Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KANEBO 38 on aivan kamala ripsari!!! OV

Vierailija
03.02.2008 |

Ostin, kun kehuttiin. Nyt olen harvaripsi saakuri! Lähtee pois vain lämpimällä vedellä eli silmiä pitää hieroa kuin ennen vanhaan paljupyykkiä ennen kuin väri alkaa irrota. Unohtivat tuoteselosteessa mainita, että samalla kun väri irtoaa paakkuina ja liuskoina, lähtevät myös ripset... GRRRR!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttäny tota ripsaria kolme vuotta, enkä ole moista huomannut. Helposti lähtee irti, kun lämpösellä vedellä huljuttelee.

Vierailija
22/38 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niin kuumalla voi naamaa pestä, että se ripsistä irti lähtis. toisaalta sitä kyllä voi nyhtää niin, että se ripsarikuori irtoo ripsen ympäriltä. mut ei sitä jaksa alkaa kikkailee, ku on helpompiaki menetelmiä tarjolla.

tosin se ei kyllä aiheuta juurikaan mustia silmänympäryksiä eli se ei leviä iholla niinku muut ripsarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmenee siinä pesun aikana kivasti ja ihan viimeiseksi KEVYESTI nyplää ne värit ripsistä pois. Ei irtoa ripset.

Vierailija
24/38 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin kerran, enkä tee toista kertaa samaa virhettä!

Vierailija
25/38 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain määrin inhoan sitä puhdistamista, tosin inhoan vielä enemmän niitä tahmaisia lappuja...

Vierailija
26/38 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihonlämpöistä vettä! Avannossako ruukaat peseytyä?

Vierailija
27/38 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen minä :). mun suosikkini ja lähtee kyllä kuumalla vedellä hyvin. eikä lähde ripset. oöletko varma, että vesi on tarpeeksi kuumaa? tai onko sulla sitten kolme kerrosta ripsaria ;)? no, ei vaiteskaan, ei kai kaikki voi samasta tykätäkään. mulle toi sopii kyllä ihan ehdottoman hyvin ja olen käyttäny tjo pitkään!

Vierailija
28/38 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän vaan niin harvoin ripsaria, että silloin kun käytän, laitan sitä sitten niin että näkyy! Kanebon 38 ei ainakaan mun ripsiä tuuheuttanut, eikä pidentänyt eikä muutakaan, lisäsi vain väriä ripsiin (ei sen kyllä muistaakseni pitänytkään).

Heti kun tekevät siihen mun käyttötarkotuksiin sopivan harjan, alan käyttää sitä. Ihana, kun ripsarit ei valu pitkin poskia pienen hikoilun jälkeen. Mutta toi 38 astetta on kyllä huuhaata, kerran laitoin vatiin vettä ja mittasin vauvankylpyvesimittarilla 38 astetta ja piti olla kuumempaa että lähti.

Vierailija
29/38 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi se harja on surkea, väri klönttistä ja hirmupaksua, siis huonoa. Ripsiin tulee semmoinen paksu tönkkökerros, kamala! Poistaminen vaatii tosi paljon tosi kuumaa vettä ja silti pitää nyppiä niitä ripsenpäällysiä joka puolelta. Ne tunkee myös silmiin! AIVAN KAMALA TUOTE! T: ap

Vierailija
30/38 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kastelen vanulapun kuumaan veteen ja sillä hetken painan ripsiä ja sitten pyyhin, todella helposti lähtee, eikä tosiaan tarvii nyhtää ripsiä. Musta se on ihana ripsari, kun ei ole mustia silmänympäryksiä, vaikka missä tihkusateessa kävelis töihin!

Vierailija
31/38 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt mikään Kanebo 38 fanaattinen ihailija ole. Tällä hetkellä se on käytössä, ja kun loppuu, ostan ehkä uuden samanlaisen. Tai sitten en. Ostaisin Shu Uemuran meikkejä, mutta niitä ei kai suomesta (enää) saa. Sai jossain vaiheessa, ja tykästyin.

Vierailija
32/38 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vuosia kun kuumalla silmiänne pesette, niin taatusti rypistytte ennen aikojanne.

Vierailija
33/38 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä en nyt muutenkaan pese naamaani kylmällä vedellä joten...

Mutta se ei irtoa HETI kun huuhtelet lämpimällä vedellä vaan vaatii vähän " liottelua" .

Vierailija
34/38 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja vuosia kun kuumalla silmiänne pesette, niin taatusti rypistytte ennen aikojanne.

Vierailija
35/38 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä tykkää käydä iltasuihkussa, niin tämä on huolettomin ripsari, ever.

Jos tykkää puunailla ja puhdistella itseään tuntitolkulla eikä harrasta paljoa liikuntaa, niin mikä tahansa ripsari sopii.

Vierailija
36/38 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ripset oli kun hämähäkin jalat sillä Kanebolla.

Vierailija
37/38 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan siis ripset etusormen ja peukalon väliin ja helposti lähtee jos on ensin pessyt kasvot lämpimällä vedellä. Mutta kaikki ei tietty tykkää. Itselle kuitenkin on tärkeintä ripsarissa se ettei se varise. Joskus on ollut samat ripsarit parikin päivää ;)

Vierailija
38/38 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopputulos tulee kestovärjäykselläkin. Eikä varise.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän