Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baby shower-lahja???

Vierailija
09.06.2014 |

Heippa! Hyvälle kaverille ollaan järjestämässä tällaisia vauvakutsuja. Mikähän nyky-äidille olisi mieluinen lahja? Kaveri on hieman tällainen trendien perässä juoksija. Eli trendikkäitä ehdotuksia kehiin!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalle kantoreppu tai -liina, sitteri, itsetehty taulu tms joka muistuttaa raskaus- ja vauva-ajasta sekä äitiydestä, itsetehty vauvan peitto, leikkimatto tai tossut myös hyvä lahjaidea jos taitoa toteuttaa.

Vierailija
2/32 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole kyllä taitoa itse sen vaativampia projekteja toteuttaa :D kuten peittoja ja sukkia yms

Vierailija
4/32 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole kyllä taitoa itse sen vaativampia projekteja toteuttaa :D kuten peittoja ja sukkia yms

Vierailija
6/32 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 00:17"]Vauvalle kantoreppu tai -liina, sitteri, itsetehty taulu tms joka muistuttaa raskaus- ja vauva-ajasta sekä äitiydestä, itsetehty vauvan peitto, leikkimatto tai tossut myös hyvä lahjaidea jos taitoa toteuttaa.

[/quote]

Mä en ainakaan haluaisi saada kantoreppua tai liinaa, koska en tule käyttämään. Sitterikin vähän kyseenalainen. Saan sen kaverilta käytettynä, mutta luulen että vähäiselle käytölle jää. Imetystyyny on myös sellainen mitä en tule hankkimaan.

Lahjana ois kiva saada enemmänkin sellaista käyttötavaraa, kuten vaippoja/kestovaippoja, vauvashampoo, voiteita, tuttipulloja, tutteja, tuttiremmejä. Peitto, harsoliinaa, vauvan pyyhe...

Vierailija
7/32 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi lahjakortti johonkin hemmotteluhoitoon?

Vierailija
8/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popilla on nyt alennuksessa ihania puuvillaisia vauvapeittoja :-) Itse tykkäisin sellaisesta. Vähän parempi vauvakosmetiikka olisi myös mieleen, esim weleda tai juurilin tuo sophie sarja. Apteekki tarvikkeita kuten nenädriida, keittistipat, panadol ja dvit.

Vierailija
9/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sisällyttänyt hankkimiini babyshower-lahjoihin jotain sekä vauvalle että äidille. Vauva saa paljon lahjoja joka tapauksessa, mutta mielestäni äidille voi hyvin laittaa mukaan jotain ihanaa kosmetiikkaa, hyväntuoksuisen suihkugeelin, kuivasampoota (jos ei pääse aina suihkuun, heh), käsivoidetta... Joku hemmottelulahjakorttikin voisi olla hyvä.

Vierailija
10/32 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi tällainen vaippakranssi on kiva idea: http://kaikkipaketissa.blogspot.fi/2015/02/erilainen-vaippakakku.html 

Vierailija
11/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sophie the Giraffe lelu on huipputrendikäs, kaikilla julkkiksillakin on. Itse vein tällaisen kaverilleni, eikä maksa ihan maltaita http://www.starkids.fi/original-sophie-giraffe-p-340.html

Vierailija
12/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:08"]Sophie the Giraffe lelu on huipputrendikäs, kaikilla julkkiksillakin on. Itse vein tällaisen kaverilleni, eikä maksa ihan maltaita http://www.starkids.fi/original-sophie-giraffe-p-340.html

[/quote]

Samoin Sophie the Giraffe vauvan kylpyvaahdot yms. on ihania. Luomukosmetiikkaa, kauniit purkit.

Vierailija
13/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pienen vauvan äitinä toivoisin juurikin käyttötavaraa. Sain mm. D-vitamiinitippoja, nestemäistä Panadolia, kosteuspyyhkeitä, vaippoja, hammasharjan, tutteja, tuttipulloja, toki myös parit vaatteet ja ensipupun.

Vierailija
14/32 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, jos ostaisitkin vauvalle jo nyt jonkun ihanan klassikkokirjan, vaikkapa Tove Janssonilta Kuinkas sitten kävikään - kirjan. Sitä on ihana lueskella lapselle parin, kolmen vuoden päästä (ei ole ihan vauvaikäisen katselukirja, koska sivut eivät ole paksut). Ei ole ainakaan sellainen lahja, että sankari saisi samanlaisen joltain muulta, eikä varmuudella ole myöskään turha kapine, koska satujahan nyt lukevat kaikki äidit/isät lapselleen

:-)

Vierailija
15/32 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä paljon inspiraatio; Vauvalahjat !

Vierailija
16/32 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:17"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:08"]Sophie the Giraffe lelu on huipputrendikäs, kaikilla julkkiksillakin on. Itse vein tällaisen kaverilleni, eikä maksa ihan maltaita http://www.starkids.fi/original-sophie-giraffe-p-340.html

[/quote]

Samoin Sophie the Giraffe vauvan kylpyvaahdot yms. on ihania. Luomukosmetiikkaa, kauniit purkit.

[/quote]En itse päässyt hyvän ystäväni juhliin mutta tuon ihanan kirahvin ja lahjapakkauksen noita "ylellisyystuotteita" lähetin. Ainakin sanoi kovasti tykkäävänsä ;)

Vierailija
17/32 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkäät purulelut tai helistimet. Täällä on hienot käsintehty puulelut, ainakin en ole nähnyt sellaisia muissa kaupoissa: http://soffia.fi/news/grizunok/2016-02-26-74

Vierailija
18/32 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pienen vauvan äitinä toivoisin juurikin käyttötavaraa. Sain mm. D-vitamiinitippoja, nestemäistä Panadolia, kosteuspyyhkeitä, vaippoja, hammasharjan, tutteja, tuttipulloja, toki myös parit vaatteet ja ensipupun.

Nää ei sit kyllä ole trendikkäitä lahjoja!

Vierailija
19/32 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 00:17"]Vauvalle kantoreppu tai -liina, sitteri, itsetehty taulu tms joka muistuttaa raskaus- ja vauva-ajasta sekä äitiydestä, itsetehty vauvan peitto, leikkimatto tai tossut myös hyvä lahjaidea jos taitoa toteuttaa.

Mä en ainakaan haluaisi saada kantoreppua tai liinaa, koska en tule käyttämään. Sitterikin vähän kyseenalainen. Saan sen kaverilta käytettynä, mutta luulen että vähäiselle käytölle jää. Imetystyyny on myös sellainen mitä en tule hankkimaan.

Lahjana ois kiva saada enemmänkin sellaista käyttötavaraa, kuten vaippoja/kestovaippoja, vauvashampoo, voiteita, tuttipulloja, tutteja, tuttiremmejä. Peitto, harsoliinaa, vauvan pyyhe...

Mistä tiedät nyt jo, että et aio käyttää noita?? Onko lapsia ennestään? Kantoliina ja imetystyyny olivat meillä juuri niitä käyttötavaroita! Tuttipulloa en tarvinnut yhdellekään kolmesta lapsesta. Yksi lapsi ei ikinä huolinut tuttia. Ja tietenkin ilman sitteriin pärjää, mutta onhan sekin aika kätevä kapistus, etenkin jos on jo muita lapsia. Eli minulle noi tuttipullon, vauvanpyyhkeet ja vauvanshampoot jne. olisivat olleet juuri niitä turhakkeita. Mielummin olisin valinnut vaikka yhteislahjana sen kantoliinan tai imetystyynyn. Vaippoja nyt tulee kyllä itse ostettua kaupasta.

Vierailija
20/32 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka lapsi tulossa? Kantoliina ja -reppu osoittautuvat monelle hyödyllisiksi jos vauva on sitä laatua joka haluaa vain olla sylissä ja äiti haluaisi silti esim. käydä kusella tai syödä. Myös sitteri osoittautuu monelle suureksi avuksi. Monilla sen sijaan vauvojen kosmetiikka jää vähälle käytölle, koska pesuaineita ei suositella ja jos iho-ongelmia ei ole. Myöskään tuttipulloja ja tutteja moni ei tarvitse lainkaan (tai pulloja ainakaan montaa).

Eli ylipäänsä tavaraa ei kannata kauheasti hamstrata koska etukäteen ei välttämättä tiedä mitä tulee tarvitsemaan.

Yksi tavara mitä itse silti ehdotan on rintapumppu. Tai joku aineeton lahja kuten lahjakortti newborn-kuvaukseen tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän