Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saitko litteän mahan synnytyksen jälkeen takaisin?

Vierailija
04.02.2008 |

Synnytyksestä on 6 viikkoa ja edelleen maha on aika lörppä. Ei se mitenkään roiku, mutta kaikki housut kiristää. Painoa tuli raskaudessa 15 kg ja nyt on 13 kg jo lähtenyt, joten painoakaan ei ole paljoa ylimääräistä. Silti tuo maha mietityttää.. mahtaako se palautua enää koskaan normaaliksi? Olin ennen raskautta hoikka, enkä lihava ole vieläkään, mutta maha on kyllä aika suuri. Miten nopeasti te muut olette saaneet entiset mitat, vai onko niitä ylipäänsä mahdollista edes saada takaisin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain takaisin litteän vatsan, mutta ehkä omaa laiskuuttanikin siinä kesti reilu vuosi. Lihosinkin viime raskaudessa 24kg, mutta nyt 3v jälkeen täysin timmissä kunnossa.

Vierailija
2/8 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ts. muista asioista tuli tärkeämpiä kuin timmistä vatsanahasta. Nyt ei ole aikaa himoliikkumiselle, kenties myöhemmin taas löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kylläkään tehnyt ekaan vuoteen mitään sen eteen. Paino tippui itsekseen imetyksen aikana ja lähti nousuun imetyksen jälkeen. Sitten sain kuntoiluinnostuksen ja päätin samalla tehdä pömppikselle jotain. Johan katosi! Enkä edes liikkunut hulluna, aloitin vain ensin syvien lihasten tehotreenin ja sitten muutaman kuukauden jälkeen alavatsan treenaamisen pikkuhiljaa. Eipä ole jäljellä enää (1,5v synnytyksestä) kuin tavallinen naisellinen pikkupömppä :)

Vierailija
4/8 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se siitä ajan kanssa. mä mahduin vasta muutaman kuukauden kuluttua vanhoihin housuihini, vaikka ylimääräisiä kiloja ei ollut 1 tai 2. mulla tosin kriittisin kohta oli lantio.

Vierailija
5/8 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea olen kokeillut, mutta kuin ei niin ei. :(

Vierailija
6/8 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

8kk synnytyksestä, alle 5 kg liikapainoa ja alamaha on ihan hirveä roikkuva PUSSI. Ei se siitä varmaan ikinä mihinkään häviä :( Eikä ole itsekuria laihduttamiseen ja pelkkiä tekosyitä olla liikkumatta. Prrrrrr....

Vierailija
7/8 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha litistyi heti ja vatsalihakset olivat paikoillaan jo viikon päästä synnytyksestä kun neuvolätäti niitä kokeili. Siis esikoisen jälkeen. Nyt on toista tulossa, saa nähdä miten käy.

Vierailija
8/8 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina heti uudelleen raskaaksi. Nyt kun lapset on tehty, maha on niin ruma ettei toivoakaan!