Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikko Ylläksellä 1800e. Joulunaikaan!

Vierailija
19.11.2008 |

.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markka-aikana en olisi suostunut maksamaan 2vk lomasta 60.000mk.

Vierailija
2/11 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut Thaimaassa 5 viikkoa alle 1000 € budjetilla, ja sillä sai jo vaikka mitä ihanaa. Olettekohan nyt ihan varmoja, että tuo kannattaa?



"2vk Thaimaassa ja matkabudjettimme on 10.000e.



Markka-aikana en olisi suostunut maksamaan 2vk lomasta 60.000mk."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nyt kuitenkin menemme lasten kanssa ja sillä on väliä kauanko lento kestää ja paikalla on myös väliä ja hotellilla. Matkoihin ja majoitukseen menee 6000e. Lisäksi rokotteet (3 rokotusta kaikilla), passit ja mitä kaikkea pientä vielä tulee. Loppu raha sitten nautiskellaan ja ei se nyt kovin suuri summa ole. 9

Vierailija
4/11 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne on niin paljon tulijoita jouluna, ettei kaikki halukkaat mahdu sekaan. Ulkomaalaisia ja suomalaisia, jotka haluaa nähdä välkoisen joulun



oletteko varmoja että kannattaa? hölmö kysymys..mikä tässä elämässä kannattaa? kaikki turhaa jos sille linjalle lähtee

Vierailija
5/11 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet on tulot, mutta aivan varmasti kannattaa.

Mä saan siitä matkan suunnittelusta jo nyt niin paljon iloa, että jo siksi on summansa väärti.

Vierailija
6/11 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

me oltiin pari vuotta sitten Levillä hiihtolomalla viikko, ja maksoi n. 3000e!! Sinänsä ihan älytöntä, samalla hinnalla pääsee eteläänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kotimaan lomasta se on paljon?? miksi?



Helppohan siinä etelän-aurinkorannoile on hotelleja kyhätä, kun ei tarvitse muuta kuin letkan tiiliä ja muutama säkki rappauslaasti. Ei eristeitä, lämmityksiä



Kyllä nyt jos koskaan olisi aika suosia kotimaan matkailua. Sillä tästä taantumasta selvitään...

Vierailija
8/11 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykätään laskettelusta :) Ja vielä ei ole aika lähteä minnekään Alppien rinteille, ehkä tulevaisuudessa kun lapset kasvaa - jos lunta sitten vielä on. Ilomielin maksetaan haluamastamme lomasta enemmän kuin etelän matkasta, sillä se on se paikka jonne me halutaan lomalla mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 aikuista ja 2 lasta. Aikamoisen määrän olette matkasta maksaneet/aiotte rahaa laittaa palamaan 2 viikon aikana!

Vierailija
10/11 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämpimään kohteeseen. Mutta yks tykkää äidistä ja toinen tyttäresta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta teillä on varmaan siellä ihana joulu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän