Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*' *' * 3-kuumeilijat viikko 6 *' *' *

04.02.2008 |

Näin taas ihana maanastai on valjennut!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan laitoin uuden viikkopinon pystyyn.

veropaperit pitäisi tässä saatella kansioihin ja ilmoitus olisi tehtävä, plääh!

Tänään sain itsestäni niin paljon irti, että laskin ihan kiertopäivät kun olen onnistunut unohtamaan. On kyllä ollut helpompi olo kuin viime kierrossa. Enemmän mua itseäni =)

Rilla-ma-rilla kp 11 yk kai jotain 5 (vähän noi pitkät kierrot saa sekaisin)

Vierailija
2/34 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille. Pitkän pitkän kierron jälkeen tätikin kaarsi paikalle. Muutamaan kertaan ehdin testata ja molemmilla kerroilla puhdas nega. Nyt mennään kietopäivällä 17/? kierrot heittelee tosi paljon. Yrityskiertoja en enää edes laske. Niitä on niin paljon. Nyt vatkaan ajatusta mielessäni vaihtaakko työpaikkaa ja unohtaa vauvahaaveet. Töissä v*****aa niin paljon että tekis mieli heti vaihtaa mutta kun katselen ystäväni somasti pöreää vauvamahaa niin kuume nousee. Tällaisin miettein möttönen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kolmatta kuumeillaan täälläkin, mutta yritys aloitetaan vasta kesällä. Meillä on kaksi poikaa 1,5 vuoden ikäerolla eli kohta 2,5 v ja kohta 1 v.

Vierailija
4/34 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä flunssassa edelleen. Aamulla on ihan kamala olo, kun päätä särkee ja pitäisi jaksaa nuo aamupalatouhut ym. Miehen tyttökin ollut jo viikon flunssassa. Sitä vaan, että mitenhän meidän yhteinen viikonloppu (yksi yö) oikein mahtaa sujua..?? Jos olen viikonloppunakin kipeä siis. On kyllä tosi " tööt" -olo. :/ Ja vanhempanikin ovat kipeinä, joten ei varmaan saada lastenhoitoapua, että saataisiin olla kahdestaan. No, katsotaan.

Tässä nyt päivä kerrallaan mennään. ON. vieläkin tuhruttelee vaikka on kp 7/28. Yleensä on jo loppunut tässä vaiheessa. Flunssa sekoittanut kierron??

kp 7/28-29, yk 6.

Vierailija
5/34 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään kuumeeton päivä. Onneksi niin. Alkaa nämä seinät jo kaatua päälle.

Vierailija
6/34 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Juu, täälläkin alkaa kohta seinät kaatumaan päälle. Tai itse asiassa jo viime viikolla. Lähdin eilen vähän ajelemaan, kun halusin omaa aikaa edes vähän. Mies vaan aina jaksaa vedota tuohon, että käy töissä. Kun sanon, että olen ihan rätti, että voisi tehdä jotain. No, kyllähän se sunnuntaina hoiti tuon pyykin pesun.

Edelleen vauvakuumeilu on täällä aika nollatunnelmissa. :/ Jospa sitten ensi viikonloppuna olisi toinen fiilis.

Vierailija
7/34 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt lukemassa kuulumisianne, mutta en ole kirjoitellut kun on fiilikset vähän alamaissa. Kipeänä olen siis ollut itse ja siinä on sitten ollut mukava hoidella lapsiakin. Minuun iski kivulias poskiontelontulehdus pitkän nuhan jälkeen...plääh! Nyt sitten nappaillaan antibiootteja.

Tämän piti olla yk 1, mutta ei sitten ollutkaan:( Parhaat päivät osuivat viikonlopulle, ja mies ei suostunut edes yrittämään kun olin kipeä, pitää parantua eikä kuulemma olla lääkekuurilla. Toisaalta oikeassa oli... Sitten keksi vielä, että on tämä asuntokin saatava ennen yrittämistä kaupaksi, jotta vois aloittaa raksahommat ja vauvan yrittämisen. Taitaa siis siirtyä vauvaprojekti, ei kiva!!!

No katsotaan...

t.minä vaan

Vierailija
8/34 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Katsotaan milloin vastaa. Nyt on tosiaan alkanut aivan karmea hikoilu, joka tulee aaltoina. :( Toivoin jo sen olevan merkki alkavista menkoista, mutta ei näy ei kuulu. Olo on vaan jotenkin, niin surullinen. Eihän meillä tätä yritystä ole vielä ollut pitkään, mutta harmittaa tää tilanne. Ehkä tässä opetetaan mulle nyt sitä kärsivällisyyttä isolla kädellä. Tuo kärsivällisyys kun ei ole minun suuri hyveeni. :)

Alakuloisissa laskiaistiistain tunnelmissa Vii2.

Vierailija
9/34 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Täällä piinaillaan. Tänään tosin testasin apteekin omalla negan, mutta edelleen mietityttää.

Menkkoja ei ole kuulunut eikä oireitakaan sinne päinkään.

Eli olen vaihteeksi tulossa hulluksi

Peipsu yk 3 tai 4 kp 28/24-27 ja muksut 04 ja 06

Vierailija
10/34 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan! Kyllä tänne mahtuu...

Vierailija
11/34 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollu tässä viime päivät yhtä matalalentoa... Pari vapaapäivää töistä ja sen sata asiaa hoidettavana! Mies tuli eilen töistä kotiin, niin kysyi että miksi mä olen niin uupuneen näköinen. Tälle päivälle olen jättäny sitten siivouksen. Blääh... Ei huvittais yhtään!

).( Täti tuli sitten kunnolla paikalle torstaina, eli edellisen kierron pituudeksi tuli 53! Kävin jo tutkimuksia varten verikokeissa ja ens viikolle sain ajan gynen pkl:lle. Teroja pitäis alkaa popsimaan 15.kp. Kolme kuukautta pitäis niillä mennä, joten raskautumisyritykset on meillä nyt vähän jäissä jonki aikaa. Mulla kun on nuo kierrot niin pitkät etten mitenkään voi ovuloida ennen tuota 15.kp... Siis, meille ei taida tulla tälle vuodelle vauvaa... :(

Mimmi75, kp.7/??

Vierailija
12/34 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eli lapsia tosiaan kaksi, 5v. poitsu ja 3v. tyttö ja se kolmas haaveissa. Tytön jälkeen en suunnitellut lapsia lisää, mutta niin se vaan vauvakuume nousi taas pintaan.

Täytyy nyt sitä ovista odotella ja pistää jo ennen sen alkua tuulemaan, paitsi että usko alkaa mennä tähän touhuun. Mietteissä onkin entä jos ei enää tärppää kun on kaikkia ongelmia kummallakin meistä? Mihinkään hoitoihin en kuitenkaan lähde, jos ei tule niin sitten ei tule luomusti..

Itsellä just kestänyt 2vko tuo influenssa-aalto ja lapsetkin sairastellut yli viikon. Nyt näyttää paremmalta ja onneksi huomenna pääsen töihin rentoutumaan, kun lapsetkin ovat ärripurreja kokoajan ja itse yrittää hiki hatussa keksiä niille jotain tekemistä.

Vierailija
13/34 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tonne laitoinkin viestiä että uutena vanhana tulen mukaan.

Kaksi lasta on ennestään ja kolmannesta siis haaveilen. Ja ihan haaveiluasteella se onkin, toki saa tulla jos on tullakseen. Ensimmäinen kierto menossa kierukan poiston jälkeen eli kp 21/? eli ei hajuakaan minkä mittainen kierto tulossa. Mutta jos samalla lailla kuin ennen kierukkaa niin kierto oli n.24-26 päivää.

Paljon on mahdollista että voisi olla raskaana, loppuviikosta se selviää. Oviksen olin havaitsevani, aikamoista juilimista yhtenä päivänä oikealla alavatsassa. Sen jälkeen meni n.5 päivää ja sitten alkoi alamahan nipistelyt. Nipistelyt painottuvat iltaan. Voivat tietty olla merkki menkoistakin. Paleltaa melkein jatkuvasti ja lämmöt ovat normaalia korkeammalla. Eli ootellaan :)

Niin ja aikasemmat lapset on tyttö (2003) ja poika (2005).

Vierailija
14/34 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat olleet nyt 2 viikkoa kipeänä... :/ Puuh... Miehen pojalla ei ollut tänään kuumetta, joten jos pääsisi huomenna menemään kouluun. Jää jälkeen sitten läksyissä ym. jos on kauan pois. Miehen tyttö on toista viikkoa flunssassa; kova yskä, mutta sekin on minun mielestäni vähitellen helpottumassa. Kohta 3-vuotias on tämän viikon vielä kotona (on 3krt/vko päviäkodissa). Tänään kävin pienempien kanssa vähän ulkona.

ON: Ei minulla mitääni hmeempiä, ovista vaan tässä odotellaan. Tänä aamuna särki niin mojovasti lonkkaa (lonkan seutua) ja ristiselkää että! :/ Vanhaksiko tässä on tulossa? Heh. Mitä lie kropassa tapahtuu...???

Olen kyllä edelleen sitä mieltä, että tämä kierto mennään tjot:lla. Luulisin, että ovis on siinä tiistain paikkeilla ja tuntuu etten millään jaksa enää puuhailla silloin (kun siis viikonloppuna on ainakin 2 päivänä jo puuhailtu). Taitaa kevääseenjäädä se " tosi yritys" . Kyllä minä nyt taidan kallistua sille puolelle. Mutta katsotaan nyt.

Hyvää viikon puoliväliä! =)

P.s. Kävikö kukaan eilen laskiaismäessä?

Vierailija
15/34 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla kurkkaamaan kuulumisianne ja ketä täällä palstailee :) Paljon on tullut uusia kuumeilijoita mukaan, kiva! Rillamarilla ja 2pojanäippä tuttuja nikkejä mulle :) Anteeksi, ko muiden nikit on jäänyt muistini ulkopuolelle...Olihan niitä muitakin, mutten muista kaikkia, ko kuiten kuiten aika lyhyen aikaa täällä kuumeilijoissa palstailin. Toivon sydämeni pohjasta teille kaikille plussatuulia ja että siirtyisitte pian ootuspuolelle :)

Itellä huomenna edessä np-ultra ja jotenkin jännittää sekä hirvittää yhtä aikaa...Mutta nyt saunaan.

-AJ ja natsku 11+3-

Vierailija
16/34 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti tulin lueskelemaan.. Oli tullut uusia paljon, tervetuloa!!!

Juu, en ole ehtinyt pariin viikkoon kirjoittelemaan, eikä ole oikein ollut fiilistäkään... Kun täti kurvas sillon taas vaihteeks paikalle =(

No, nyt on ovis aika meneillään tai sit oli jo. Ollaan kyllä ahkerasti puuhasteltu =)

Eipä muuta tällä erää. Plussaa kaikille toivottelen!!

mp73, yk 17, kp 15/n.30

Vierailija
17/34 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan kirjoitellut pitkään aikaan ja tännekin on tosiaan tullut paljon uusia. Tervetuloa joukkoon!

Piinaviikkoa elellään, mutta odotukset ei ole kovin korkealla. Ensimmäisen terolut-kuurin söin, ja se hyvä puoli, et ei ole ainakaan kovin turvonnut olo niinkuin yleensä tässä vaiheessa. Niin ja täti on pysynyt poissa riittävän kauan. Viime sunnuntaina oli pieni punainen juova paperissa. Olis voinut olla kiinnittymisvuotoa (ajankohta sopisi) tai sit Teroluteista johtuvaa tiputtelua. Mutta nyt ei ole mitään tuntemuksia. Onko muilla terojen käyttäjillä tullut tiputtelua?

Plussatuulia ja pupuiluintoa!

vuma yk 8, kp 26/28

Vierailija
18/34 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuun alussa poistettiin se kierukka. Vastasi, että odota helmikuun loppuun ja sitten pyydä soittoaika. Tuntuu vaan, niin pitkältä ajalta odottaa. Minäkö kärsimätön? :)

Plussausta kaikille toivotellen!!

Vii2.

Vierailija
19/34 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsyttää koko yrittäminen!

Nyt kp 15 ja ovistestit otin taas käyttöön; tänään tuli melkein yhtä vahvat viivat, toivon mukaan lähipäivinä vahvistuu että tulisi ovisplussa, koska otin ekan teronkin tänään. Mutta fiilikset on sellaiset että miksi nyt tärppäisi kun ei ole koko viime vuonna tärpännyt vaikka ollaan oikeaan aikaan puuhasteltu. Musta tuntuu että me ollaan vain muututtu hedelmättömiksi :(

Onneksi mies on mukana yrityksessä ja juttelee mun kanssa auliisti ovisplussista ja suostuu petipuuhiin kiltisti :) Suostui jopa siihen että jos kakkosen ja kolmosen ikäero kasvaa tosi isoksi niin pitää tehdä sitten vielä neljäs sille kolmoselle kaveriksi :) Logiikka sekin...

No mutta, tärppäis nyt se kolmas edes!

Mä oon touhuamassa työpaikan vaihtoa samalla, saas nähdä onko sillä jotain vaikutusta asiaan... aina vähän noloa lähteä uudesta työpaikasta suoraan äippälomalle. Mutta eihän sen takia voi olla vaihtamatta, kun ei tiedä että tuleeko sitä kolmatta ikinä.

Anteeksi omanapainen vuodatus! Mä alan vaan olemaan niin siipi maassa tän yrityksen kanssa!

Tsemppiä muille, ja plussatuulia ennen kaikkea!!!!

Vierailija
20/34 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekkaan muutamaan vkoon kirjoitellut...

Noh, tässä hieman omaa napaa (joka onkin pääroolissa tässä kierrossa:o) )... eli olen nyt 6 päivää pistellyt Puregonia navan lähelle ja eilen ultrassa näkyikin yksi mahdollinen folliikkeli - pe tosin uudestaan ultraan kun olihan siellä paljon niitä muitakin, mutta toivotaan että vain yksi jatkaisi kasvuaan. Se mun epämääräinen diagnoosi on MFO eli Multi Folikel Ovarys tai jotain sinne päin...

Itsellä ei ole toiveet eikä odotukset kauhean korkealla, itseasiassa yritän olla ajattelematta. Lääkärikin sanoi että stressiä tulee välttää, niinpä otan elämän rennosti ja lai-lai-lai *jalat pöydällä*.

Että sellaista tänne...

Nyt ois kyl jo aika saada 3-kuumeilijoille plussa suma - eikö?

Ermeline yk?? kp10/30-32