Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitiyshousut normaalia pidemmälle?

15.01.2006 |

Yritin tuossa etsiä Helsingistä housuja, jotka joustaisivat vatsan kohdilta. Kaikki mitä löysin, olivat noin 10 cm liian lyhyitä :( En ole kuitenkaan mikään erikoisen pitkä (n. 177 cm), eli luulisi noita löytyvän. Olisiko kellään vinkkejä, mistä kannattaisi käydä etsimässä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 184cm pitkä, mutta hoikka, nooh....ennen raskautta ainakin ;).. Tosi vaikea oli löytää housuja joissa pituus riittäisi, mutta eivät ole kauheat pussit lahkeista. Yhdet farkut löysin Lindexiltä ja H&M:ltä tilasin mustat strechhousut...aika pitkälle pärjäsin myös normaaleilla strech farkuilla, mutta nämä loppuviikot pärjäilen noilla kaksilla mammapöksyillä...:)

Vierailija
2/13 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin bebesiltä (www.bebes.fi) Elly B-farkut, oon 176 cm. Onhan ne melko hintavia, mutta maksavat itsensä varmasti takaisin, sen verran hyviltä tuntuu jalassa!! Ja onhan niillä helsingissä liikekin, jos haluaa käydä paikan päällä sovittamassa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 174 ja pitkakoipinen ja normaalisti kokoa 34-36 eli aina kun hyvat housut pepusta ja reisista niin ovat sitten mallia capri housut.. :) Loysin sattumalta Lindexilta hyvat farkut, oli riittavan pitkat lahkeet ja muutenkin suht kivat. H&M:lla myos lahjepituus olisi riittanyt, mutta litistivat pepun ihan littanaksi ja siksi diskasin yksitellen kaikki ko. liikkeen mammahousut. Onnea etsintaan!

Vierailija
4/13 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! Pitää mennä uudelleen metsästysreissulle ;) Lisää vinkkejä otetaan myös vastaan.

Kävin jo kerran Forumin Lindexillä, mutta siellä ei ollut kuin muutamat äitiyshousut, tarttee käydä varmaan jossain toisessa liikkeessä jos sitten löytyisi pidempilahkeisiakin.

Hyvää viikonjatkoa!

Vierailija
5/13 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös 177 cm pitkä ja mulla on ollu käytössä H&M:ltä ostetut äitiyshaalarit. Musta ne on ollu tosi mukavat (tosin alkuun ne oli mahan kohalta liian isot, mutta ainakin loppuraskaudesta sopii hyvin).

Riippuu varmaan kyllä ruumiinrakenteestakin että tuntuuko ne haalarit sopivilta (ja tykkääkö sellasia käyttää).

Toivottavasti löydät sopivat housut!

Vierailija
6/13 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 175 cm pitkä, ja kävin Sellon Lindexistä ostamassa äitiysfarkut. Vaikka olen ihan normaalipituisin jaloin varustettu, eli yleensä lahkeet on aina olleet sopivia, niin näitä farkkuja voi kyllä käyttää vaikka piikkikorkojen kanssa.. Uskoisin sopivan minua paljon pidempijalkaiselle. :)

Vierailija
7/13 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.missymom.net/uudetnettisivut/suomi1.htm

..tosi ihania mun mielestä. pituuksista en tiedä.

my_selene ja Remppa rv21+0

Vierailija
8/13 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 182 cm ja minulle on käynyt H&M -housut, ovat olleet ihan reilun pituisia ja istuvat minulla hyvin. Lappuhaalareita en ole löytänyt yksiäkään, joissa yläosa riittäisi. Minulla nimittäin pitkä selkä.

Sain muuten yhdeltä 160 cm ystävältäni ihanat housut lainaan ja käytän niitä ihan pokkana capreina!!

äitimiia rv 20+2

Vierailija
9/13 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tuolla Bebesin sivuilla, ja sieltä löytyi ainakin yhdet normaalia pidemmät farkut. Tosin niitä oli enää kahdet jäljellä.. Sain varattua täksi päiväksi ja lähden koklaamaan! Sitten voisin myös kävästä HM:llä ja Lindexillä, eiköhän näillä ohjeilla ala kohta löytymään :)

Vierailija
10/13 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anita Designin housut joita myy mm Villiankka ja muut Babyidean jämyt on sellaisia perus farkkuja jotka menee mahan yli. Mä oon vain 165 pitkä, mutta noiden lahkeita sain lyhentää n. 10 cm, joten luulisin niiden olevan juuri sopivat pitkäkoipisille.

Vierailija
11/13 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonii, ne Bebesin farkut olisi olleet muuten tosi hyvät päällä mutta liian lyhkäset.. Ja kun kuitenkin aika hintavat niin en sitte raaskinu ostaa kun ei ollu kuitenkaan ihan parhaat mahdolliset.

Seuraavaksi pitää käydä siellä Lindexillä ja HM:llä mistä ootte löytäneet housuja. Onko kukaan ostanut Helsingistä ja jos niin mistä liikkeestä olette löytäneet? Tuntuu että kaikissa on eri valikoimat. Kääk! Tuntuu ettei oikein jaksais sovitella kun maha on turvonnu ja olo ei ole ehkä paras, niin nyt on tämmönen kauppa päivässä -linja menossa ;)

Vierailija
12/13 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin noi H&M äitiysfarkut, mä oon kyl 166cm pitkä, joten lahkeet oli näissä ainakin 10-15cm liian pitkät, mutta muuten mukavat, vois mennä hyvin just tuollaiselle pitkäjalkaiselle. Mama-tuotteita ei ole kaikissa myymälöissä. Muistaakseni itäkeskuksessa löytyy.. Ja tosiaan postimyynnissä ainakin..

Vierailija
13/13 |
17.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175 pitkä, mutta jalat on suhteessa pidemmät kuin keskivertosamankokoisella. Kun normaalihousujen sisäsauman tuumapituus on 32-33 tuumaa, niin itse käytän 34-35 tuuman pituisia housuja, eli 3-6 cm pidempiä. Ainoat tarpeeksi pitkät äitiyshousut (farkut ja mustat housut) Suomesta löytyivät H&M:ltä, Espoon Iso-Omenasta. Otan osaa, valikoima on Suomessa todella huono, kuten muutenkin housuissa pitkille naisille!