Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskaltaisikohan testata?

Vierailija
03.02.2008 |

Kuukautiset on nyt virallisesti myöhässä, mutta ei pahasti, eilen olisi voinut jo alkaa. TOisaalta kierto ei ole ollut tasainen. Nyt on tullut mukaan kunnon oksetus, lähes kaikki asiat etoo.

EN kestäisi negaa jos menkat kuitenkin alkaa, mutta tahtoisin tietää jos oikeesti olisin raskaana, on nimittäin menneisyydessä kohdunulkoista raskautta ja tahtoisin varata ultra-ajan mahdolisimman pikaisesti.

vauva olisi toisaalta kyllä tervetullut, mutta tähän elämäntilanteeseen on viakea kuvitella vauvaa. Miehen kanssa on parisuhde vaakalaudalla, mutta lasta olemme kuitenkin toivoneet kauan, äh tää on vaikeeta. Oikeastaan nää ongelmat johtuvat lapsettomuudesta aka pitkälle..... Nyt vaan voi olla jo myöhästä pelastaa liitto. Abortti ei kuitenkaan tulisi kyseeseen.

Mitä teen!!!!????

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ihan 100 % varma, että olen raskaana, mutta niin olen ollut aiemminkin:(

Nyt on kuitenkin tosi " varma olo" . Kauhea etominen on alkanu, muistan edellisetä raskaudesta saman. Mulla on siis yksi lapsi edellisen miehen kanssa, nykyisen miehen kanssa ei olla saatu raskautta koskaan " loppuun asti" . Sillin en pystynyt syömään lainkaan leipää ja nyt sama vastenmilisyys leipää kohti on akanut. Alavatsaa vihloo välillä, mutta ei ole turvotusta, mitänormaalisti on ennen kuukautisia. Rinnat eivät ole erityisen arat.

TÄnän nyt en pääse testäaamaan eän kun ei ole testiäkään, huomenna vois ostaa testin?

Vierailija
2/3 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse testasin eilen, kun 5 päivää myöhässä. Negaa näytti, vaikkakin tunnin jälkeen testiin ilmestyi " viivanpaikka" ..

Harmitti kun ei raskautta, mutta toisaalta tietää itse missä mennään.

Testaa vaan ja tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et säkuitenkaan ultraan voi mennä vielä 4+2 viikolla.

Viikossa ne menkat kerkee alkaa, jos alkaa ja jos testaat plussan ja ne alkaakin, niin sitten suret vielä keskenmenoakin.

Ja siinä viikossa jo tiedät itsekin varmasti oletko raskaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän