Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välikauden vaatteet

04.02.2008 |

Alkaa välikausivaatteiden hankinta olla jo edessä... Vaikka tänne meille saatiin talvikin vasta muutama päivä sitten =)

Ajattelin aloittaa pinon välikausivaate keskustelulle. Olis kiva kuulla mitä olette jo hankkineet, mitä aiotte hankkia, mitä haluaisitte ym... Toki tässä vielä menee ennen kuin päivittävät mallistojaan sivuille, tai ennen kuin koko valikoimaa on kaupoissa.

Meillä on pojalla ollut jo kahtena edellisenä vuonna vihreää, joten nyt kaipaisi kovasti jo jotain muuta. Tosin edelleen nuo vihreät näyttää kivalta, mutta omalleni tahtoisin jo muuta. Mutta en halua sinistä, mitä aina poikien vaatteet pursuaa! Omituista sinänsä, että sininen on yksi lempiväreistäni, mutta ei vaan jotenkin sovi tai en tykkää siitä pojallani. Peruspunainen tai oranssi, ehkä turkoosikin olisi mukava. Ja pojalle on hakusessa ulkoilu setti. Onkohan mistään saatavilla punaista ulkoilutakkia pojalle? Reimalle kuulemma olisi oranssia tulossa..

Nyt meillä on tyttökin, hänelle on valmiina Lennen peruspunainen kaksiosainen puku. Tosin mietin, että onko aivan turha reilu vuosikkaalle tuo kaksiosainen. Eli nouseeko takki käytössä selästä, meneekö kylmä, hiekka ym. Eli ehkä haalari olisi käytännöllisempi. Kokoa siis 86cm.

Avataanhan yleistä keskustelua aiheesta!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuolineutraaleja iloisia värejä. Ainoat välikausihaalarit, joita olen jo nähnyt kaupoissa oli Prisman haalarit (en tiedä merkkiä) ja Citymarketissa oli pari Reimatec-haalaria. Näiden värit suorastaan kauhistuttivat, olivat niin selkeästi tyttöjen ja poikien haalarit erikseen. Prismassa tyttöjen puolella oli vain superpinkkiä, haalistunutta kirkkaan punaista ja punaista, kun taas poikien puolella oli vain vihreää ja sinistä (rinnuksessa vielä joku lentokone tms. pieni kuva, joka varmistaa, ettei " poikien" haalaria vahingossa pueta tytölle). En siis halua pukea pientä tyttöäni tahallaan poikien vaatteisiin, mutta en siedä myöskään sellaista barbie-vaaleanpunaista varsinkaan suuressa määrin.

Toivon löytäväni jonkin reippaan ja sukupuolettoman värisen haalarin, jossa olisi hyvä kosteussuoja. Esim. oranssi voisi olla kiva yhdistettynä beigeen tai ruskeaan. Myös perus kirkkaanpunainen ja tummansininen on kauniita värejä, kunhan niihin ei yhdistetä kukan tai traktorin kuvia.

Vierailija
2/7 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli Jonathanin kaksiosainen kosteussuojapuku koossa 86 käytössä, kun poika oli reilu 1 v. Ja oli erinomainen. Haalarihousut, ei takki mitenkään noussut selästä tms. Oli meillä haalarikin, mutta tykkäsin tuosta Jonathanista tosi paljon, kun oli vielä sellainen mudanvärinenkin, jossa ei lika näkynyt ollenkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolineutraaleja!

Vierailija
4/7 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa nettisivuilta, siellä löytyy " vindoverall" kahden värisenä (" perus" tummansininen ja kirkkaanpunainen). Onko tuo siis jonkinlainen " kuori" tyyppinen haalari, vai onko noissa välikausihaalareissa yleensäkään tuon enempää mitään sisävuorta? Kivan yksinkertaisille kyllä näyttivät. Saisi kyllä hiljalleen tulla kaikkien valmistajien välikausivaatemallistot nettiin, pääsisi vähän vertailemaan. ;)

nimim.

*miten niin hätäinen* ;)

Vierailija
5/7 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popin haalari on kyllä muuten ihana, mutta minusta hihan suut on aikasta kapeat. Anoppi (pph) ryökäle oli kyllä oikeassa - onneksi en maininnut että olin ko. haalarista olin 75 euroa maksanut (uudet nyt 85e).

Mietin tässä just, että lähdenkö tutustumaan Lassietecin mallistoihin.

Vierailija
6/7 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokenut haalarin paremmaksi leikkipuistoon ja sitten autolla ym. liikuttaessa on ollut käytössä kaksiosainen, jolloin takki on ollut helppo riisua tarvittaessa pois. Itse kanssa haluaisin pojalle kirkkaita värejä enkä mitään maastonvihreää tai ruskeaa. Toivottavasti sellaisia tulee. Itse olen ollut pettyt viime kevään ja tämän talven Reiman mallistoihin, joten ei ole tullut niistä ostettua mitään, mutta jos nyt joltain merkitä tulisi kivoja. Olisi jo kiva päästä katselemaan uusia vaikka tämän kevään ja ensi keväänkin vaatteet on jo alesta hankittu valmiiksi.

Vierailija
7/7 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ostettuani pojalle tuon POPin haalarin, niin pakko tulla kommentoimaan, että olivat hivenen onneksi isontaneet ne hihansuut (muttei varmaan vieläkään riittävästi anopin mielestä ;-). Ei ne vieläkään ole reilut, mut nyt voisin kuvitella, että kädet menee lapselta jopa nyrkissä läpi.