Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
***MAALISMUSSUKAT VK 6***
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Haltiakummi kysyi synnytystapa-arviosta. Olin esikoisen aikaan sellaisessa, lääkäri arvioi vauvan kokoa päältä, ultras ja teki sisätutkimuksen. Ei ollut mikään kummoinen homma. Ei tarvinnut pelätä. Niistä lantion kuvaamisista en sitten tiedä yhtään, kun ei niitä tarvinnu tehdä. Vauva oli pää alaspäin ja sopivan kirppu kaveri.
Sitten oli levottomista jaloista puhe. Ei mulle mitään hoitokonstia tuu mieleen... Mutta. Jos mun raskausdementoitunu pääni ei aivan väärin muista, niin mun terkkari sanoi muutama viikko sitten, että alhainen hemoglobiini voi aiheuttaa levottomia jalkoja? Ekaa kertaa kuulin moista, vaikka kolmatta odotan.
Jaahas, en oo tänne juuri kirjoitellu, vaikka oonkin käyny lukemassa. Nyt on aikaa kirjoittaa, ku mies on matkalla ja lapset (flunssassa ja korvatulehduksessa mummin ja papan luona) hoidossa :)
(.) Mulla oli vika lääkäri viime tiistaina rv35+1. Käski levätä mahdollisimman paljon, mitä nyt noilta 2- ja 4-vuotiaalta ehdin. Mulla on vaan kivuttomia supistuksia, tosin kohtuu paljon ehkä, mutta kohdunkaula oli lyhentynyt ja pehmeä. Ei sentäs auki, kuten monilla uudelleen synnyttäjillä voi ollakin. Vauva on kuulemma ihan alhaalla, lähtökuopissa pää tuntui, ja kyllä muuten painaakin tonne alas, ahdistaa välillä kovin. Ja taas supistaa levossa. Oon tilannu vauvan syntymään tuonne etelän hiihtolomaviikon loppuun tai sitten seuraavalle viikolle ;) Sillon ois vauvankin kannalta hyvät viikot, palttiarallaa 38. Esikoinen syntyi 39+2 ja pikkukakkonen 37+4.
Noh, vointeja vaan kaikille!
H-M rv35+5