Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Synnytyksen käynnistys kolmella S:llä?

Vierailija
19.11.2008 |

Tässä (leikkimielistä) gallupia kaikille, jotka ovat koettaneet synnytyksen vauhdittamista kotikonstein..

1. Mitä "ässiä" (siivous, sauna , seksi) käytit ja missä vaiheessa raskautta?

2. Oliko ässistä hyötyä? mitä arvelet? mikä oli tehokkain keino?

3. Miten käytit ässiä, ts. oliko kyseessä tavallinen saunakäynti vai kunnon pitkät löylysessiot?

4. Miten nopeasti oli vaikutusta eli miten nopeasti synnytys tästä sitten käynnistyi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys käynnistyi (lopultakin!) sitten kun rauhotuin ja lepäsin..

Vierailija
2/4 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea tehtiin ja syntyi 41+6, käynnistettynä.

Mä en ihan oikeasti usko, että noista olisi jotain oikeaa hyötyä. Joskus vauva vaan rupeaa syntymään jonkun noitten jälkeen. Mikä liekin aika normaalia, jos noita puuhastelee siinä lasketun ajan tienoilla, vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sisätutkimus.

Kaikkia noita kolmea kokeiltiin ihan sikana. Lääkärillä kun kävin yliaikakontrollissa niin hän sanoi tekevänsä vähän "rajumman" sisätutkimuksen ja että supistukset alkavat siitä noin 2h kuluttua. Ja niinhän ne alkoivatkin.

Tällä keinolla ei kyllä saa stimuloitua synnytyksen alkua ellei tilanne ole jo muutenkin kypsä (ts. kohdunkaula lyhentynyt ja jonkinverran avautunut). Minulla oli se tilanne että olin ollut jo 5 päivää kohdunkaulaltani 3cm auki mutta mitään ei vaan tapahtunut.

Vierailija
4/4 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

shoppailua ja suklaata. Toimii ihan yhtä hyvin (huonosti), mutta on hemmetin paljon kivempaa kuin siivoaminen :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan