Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
V*ttu tota naapurin rakkia,
19.11.2008 |
asutaan kerrostalossa, kauhee migreeni päällä ja naapurin rakki on nyt louskuttanut 35 minuuttia TAUOTTA. Miksi ihmiset ottavat eläimiä eivätkä huolehdi niistä?! Tämäkin koira on yksinään parin neliön pihalla illat pitkät, ei taida päästä lenkille edes kerran viikossa. Riittää kun paskoo tuohon omaan pikku pihaansa. Huhhuijaa.
Ja sitten vielä häiritsee naapureita.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
huutelemaan rauhallisille ja haukkumattomille koirillemme.
Vanhempansa ovat pihalla mutta ei, ne ei komenna lapsiaan yhtään.