailija
13/17 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydä nimenomaan muskarissa tai uimassa vaan edes jossain. Olen tarpeeksi nähnyt 1-2 vuotiaita jotka pelkää jopa toisia penempiä lapsia kun ovat niitä liian harvoin kohdanneet. Vaikka äiti viihtyy kuinka hyvin kotona olisi sitä vauvaa/lasta hyvä viedä välillä jonnekin eikä sitten lykätä mökkihöperöä hoitoon itkemään kun täyttää 3v.

Vierailija
14/17 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä oli talo täysi lapsia ja sinne ne vaan pihalle viskattiin. Nyt jos haluaa seuraa aikuisista ja lapsista päivällä, niihin pitää käydä tutustumassa jossain kerhossa! Nyt ne päiväkaverit alle kouluikäisille ja äideille pitää soittaa tai tekstata ulos!!

Vierailija
15/17 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sitä pitäisi tai voisi jonnekin viedä... Asumme maalla, enkä jaksaisi järkätä puolta päivää retuuttaessani lasta jonnekin, että voimme harrastaa.

Vierailija
16/17 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin on sillointällöin käyty, nyt kun yhdet päiväunet piisaa, niin perheahvilassa... Muuten ollaan viihdytty enemmän tai vähemmän hyvin kotona.

Vierailija
17/17 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en käy puolivuotiaan kanssa missään vauvaharrastuksissa. Ollaan enimmäkseen kotona. Joskus käydään sukulaisperheessä, jossa on pieniä lapsia. Kotona kyllä lauletaan, loruillaan ja katsellaan kuvakirjoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi