Mitä teet tänä iltana? Galluppia pukkaa taas
Kommentit (13)
ikävöin rakastani, laitan nuorimman nukkumaan.
syödään sipsejä ja lauletaan singstaria :)) ja lähdetään baariin.
Lapsi mummolassa yökylässä.
Leikin lapsen kanssa, juon iltakahvit laskiaispullalla ja runebergin tortulla (oon tänään leiponu), nukutan lapsen ja meen ittekin nukkumaan.
Katson Sharkia, syön karkkia (ehkä poppareitakin) ja taidan juoda myöhemmin vielä lasillisen viiniä.
Ja sen jälkeen kirjoitan kirjeen rakkaalleni, juon muutaman kaljan, katson telkkaria/olen netissä. Syön hieman iltapalaa ja menen nukkumaan.
paistoin huomiseksi grillikanaa
maksoin netissä laskuja
hain lapsia harrastuksista ja esikoulusta ennen kotiin tuloa
nyt vain chattailen ( lapset touhuilee olohuoneessa)
ja
kohta katson elokuvia canal digitalista
( klo 22 olen saanut lapset nukkumaan eli sen jälkeen...
alkaa äidin VAPAA)
Ps.
mies on vielä töissä---yrittäjän arkea ---klo 20.30...
teen laskiaispullia
luen naistenhömppälehteä
sitä ennen kutitan lapsen kunnes nukahtaa kikatukseensa
Juon litran teetä. Kuuntelen U2:ta. Selailen sisustussivuja netissä.
iltakahvit, sitten lähdetään avantouintiseuran tukikohtaan uimaan ja saunomaan. Myöhemmällä telkkua, naistenlehtiä ja suklaata.
Sitten, kunlapset nukkuvat, lähdemme mieheni kanssa syömään ja laulamaan karaokea paikalliseen ravintolaan.
Pikkuveljeni jää vahtimaan lasten (4v ja 1v) unta.
Meillä kaksi pienintä nukkuu, esikoisen kanssa odotellaan josko tartu mikkiin alkaisi...
Huoh ja mies vielä töissä illan ja yön perään.. Mulla hirveä pääkipu ja nuorin alko seittemän maissa oksentamaan:(
Oksensi uusille kangassohville, vuoron perään on pesty lasta, vaihdettu vaatteita, yritetty pestä sohvatyynyjä, taas pesty lasta, vaihdettu vaatteita, pyykkiä koneeseen jne..
Nyt isompi nukkuu omassa sängyssään ja pienempi tossa olkkarin lattialla. Seurailen vielä hetken ja kannan hänetki sänkyynsä jos tuo oksentelu rauhoittu.
Onneks oma pääkipu meni pois. Olis isompi 5-vuotias kyllä niin suureks avuks äitille ettei voi sanoin kuvailla lapsen reippautta ja omatoimisuutta:) Kehuin ja kiittelin isosiskoa kovasti:)
Pienempiki onnistu yhdet oksennukset tekemään ämpäriin ja oksennettuaan tuumas, et reipas tyttö:) Ja kyllähän äiti kehui tietysti..yks koneellinen vähemmän pestävää.
elokuvan.