Miehen loukkaava käytös
Mies käyttää surutta itseensä suuria summia rahaa, mutta perheeseen ei haluaisi panostaa edes kauppareissun vertaa.
Kaikki on niin kauan hyvin, kun minä huomattavasti köyhempänä maksan ruoat ja lasten jutut.
Mies ostaa itselleen vaatteet uutena. Minä ja lapset ostamme kirpputorilta.
Hän käyttää harrastuksiinsa omaisuuden vaikka ei harrasta aktiivisesti.
Hän valittaa, jos olen ostamassa lapsille jotain kivaa tai hyödyllistä.
On alkanut oikeasti korpeamaan tuollainen itsekkyys. Ei varmaan edes tajua olevansa oikeastaan aika nolo aikuiseksi ihmiseksi.
En enää yhtään ihmettele, että exänsä lähti kävelemään.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä naisilla jumalauta ole muuta ajateltavaa kun mies sitä ja mies tätä?
Valitettavasti miehistä ja heidän käytöksestään riittää kyllä puhuttavaa ja paljon
Olisi kannattanut valikoida se mies paremmin.
Ei tuo ole oikein. Itse ajauduin avioliitossa siihen, että huomasin maksavani lähes kaiken. Asuntolainakin meni minun tililtä ja kaikki vakuutukset oli keskitetty minulle. Lisäksi huolehdin lasten kulut ja kävin suurimmaksi osaksi kaupassakin ja maksoin kodin remontteja yksin tuhansia euroja. Jouduin joka kuukausi sanomaan exälle, että on sähkölasku tai joku muu lasku odottamassa, että hän edes jotain maksaisi. I
han hävettää mihin kiltteyttäni ajauduin. Eron jälkeen minulla olikin rahaa sitten hyvin käyttöön ja elätin lapset yksin.
Vierailija kirjoitti:
Tee exät ja lähde lipettiin.
Vois. Mies saisi sitten nauttia itsestään ja rahoistaan kaikessa rauhassa tosin ilman ilmaista palvelusväkeä!
Miksi olet sen miehen kanssa. Olet sen takia koska se on rikas ja luulet että se on hyvä kumppani ja ostaa sinulle cuccin vaatteita. Tuo on taloudellista väkivaltaa mitä se sinuun käyttää. Eroa ja ota köyhä mies niin voitte sitten elää paremmin yhdessä.
Siis.. Miksi täällä ruikutat, omia valintojas noi kaikki.
Tee muutoksia asioihin.
Vai ottaako luonnolle niin paljon ääneen sanoa, että mokasit? Siis oikeille ihmisille, eikä vauvan trolloille?
Tuliko tämä yllätyksenä vasta lasten teon jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä naisilla jumalauta ole muuta ajateltavaa kun mies sitä ja mies tätä?
Sinun mielestäsi tuo tilanne on niin normaali, ettei sellaista kannata ajatella?
Eroa ja jätä lapset miehelle.
Nykyään kun miehellä ja naisella ei ole vanhempina eroa niin näin voi tehdä.
Sano että yhteinen ruokatili nyt josta maksatte lasten ja ruokakulut
Vierailija kirjoitti:
Eroa ja jätä lapset miehelle.
Nykyään kun miehellä ja naisella ei ole vanhempina eroa niin näin voi tehdä.
Ei mies koskaan mene äidistä. Yleensä lapselle tärkeämpi on äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti miehistä ja heidän käytöksestään riittää kyllä puhuttavaa ja paljon
Miksi haluatte parisuhteen ja perheen miehen kanssa, jos miehet ovat perseestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä kaikki "miehet" osuvat aina palstamammoille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestäsi tuo tilanne on niin normaali, ettei sellaista kannata ajatella?
Minun mielestäni tuo tilanne on sellainen, johon ei koskaan olisi pitänyt ryhtyä. Ja josta pääsee pois sillä sekunnilla kun niin valitsee.
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä kaikki "miehet" osuvat aina palstamammoille?
Tuleeko mieleen että ihminen ehkä tulee keskustelupalstalle varta vasten avautumaan elämänsä ongelmista?