Millainen flirtti saa sinut iloiseksi?
Kommentit (12)
kuten, että joku ukko ostaa mut facebookin friends for sale -sovelluksessa ja laittaa mulle jonkun hassun lempinimen. Se on mukavaa. tai sellanen, kun exä sanoo mun pilanneen hänet muilta naisilta ja tarjoaa lasin samppanjaa ja tökkäsee kylkeen.
Se kun on yksin jossain ja joku komea mies vain huomaa, nostaa katseen ja näkee minut. Tulee tunne etten ole muuttunut täysin näkymättömäksi vaan olen aikuinen nainen...
Mua piristää älykäs huulenheitto pilke silmäkulmassa.
Vierailija:
Se kun on yksin jossain ja joku komea mies vain huomaa, nostaa katseen ja näkee minut. Tulee tunne etten ole muuttunut täysin näkymättömäksi vaan olen aikuinen nainen...
vähän tutumpien miesten kanssa tykkään jos on sellaista nokkelaa ja vähän kiusoittelevaa sanailua, ei kuitenkaan mitään härskejä juttuja.
Jos se iskee vielä silmää, niin oon yhtä hymyä koko päivän. Töissä on kiva pitää ihan viantonta silmäpeliä yhen työkaverin kanssa. Se on varattu ja sen vaimokin on samassa paikassa töissä.
Niin naisilta kuin miehiltäkin! En pidä flirttailusta sinällään, mutta ystävällisyydestä kyllä.
Pieni kehu esim. hiuksista, vaatteista.
Vierailija:
Pieni kehu esim. hiuksista, vaatteista.
Ei koskettelua, vain katseita ja veikeitä puheita. Tämä kissa elää kehuista. :)
Vierailija:
Ei koskettelua, vain katseita ja veikeitä puheita. Tämä kissa elää kehuista. :)
Viime viikonloppuna oli pubissa. Erittäin mukavan näköinen mies seisoi vieressäni ja kun huomasi minut niin lopetti kännykkänsä näpräämisen ja aloitti kevyen keskustelun.
Myöhemmässä vaiheessa hän käveli vastaan ja katsoi suoraan silmiin ja hänen hymynsä sulatti minut niille paikoilleen=)
Olen kuitenkin naimisissa ja kyseinen mies asuu naapuritalossa, joten en uskaltanut alkuunhaan lähteä jatkamaan juttua, vaikka houkutus oli suuri=)
kuten tiedättekö sellaisen kun mies sormillaan ja kielellään vihjailee suuseksistä, pitää sormia huulten ympärillä/reunoilla ja vilauttelee kieltään siinä välissä...