Millainen on epäsosiaalinen ihminen?
Onko se epäsosiaalisuutta jos ei halua osallistua juhliin?
Kommentit (4)
ei halua olla heidän kanssa tekemisissä (tietysti riippuu naapuristakin) pihatalkoot yök.
On mieluummin omissa oloissaan, kuin seurassa. Jos on seurassa ei nauti siitä, eikä keskustele aktiivisesti
Tulee ilmi työpaikalla, harrastuksissa (jos edes harrastaa lajeja joissa muita)
Minusta epäsosiaalisuus ei välttämättä huono piirre. Ei kaikki tykkää ihmisistä. mitä pahaa on jos viihtyy rauhassa? Minusta huolestuttavampaa ihmiset jotka ei kestä yhtään olla yksin.
sosiaalinen ihminen. Mielestäni epäsosiaalisuutta on esimerkiksi tahdittomuus ja tylyys mm.
ei pidä siitä miten muut juhlivat (kännääminen tms). Ei se että ei halua osallitua juhliin , vielä ihmisestä epäsosiaalista tee.
jonkun mielestä voi olla epäsosiaalista olla osallistumatta juhliin, jonkun mielestä rötöstely on epäsosiaalista.