Karalahti taitaakin olla SYYTÖN!
Nyt on tuota Karalahden oikeudenkäyntiä kestänyt muutaman päivän ja olen ihan ihmeissäni enkä varmaan ole ainoa. Olin ihan varma, että täytyyhän syyttäjällä olla jotain kunnon näyttöä Karalahtea vastaan.
Nyt sitten onkin selvinnyt, että koko syyte perustuu velkojen maksuun vanhalle kaverille, joka sitten paljastui rikolliseksi. Karalahtea ei millään tavalla ole pystytty yhdistämään itse huumeisiin ja noilla veloillekin on todistettavasti ollut syynsä (ryyppäämiset, joilla on paljon todistajia.). Syyttäjän näyttö on todella olematon eikä todelista näyttöä ole yhtään, siis ei yhtään.
Ihmettelen vain, että voiko tosiaan oikeusvaltiossa ihmistä syyttää noin heppoisin perustein, vaikka kyseessä olisikin se " etukäteen paha Karalahti" ??? Ja sitten tuohon päälle vielä se valokuvan julkaisu, jolle ei ollut mitään oikeudellista perustetta ja kaikenlainen syyttäjän maalailu, että Karalahti on Bandidosin " ulkojäsen" , vaikkei sellaista ole olemassakaan.
Juu, ei varmaan ole Karalahti valinnut seuraansa kovinkaan fiksusti, muttei se tässä maassa pitäisi kenestäkään rikollista tehdä.
Kommentit (58)
otetaan se juttuun mukaan niin saadaan vähän julkisuutta! Ja onhan se niin vittumaisen näkönen jätkäkin..
Lukeminen kannattaa mammat aina!
Valitettavasti Suomessa voidaan viedä oikeuteen vaikka millaisia asioita, joista tiedetään, että näyttö ei tule millään riittämään. Tarkoituksena on vain esim. mustamaalaus.
...näpistelijöitä ja lääkkeiden väärikäyttäjiä. Eikö vain?
Siis miten kukaan täysjärkinen voi sanoa että " karalahti on syyllinen, senhän tietää jokainen"
Tunnetko hänet henkilökohtaisesti? Vai fiilispohjallako?
Vittu mitä idiootteja täällä kirjoittelee.
So what. Ja ihan varmasti poliisi olisi ihmeissään jos meidän puheluita tai sähköposteja salaa seuraisivat. Meitän on kolme kaveria jotka uhkailemme toinen toisiamme pikkuasioista, se on eräänlaista sisäpiirin läppää tyyliin " mä ammun sut ellet sä.." ja se voi sitten olla vaikka mitä sellaista jossa meillä on täysin yhteinen sävel.
Typerää lapsellista läppää aikuisilta miehiltä, so what. Kun vuosikaupalla on tunnettu niin sitä joissain jutuissa muistaa sen kaverinkin pikkulapsena. Tosipaikan tullen ollaan kyllä keskenään aikuisia, esimerkiksi yhdellä kaverilla oli muutama vuosi sitten vähän tiukka paikka ja vaimon kanssa ajateltiin että lainattaisi sille muutama kymppitonni. Sellaista joidenkin ihmisten ystävyys on.
Syytäjäkin on vain ihminen ja joukossa on epätäydellisiä vellihousuja.
En ota kantaa karalahden tapaukseen. koska en ole perehtynyt asiaan.
Pelkkä ihmisten mustamaalaaminen on totisinta totta. (yritysmaailma hyvä esimerkki)
...niin ja syyttäjäkin voi saada nipistyksen virheistään. Uskokaan nyt että hekin tekevät virheitä. Asia tuodaan siinä valossa heidän eteen että syyttäjä katsoo oikeaksi nostaa syytteen, vaikka juttu on täysin perätön.
jolla tuomio jo aikaisemmin huumausainerikoksesta on syytön?
En mä ainakaan, ennemin uskon lehmien lentävän!
Vierailija:
So what. Ja ihan varmasti poliisi olisi ihmeissään jos meidän puheluita tai sähköposteja salaa seuraisivat. Meitän on kolme kaveria jotka uhkailemme toinen toisiamme pikkuasioista, se on eräänlaista sisäpiirin läppää tyyliin " mä ammun sut ellet sä.." ja se voi sitten olla vaikka mitä sellaista jossa meillä on täysin yhteinen sävel.Typerää lapsellista läppää aikuisilta miehiltä, so what. Kun vuosikaupalla on tunnettu niin sitä joissain jutuissa muistaa sen kaverinkin pikkulapsena. Tosipaikan tullen ollaan kyllä keskenään aikuisia, esimerkiksi yhdellä kaverilla oli muutama vuosi sitten vähän tiukka paikka ja vaimon kanssa ajateltiin että lainattaisi sille muutama kymppitonni. Sellaista joidenkin ihmisten ystävyys on.
Ei terve normaali ihminen missään tilanteessa sano tuollaisia!
vähintään, maksaa jos jaksaa... ei meillä ole pikkurahasta puutetta, on kolkytdonaa taskussa enkä viiti ottaa edes lompakkoa taskusta pois kun laitan byysat pesuun...
voidaan luoda sinua vastaan syytteitä joilla ei ole totuuden kanssa mitään tekemistä. (Jälleen yritysmaailma ja sähköposti) Asiat tongitaan monien vuosien taakaa ja etsitään näyttöä mustaa valkoisella.
Asiaa tarkastellaan tietyssä valossa. Vähän niin kuin täällä av-palstalla ihmisistä tehdään vääriä olettamuksia ja rikollisia.
Uskotko tosiaan, että Karalahti olisi oikeasti syytön?
Eikä sitä aina läppää heitetä, kyllä me osaamme olla vakavia tarpeen tullen. Eikä tällaisia ikinä silloin kun ulkopuolinen ei ole kuulemassa, se on meidän keskenäinen oma juttu.
Itse asiassa viime keväänä kaveri oli mulle melkein 6.000 velkaa ja maksoi sitten tilisiirtona suoraan ulkomailta.
Ihan oikeasti, eikä me nyt mitään supervarakkaita olla - mutta summat ovat joskus isojakin.
Tätä en sano brassailakseni tai muuta, mutta sanon vaan että Jeren tarina on TÄYSIN USKOTTAVA.
Mutta vuoden 2006 rikostilastojen mukaan 94 prosenttia kaikista syytetyistä katsottiin oikeudessa syylliseksi.
Ei niitä täysin ilman todisteita pystytettyjä juttuja niin paljon näytä olevan.
Jokainen pyrkiköön elämään ihmisiksi. Leikki on kaukana näistä saleista ja hymy hyytyy kun tuomio langetetaan. Syytön ei usko enää oikeusvaltioon.
veljeillyt tunnetun rikollisjengin kanssa.
Vaikka moni journalisti sekä lukija toisin toivookin.
Ei voi olla totta.. Tätä se lukemattomuus teettää..
Syyttäjät vain ihan huvikseen nostelee syytteitä!
Ne kuule lukee teon kuvauksia päivät pitkät ja päättelevät esitutkinta-aineistosta ylittyykö syytekynnys!
Ihan huvikseen ne nostelee syytteitä, eikä jerellä vain ole mitään tekemistä ollu koko huumejutun kanssa!
:D