Kysymys miehille? Miksi kuvittelette koko perheen elämän pyörivän vehekeenne ympärillä?
Miksi mies saa olla vihainen ja ilkeä jos ei ole saanut ja miksi nainen ei saisi olla vihainen ja ilkeä jos kaikki lastenhoito ja kotityöt kaatuu niskaan? MIKSI ihmeessä SINÄ ajattelet jalkojesi välissä olevan lihakimpaleen niin tärkeäksi että koko maailma hiljentyy sitä ajatellessaan? Onko koskaan käynyt mielessä että olet väärässä ja olet vain inhottava lihakimpale joka vaatii toisia huomioimaan omat halunsa?
Kommentit (76)
Tilanne pitää korjata välittömästi kunnon tyydyttävällä panolla.
Vierailija:
Miksi mies saa olla vihainen ja ilkeä jos ei ole saanut
niissä talouksissa joissa on ihan samat ongelmat mutta miehellä.
aloittajalle sanoisin että sinä voit ihan itse vaikuttaa siihen ilmapiiriin siellä. Levitä jalkojasi sille ukolle niin se on tyytyväinen ja kaikilla on kivaa. Tai sitten jatka sitä toosasi panttaamista ja ihmettele että miksi ukkoa vituttaa eikä mikään suju. Valita saat ihan itse.
Tekstistä päätellen kuvaa täydellisesti sen miksi seksistä tulee ongelmia. On vain itsekäs äijä lihakimpaleensa kanssa. Ilkeyttään kiukuttelee. Saa siinä sitten ihmetellä. Voisitteko nyt ihan ensiksi vaikka käväistä seksuaaliterapeutin juttusilla. Vaikka ne yleensä kai onkin femakkoja jotka vaan tuputtaa miehelle että pitää pärjätä ilman seksiä niin fiksuimmat niistä kuulemma toteaa heti alkuun että jos haluatte pitää perheenne kasassa niin harrastakaa seksiä niin paljon että molemmille riittää. Että siitä on niinku hyvä aloittaa.
Siis ihan oikeesti: Miksi tuosta pitää tehdä ongelma...
Kumpi on parempi ratkaisu: Alkaa pohtimaan ja analysoimaan katkeransävytteisesti miksi mies haluaa pillua vai yksinkertaisesti vetää housut kinttuihin ja antaa sille omalle rakkaalle ?
Tapahtui tänään aamulla: Eilisilta oli mennyt myöhään eikä kumpikaan jaksettu muuta kuin alkaa nukkumaan. Aamulla sitten haarovälistä tuli ponnekas ilmoitus ettei tällainen peli vetele. Kun nyt lapsetkin oli alakerrassa kiltisti katsomassa muumeja ei toimitukseen mennyt makkarissa takaapäin kauluspaita päällä kuin 5 minuuttia, ja voi taata että antoi päivälle hyvän startin ;)
Vaihtoehtona olisi tietty ollut että vaimo olisi alkanut pihtaamaan/nalkuttamaan että aina sinä vain ajattelet seksiä ja minua olisi alkanut panetuksen lisäksi ***uttamaan. Nyt sitten loput aamutoimet meni varsin jouhevasti.
M32
Sama homma eilen meillä. Päivällisen jälkeen mietittiin hetki että mites loppuilta ja onko vielä tekemättömiä hommia ennen aamua ja arkea. Menin sängylle huilaamaan hetkeksi ruokalevolle ja tuumailemaan niin vaimo siihen viereen että vetäistäänpäs tässä pikaiset, tekee sulla kuitenkin mieli. Kyllä oli eri kiva alkaa taloushommiin sen rentoutuksen jälkeen. Muumit oli meilläkin toimituksen ajan lapsenvahtina yläkerrassa. :)
Olisihan se voinut ottaa siihen oikein kunnon " minähän en anna kun ei mun ole pakko eikä justiin nyt niin paljoa haluta" -asenteen mutta tällä tavalla tuli miehestä taas kerran loppuillaksi hellä, huomaavainen ja ahkera talousapulainen.. Sitä saa mitä tilaa.
M
Aamulla pikaiset 10 min varvit ja sitten tyttöä herättämään. Paras alku päivälle.
M30
Mitäs sitten kun mies siitä huolimatta että saa kun haluaa ei muutukkaan kiltiksi ja kotitöihin osallistuvaksi??? Pian loppuu seksi kyllä tässä talossa kun saa vaa orjana ja pano aukkona olla.
vielä enemmän nauttisin, kun mies olisi yks aamu herännyt puoli tuntia etuajassa ja SIIVONNUT.
Miksi sellaista ei koskaan tapahdu vastapalvelukseksi minun anteliaaisuudestani?
Miksi nainen on teille se, joka " antaa" seksiä, ja miksi mies on " talousapulainen" (paino sanalla apulainen)?
Aika moni pariskunta olisi onnellisempi, jos molemmilla olisi yhtäläinen vastuu huolehtia kodista - siis EI niin, että mies vain auttelee pyydettäessä - ja toisaalta yhteinen vastuu siitä, että molempien seksitarpeet tulevat tyydytetyiksi.
Milloin näistä ikivanhoista sukupuolirooleista oikein päästään eroon?!
Sinä tienaat ja mies vain luuhaa työttömänä kotona eikä saa edes siivotuksi sillä aikaa kun tienaat perheellesi elantoa?
Vierailija:
vielä enemmän nauttisin, kun mies olisi yks aamu herännyt puoli tuntia etuajassa ja SIIVONNUT.Miksi sellaista ei koskaan tapahdu vastapalvelukseksi minun anteliaaisuudestani?
Niin...
Edellisiä lukiessa tulee vähän sellainen olo että tänne kirjoittelee aika paljon katkeria naisia ja miehiä joilla ongelma ei niinkään ole seksissä kuin parisuhteessa.
Minusta parisuhde on vähän kuin kommunismin perimmiltän jalo ajatus: Kukin kykyjensä mukaan ja kaikile tarpeidensa mukaan. Molemmat siis paiskii täysillä perheen eteen ja vastaavasti molempien tarpeet pyritään täyttämään mahdollisuuksien mukaan siten kuin on yhdessä sovittu.
M32
Mies vain vittuili kaiket ajat eikä puhunut juuri mistään muusta kuin siitä, ettei saa tarpeeksi pillua!! Ei auttanut yhtään kotitöissä ja vain valitti ruoasta jne. Ei minkäänlaista läheisyyttä ja siirtyi lapsen syntymän jälkeen nukkumaan toiseen huoneeseenkin, ettei ole töissä väsynyt! Pikku hiljaa minusta tuli nalkuttava akka...
Tuli ero, eikä ex-mies ikinä arvaisi, millainen seksihullu peto minusta kuoriutui! Uuden aviomiehen kanssa kotityöt jaetaan suunnilleen tasan ja vaikka lapsia on nyt yhteensä 3 (kummallakin yksi aiemmasta avioliitosta ja yksi yhteinen), niin seksille löytyy aina aikaa. Minulla ei ole ollut tämän miehen kanssa ikinä sellaista tunnetta, että PITÄÄ ANTAA, vaan HALUAN rakastella hänen kanssaan. Jos ei aina niin hirveästi innostaisikaan alkuksi, niin mies saa kyllä syttymään... Yhdyntöjä on hiljaisimpinakin viikkoina vähintään kymmenen. Olen erittäin tyytyväinen. Tai siis tyydytetty. :) Enkä taatusti nalkuta mistään!
Vierailija:
Miksi mies saa olla vihainen ja ilkeä jos ei ole saanut ja miksi nainen ei saisi olla vihainen ja ilkeä jos kaikki lastenhoito ja kotityöt kaatuu niskaan? MIKSI ihmeessä SINÄ ajattelet jalkojesi välissä olevan lihakimpaleen niin tärkeäksi että koko maailma hiljentyy sitä ajatellessaan? Onko koskaan käynyt mielessä että olet väärässä ja olet vain inhottava lihakimpale joka vaatii toisia huomioimaan omat halunsa?
Vierailija:
Sinä tienaat ja mies vain luuhaa työttömänä kotona eikä saa edes siivotuksi sillä aikaa kun tienaat perheellesi elantoa?
14
Näin miehenä voin tunnustaa että ehkä asia onkin noin, sillä tunnen tällä hetkellä aika pahaa turhautumista siitä ettemme ole harrastaneet seksiä missään muodossa tämän vuoden puolella, joulukuussa oli yksi päivä..
Ehkä elämäni tosiaankin pyörii mulkkuni ympärillä. Olen tässä kyllä tiskannut, pyykännyt, siivonnut, hoitanut sairaita lapsia ja käynyt töissä ja maksanut perheen laskut yms. mutta sitäkin todennäköisesti ihan liian vähän sillä elämäni pyörii vain mulkkuni ympärillä.
Olen varmasti itsekeskeinen mulkku kun tuntuu ikävältä kun järjestän vaimolleni ihanan romanttisen päivän, ja illalla istumme takan ääressä lasillista viini nauttien ja keskustellen kaikesta mahdollisesta - mutta sänkyyn tultaessa minut torjutaan taas ja se tuntuu pahalta. Se on varmaan merkki paatuneesta narsismistani ja seksikeskeisyydestä.
Kaikkein pahinta on kuitenkin se että joskus harvoin kun saan tilaisuuden olla rauhassa kylpyhuoneessa saatan masturboida. Olen siis itsekeskeinen mulkun kautta elävä runkkari.
saa pillua, jos siivoaa ja tiskaa ahkerasti? Vai oletteko sopineet?
Kannattaisi kertoa miehelle, mitä mielessä liikku, niin ehkä ne kotityöt tulisi hoidetuksi. Onko mitään ihanampaa kuin siivota ja tiskata, kun palkkioksi saa pillua! Kyllä alkaa moppi heilumaan toiseen tyyliin!
Vierailija:
Hmm... sanoinko, että olen päivät kotona? Hä?14
Vierailija:
saa pillua, jos siivoaa ja tiskaa ahkerasti? Vai oletteko sopineet?
Kannattaisi kertoa miehelle, mitä mielessä liikku, niin ehkä ne kotityöt tulisi hoidetuksi. Onko mitään ihanampaa kuin siivota ja tiskata, kun palkkioksi saa pillua! Kyllä alkaa moppi heilumaan toiseen tyyliin!
Vierailija:Ajatteleeko ihmiset todella noin? Nainen huoraa kotitöillä ja mies tyytyväisenä masturboi itsensä naiseen. Sairasta... Kotitöitä tehdään siksi, että saa syödäkseen, on puhtaat vaatteet eikä tarvi paskan seassa elää. Seksiä harrastetaan siksi, että se on kivaa ja siitä tulee hyvä olo.
JiiKoo
Sarkasmi ei ole mun juttu :) Mutta totuutta kuitenkin toinen puoli...
JiiKoo
koskaan en ole kotitöiden tekemisen takia antanut enkä pihdannut. Ehkä se on niin, että meillä niitä töitä riittää molemmille ja loput jää tekemättä=).
Meillä välillä hyvinkin kiihkeitä aikoja, jolloin olen niin tyytyväinen ja tyydytetty. Aurinko paistaa ja maailma hymyilee. Mutta välillä sattuneesta syystä hiljaisempia aikoja, jolloin minun täytyy itse pitää huolta tarpeistani mutta se ei ole lähellekään niin hyvä vaihtoehto kuin hyvä rakastelu ja kiihkeä pano mieheni kanssa.
jalat suustani!